Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
Sas schreef:Goedemiddag iedereen,
Wat zijn we toch goed bezig en wat een leuke tips zijn er te vinden, ben nog op zoek naar de paddestoelenspread van zonnatura, lijkt me heerlijk. Op zich ga ik goed, had deze week een bijscholing waardoor de veggiebag wat in de verdrukking kwam. Maar ik moet zeggen dat ik geen hongergevoel heb gehad. Ben zelfs al wat afgevallen. De koffie mis ik niet en zonder de wijn voel ik me eigenlijk veel beter. Gisterenavond hadden we met de familie een 'memorial' bijeenkomst en daar dronk ik een glas wijn, het werden er 3 a 4 ......vanochtend knallende hoofdpijn. Dus dat laat ik voorlopig, voel me zonder veel energieker. Ik ben ook iemand die eigenlijk iedere dag wel een wijntje drinkt. Maar je hebt gelijk Marjo, aan veel dingen is je lijf gewent maar het kan ook weer 'ontwennen' zeg maar, het is natuurlijk ook een sociaal iets dat glaasje wijn maar met een kop thee kan het ook gezellig zijn. Goh, wat klinkt dat verstandig.......
Ik denk dat ik de Facial flex ga bestellen, dat kan op jouw website toch? Ik las al een goede ervaring van iemand hier op het forum en het spreekt me wel aan. Ik laat wel weten hoe het bevalt.
's Middags eet ik de komkommer af en toe met een dipje van sojasaus, heeft het iets meer smaak, maar het is misschien te zoet?
Morgen wordt de advocado-olie bezorgt, gebruik tot nu toe Argan-olie en ik vind dit eigenlijk ook wel prettig in gebruik.
Nou , iedereen heel veel succes!!!
Groet, Sas
Hallo Sas,
Ik kan me nog herinneren hoe jij tijdens onze TV pilot opnames voor Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start ook zo goed reageerde op je wijnvrije periode. Nu twee jaar later gaat het weer hetzelfde.
Ik vergat in mijn vorige berichtje ook nog te vertellen hoe alcohol de huid onder de ogen kan beïnvloeden. Mijn man zag altijd het verschil als wél of geen wijn had gedronken. De huid onder de ogen werd bij mij altijd wat zakkerig als ik de avond daarvoor wijn had gedronken.
De Facial Flex is inderdaad erg goed, Sas. Als het niet zo was, zou ik hem echt niet adviseren. Had je gelezen dat ik op 13 en op 20 november in de tv uitzending kom van RTL5 om 16.30 uur met de Facial Flex. Een uitzending met Bert Kruizinga en een leuk meisje, Christa. Kijk maar even op http://www.facialflex.nl
Een klein beetje saus kan echt geen kwaad hoor.
Argan olie schijnt inderdaad ook heel erg goed te zijn.
Veel succes Sas en anderen.
Liefs,
Marjo
Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
Sas schreef:Goedemiddag iedereen,
Wat zijn we toch goed bezig en wat een leuke tips zijn er te vinden, ben nog op zoek naar de paddestoelenspread van zonnatura, lijkt me heerlijk.
's Middags eet ik de komkommer af en toe met een dipje van sojasaus, heeft het iets meer smaak, maar het is misschien te zoet?
Groet, Sas
Hi Sas,
hier ff een fotootje van de spread maakt het zoeken een stuk makkelijker, het heet trouwens pate geen spread
Ben ontzettend benieuwd of sojasaus mag ik wilde zo graag een "nasi" van zilvervliesrijst, champignons en verse spinazie maken hmmm
Succes met alles!
Grt,
Chantal
Chantal- Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10
mique schreef:Bedankt voor je antwoorden!
Maar voor alle duidelijkheid over het innemen van Bach Bloesem. Ik begrijp nu dat het al in een 30ml flesje bronwater zit. Die 4x4 druppeltjes hoef je dus niet verder te verdunnen maar neem je gelijk op je tong?
Antwoord van Marjo
Nee, Mique, in een leeg pipetflesje doe je bronwater. Daarna neem je het voorraadflesje en zuig je de bloesem op in het pipetje.
Daarna druppel je vier druppeltjes in het pipetflesje met bronwater. Voor kinderen adviseer ik twee druppeltjes.
Dit verdun je niet meer verder. Je druppelt vanuit het pipetflesje met bronwater en bloesemremedies (mag tot 7 bloesems) viermaal per dag vier druppels in je mond.
Ik hoop dat het duidelijk is, anders hoor ik het wel.
Veel succes ermee. Ik hoop dat je er heel veel aan zult hebben.
Hartelijke groeten,
Marjo
Chantal schreef:Sas schreef:Goedemiddag iedereen,
Wat zijn we toch goed bezig en wat een leuke tips zijn er te vinden, ben nog op zoek naar de paddestoelenspread van zonnatura, lijkt me heerlijk.
Groet, Sas
Hi Sas,
hier ff een fotootje van de spread maakt het zoeken een stuk makkelijker, het heet trouwens pate geen spread
Ben ontzettend benieuwd of sojasaus mag ik wilde zo graag een "nasi" van zilvervliesrijst, champignons en verse spinazie maken hmmm
Succes met alles!
Grt,
Chantal
Hallo Chantal,
Leuk de foto van de Zonnatura pate.
Een beetje sojasaus is helemaal geen probleem, hoor. Maar hou het echt bij een klein beetje.
Groetjes,
Marjo
VOOR DE AFVALLERS
Voor de afvallers onder ons
geef ik nog eens door: langzaam eten en heel goed kauwen is erg belangrijk. Dan heb je eerder een vol gevoel. Geen tweede bordje, hoor!
Lees nog maar eens het verhaal van de man die 30 kg kwijt was geraakt, alleen met langzaam eten. Op die pagina kun je ook over mijn chocoladeverslaving lezen en hoe ik ervan af kwam.
http://www.passieenpower.nl/zorg.eerst.voor.jezelf.htm
Veel succes afvallers, het gaat goed hoor!
Hartelijke groeten,
Marjo
geef ik nog eens door: langzaam eten en heel goed kauwen is erg belangrijk. Dan heb je eerder een vol gevoel. Geen tweede bordje, hoor!
Lees nog maar eens het verhaal van de man die 30 kg kwijt was geraakt, alleen met langzaam eten. Op die pagina kun je ook over mijn chocoladeverslaving lezen en hoe ik ervan af kwam.
http://www.passieenpower.nl/zorg.eerst.voor.jezelf.htm
Veel succes afvallers, het gaat goed hoor!
Hartelijke groeten,
Marjo
Vitamine C
Hoi Marjo,
Marjo hoe kan ik zien of mijn Vitamine C goed is.
Er staat op:Samenstelling:
Vitamine C en Citrus bioflavonoiden.
Op blz. 69 van het boek Verjong je Huid in 21 dagen staat dat je je decolleté geamasserd heb met een deep tissue massage.
Hoe doe je dat?
groetjes,
Joke
joke uit ois- Aantal berichten : 22
Beste Marjo, Joke en Chantal,
Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen, hier kan ik mee uit de voeten. Hartstikke fijn die feedback. Het motiveert me om door te zetten ;-)
Nog 2 vraagjes
- het citroenmaskers, moet je die citroen eerst uitpersen of moet je het als schuifjes op je gezicht leggen, misschien heb ik er overheen gelezen maar in het boek kon ik het niet vinden
- kan iemand mijn helpen aan lekkere vegetarische recepten die in dit dieet vallen. Ben niet zo'n keukenprinces en wil er niet al te veel tijd aan besteden dus de recepten moeten wel een beetje makkelijk zijn.
Wederom weer heel veel dank
Ricky
Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen, hier kan ik mee uit de voeten. Hartstikke fijn die feedback. Het motiveert me om door te zetten ;-)
Nog 2 vraagjes
- het citroenmaskers, moet je die citroen eerst uitpersen of moet je het als schuifjes op je gezicht leggen, misschien heb ik er overheen gelezen maar in het boek kon ik het niet vinden
- kan iemand mijn helpen aan lekkere vegetarische recepten die in dit dieet vallen. Ben niet zo'n keukenprinces en wil er niet al te veel tijd aan besteden dus de recepten moeten wel een beetje makkelijk zijn.
Ricky
joke uit ois schreef:
Hoi Marjo,
Marjo hoe kan ik zien of mijn Vitamine C goed is.
Er staat op:Samenstelling:
Vitamine C en Citrus bioflavonoiden.
Op blz. 69 van het boek Verjong je Huid in 21 dagen staat dat je je decolleté geamasserd heb met een deep tissue massage.
Hoe doe je dat?
groetjes,
Joke
Antwoord van Marjo
Hallo Joke,
Ik denk niet dat dit ontzuurde vitamine C is, maar ik kan het verkeerd hebben. Let op hoe je huid erop reageert. Als je kleine pukkeltjes krijgt of een schrale huid, kan het zijn dat je niet goed reageert op niet ontzuurde vitamine C, maar de meeste mensen reageren er prima op.
De volgende tekst heb ik even gekopieerd uit een van mijn nieuwsbrieven de ik de afgelopen jaren heb gestuurd.
Mensen denken vaak dat een zon-beschadigd decolleté een verloren zaak is, maar gelukkig is dat niet het geval. Op pagina 69 in Verjong je huid in 21 dagen staat een ervaring van mijzelf. Hoe mijn decolleté beschadigd werd door de zon toen ik 32 jaar was. Ik was er helemaal ziek van. Ik heb maanden geprobeerd op mijn rug te slapen, maar dat is erg moeilijk, want je hebt er als je slaapt geen controle meer over. Iedere ochtend stond ik weer op met een decolleté vol rimpels. Uiteindelijk heb ik het weer goed gekregen met massages, die ik zelf toepaste. En het bleek nog eenvoudig te zijn ook.
Massage-tip van Marjo Horn meer massages in Verjong je huid in 21 dagen.
Masseer het decolleté net als de fronsmassage op pagina 50 uit het boek. Geef rimpels geen kans! Daarnaast kun je iedere ochtend als je opstaat of terwijl je nog in bed ligt even masseren om de vouwen of vouwtjes eruit te masseren. Dit helpt echt! Leg beide handen naast elkaar in het midden van je decolleté, vingers naar boven en wrijf naar buiten. Dit mag met of zonder olie.
Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo
Citroenmasker
Hoi Ricky,
Voor het citroenmasker snij ik een citroen doormidden. Knijp er een beetje in zodat het sap er wat uitkomt en ga daar mee over mijn gezicht.
Ik leg geen plakjes op mijn gezicht.
Op blz. 43 van het boek staat: Smeer de huid in met citroen.
Ik vind dit een makkelijk masker.
Aan recepten kan ik je helaas niet helpen. Ik maak gewoon wat er in het boek staat.
Maar ik hoop iemand lekkere recepten heeft. IK sta er voor open.
Succes ook voor alle anderen. Morgen al de 5e dag.
Ik begin een beetje flauw te worden van al die groente, maar ik probeer het echt vol te houden.
En Marjo bedankt voor je antwoord. Ik ga de decolletémassage nu ook doen.
Groetjes,
Joke
Voor het citroenmasker snij ik een citroen doormidden. Knijp er een beetje in zodat het sap er wat uitkomt en ga daar mee over mijn gezicht.
Aan recepten kan ik je helaas niet helpen. Ik maak gewoon wat er in het boek staat.
Ik begin een beetje flauw te worden van al die groente, maar ik probeer het echt vol te houden.
Groetjes,
Joke
joke uit ois schreef:Hoi Ricky,
Groetjes,
Joke
Hallo Joke,
Ja het gaat om de citroensap. Je kunt de citroen een beetje uitknijpen en het sap over je gezicht smeren of helemaal uitknijpen en het sap met een watje op je gezicht doen. Het is ook gemakkelijk, daar heb je gelijk in.
Even over het flauw worden. Geef daar niet aan toe. Kijk naar de positieve aspecten en benadruk de positieve ontwikkelingen voor jezelf. Ga er gewoon van uit dat het je gaat lukken om het vol te houden, dan lukt het ook.
Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo
Chantal, bedankt voor de foto! Nu weet ik waar ik naar zoek. Je recept ga ik ook eens uitproberen, klinkt lekker!
Marjo, bedankt voor je wederom opbouwende woorden, je hebt gelijk vorige keer reageerde ik daar ook heel goed op en ik ga nu ook echt iets veranderen hierin want ik voel me zoveel beter! Vanmiddag ga ik de Facial Flex bestellen, zitten er voldoende elastiekjes bij voor de eerste periode? Wat ben je trouwens weer met leuke dingen bezig, super!
Fijne dag en succes iedereen, Sas
Marjo, bedankt voor je wederom opbouwende woorden, je hebt gelijk vorige keer reageerde ik daar ook heel goed op en ik ga nu ook echt iets veranderen hierin want ik voel me zoveel beter! Vanmiddag ga ik de Facial Flex bestellen, zitten er voldoende elastiekjes bij voor de eerste periode? Wat ben je trouwens weer met leuke dingen bezig, super!
Sas- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-10-10
Sas schreef:Chantal, bedankt voor de foto! Nu weet ik waar ik naar zoek. Je recept ga ik ook eens uitproberen, klinkt lekker!
Graag gedaan, ik koop het bij de AH bij de C1000 heb ik het maar 1x zien liggen.
Grt,
Chantal
Ricky schreef:Beste Marjo, Joke en Chantal,
Ricky
Graag gedaan (blad)groenten zijn eigenlijk al heel lekker als er een basis van sjarlot (of ui), knoflook en een tomaatje (zonder pitjes) eerst aangefruit wordt en dan de groente erdoor mengen en laten garen. Voor wat meer bite kan je bij de de basis ook champignons doen. Broccoli vind ik het lekkerst als het even geblancheerd is (in heet water tot het (iets) zacht is) plakjes knoflook bakken in een lepel olijfolie (tot het bruin is) en dan de olie en knoflook over de broccoli, afmaken met een wat druppels soya light. Ontzettend lekker met rijst.
Succes,
Chantal
Subh Divali
Goeiemorgen allemaal,
Allereerst Sbuh Divali (Gelukkig Lichtjesfeest),
Dag 4 is ook goed verlopen, het gaat eigenlijk steeds beter alleen sta ik s ochtend met een ontzettend leeg gevoel op. Na de green magma en de pilletjes is dat wel gauw verdwenen.
Vandaag zal het een beetje moeilijk worden om helemaal aan het dieet te houden we gaan namelijk Divali vieren bij mijn vriend zijn ouders thuis. Weigeren van eten (in dit geval vooral heeeeel veel zoet) is vooral op zo een dag NOT DONE
Marjo even een vraagje, ik vast eigenlijk elke vrijdag tot zaterdag rond 18:00 kan dit tijdens de detox? Tijdens het vasten drink ik uitsluitend water.
Succes allemaal, may the light of divali light your path,
Chantal
Dag 4 is ook goed verlopen, het gaat eigenlijk steeds beter alleen sta ik s ochtend met een ontzettend leeg gevoel op. Na de green magma en de pilletjes is dat wel gauw verdwenen.
Vandaag zal het een beetje moeilijk worden om helemaal aan het dieet te houden we gaan namelijk Divali vieren bij mijn vriend zijn ouders thuis. Weigeren van eten (in dit geval vooral heeeeel veel zoet) is vooral op zo een dag NOT DONE
Marjo even een vraagje, ik vast eigenlijk elke vrijdag tot zaterdag rond 18:00 kan dit tijdens de detox? Tijdens het vasten drink ik uitsluitend water.
Chantal
Sas schreef:Chantal, bedankt voor de foto! Nu weet ik waar ik naar zoek. Je recept ga ik ook eens uitproberen, klinkt lekker!
Hallo Sas,
De spirit is er weer. Super. Grappig hoe iedereen na een paar dagen toch weer ervaart dat het weglaten van foute voeding eigenlijk veel meer voldoening geeft. De korte voldoening die we krijgen van veel suikerhoudende voedingsmiddelen, de zogenaamde snelle suikers, voedingsmiddelen die hoog op de Glycemische Index staan, kan daar gewoon niet tegen op. Maar feit is, dat het muntje moet vallen en feit is ook dat we zo vaak weer gemakkelijk terugvallen in het oude patroon.
Daarom is het belangrijk om afspraken met onszelf te maken en duidelijk voor onszelf te hebben waarvoor we het doen. Uiteindelijk gaat het om kwaliteit van leven. Door op te letten wat ik eet, ben ik op mijn 64e nog in staat geweest om met een nieuwe carrière als filmer te beginnen, daar moet je heel wat uithoudingsvermogen voor hebben, zoals bijvoorbeeld voor het slepen van een grote camera, statieven en allerlei andere zaken. Denk niet dat een goede gezondheid bij mij in de genen zit, want mijn ouders waren er op deze leeftijd wel anders aan toe. Als je wilt kun je er iets over lezen: http://www.passieenpower.nl/geef.ziektes.geen.kans.htm
Dat wil echter niet zeggen dat ik mijzelf af en toe ook niet even laat gaan en bijvoorbeel flink kan genieten van een dame blanche. wat ik érg lekker vind. Echter, áls ik zondig, moet het wél de zonde waard zijn. En ik beperk het zoveel mogelijk, denkend aan wat mijn ouders is overkomen.
Sas het is het best om na zes weken over te gaan op elastiekjes 2. Het is misschien handig om deze er meteen bij te bestellen. http://www.facialflex.nl Je zult er geen spijt van hebben. Volgende week kom ik met de Facial Flex op tv. Ik waarschuw nog wel wanneer dat is.
Heel veel succes allemaal op deze 5e dag van ons Spetteren Programma.
Veel liefs,
Marjo
Chantal schreef:Goeiemorgen allemaal,
Chantal
Hallo Chantal, Sbuh Divali
Goed voor te stellen dat het moeilijk is om het aangeboden eten te weigeren. Vaak kun je op een heel subtiele manier je toch beperken. Zorg ervoor dat je voldoende hebt gegeten voordat je bij de ouders van je vriend komt, zodat je bloedsuikerspiegel in balans is. Meestal kun je dan ook veel beter met dergelijke zaken omgaan. Neem kleine hapjes en vestig gewoon niet de aandacht op je. Als je gaat vertellen waar je mee bezig bent, wordt het meestal niet geaccepteerd, maar als je je eigen gang gaat, heeft over het algemeen niemand in de gaten dat je niet zit mee te 'snoepen'. Kijk maar, hoe het gaat. Als je er niet onderuit kunt, doe dan gewoon mee en pak de draad weer op zodra het kan.
Vasten is niet handig tijdens deze tijd, maar het best is om bij jezelf na te gaan of je het aankunt en niet na het vasten de koelkast induikt om bij te 'tanken'. Daar gaan we vaak de fout in. Het zijn allemaal overwegingen, vooral als jouw geloof het vasten van je verlangt. Doe wat je voelt dat je moet doen.
Een heel fijne Sbuh Divali voor je.
Voor jullie allemaal een geweldige 5e dag toegewenst. Super knap hoor, wat jullie doen.
Veel liefs,
Marjo
1 kilo af
Hallo Marjo en alle anderen,
Ik ben ook wel benieuwd naar die Facial Flex, niet zo zeer voor mezelf want ik doe diezelfde oefening met mijn pinken maar voor mijn dochter met Down Syndroom.Zij heeft een slappe mondmotoriek en dit zou waarschijnlijk een hele effectieve methode kunnen zijn om dit te verbeteren.
Ik heb inmiddiddels geen trek meer in hartig sávonds en ben tevreden met een beetje pijnboompitjes.
Marjo als je s,morgens je huid massert met olie moet je daarna dan dagcreme gebruiken of kun je ook met je dagcreme masseren( dat doe ik nu). Mijn huid ziet er al veel beter uit en glanst mooi. Ook een litteken op mijn bovenlip is veel zachter geworden. Ik heb helaas 2 verticale slaaprimpels bij mijn wenkbrauwen en zie dit graag verminderen. Kan ik hier nog iets extra's aan doen bijv. tijdens het masseren?
Veel succes allemaal vandaag!
Ik ben ook wel benieuwd naar die Facial Flex, niet zo zeer voor mezelf want ik doe diezelfde oefening met mijn pinken maar voor mijn dochter met Down Syndroom.Zij heeft een slappe mondmotoriek en dit zou waarschijnlijk een hele effectieve methode kunnen zijn om dit te verbeteren.
Ik heb inmiddiddels geen trek meer in hartig sávonds en ben tevreden met een beetje pijnboompitjes.
Marjo als je s,morgens je huid massert met olie moet je daarna dan dagcreme gebruiken of kun je ook met je dagcreme masseren( dat doe ik nu). Mijn huid ziet er al veel beter uit en glanst mooi. Ook een litteken op mijn bovenlip is veel zachter geworden. Ik heb helaas 2 verticale slaaprimpels bij mijn wenkbrauwen en zie dit graag verminderen. Kan ik hier nog iets extra's aan doen bijv. tijdens het masseren?
Veel succes allemaal vandaag!
Reiki-Corrie- Aantal berichten : 27
Leeftijd : 62
soya light
Hoi Chantal,
Soya is dat hetzelfde als ketjap manis?
Haal jij de soya-light in een reformwinkel?
Ik masseer s'morgens ook met mijn dagcrème.
Ik vind dan de olie veel te vet.
Ik krijg er tranende ogen van.
Groetjes,
Joke
Ik masseer s'morgens ook met mijn dagcrème.
Ik vind dan de olie veel te vet.
Ik krijg er tranende ogen van.
Groetjes,
Joke
Hi Joke,joke uit ois schreef:Hoi Chantal,
Groetjes,
Joke
Nee het zijn 2 verschillende producten.
Light soy sauce is chinees en ketjap manis is indonesisch dat is alvast t eerste verschil. Ik gebruik eigenlijk nooit ketjap manis maar weet dat die echt boordevol suiker zit (melasse als ik me niet vergis) Er zit in alle soy en ketjap producten suiker (voor het fermenteren van de soyabonen) maar in de ketjap manis is er dan weer extra suikerstroop toegevoegd. "light" slaat trouwens niet op een light product als in vet of suikervrij maar meer in de kleur die het je eten geeft. Ik koop pearl river bridge superior light soy sauce bij de chinese groothandel. Het is in elke toko verkrijgbaar volgens mij. Oja het is trouwens zout en ketjap manis is zoet.
Succes ben benieuwd wat je gaat maken
MarjoHorn schreef:
Hallo Chantal, Sbuh Divali
Goed voor te stellen dat het moeilijk is om het aangeboden eten te weigeren. Vaak kun je op een heel subtiele manier je toch beperken. Zorg ervoor dat je voldoende hebt gegeten voordat je bij de ouders van je vriend komt, zodat je bloedsuikerspiegel in balans is. Meestal kun je dan ook veel beter met dergelijke zaken omgaan. Neem kleine hapjes en vestig gewoon niet de aandacht op je. Als je gaat vertellen waar je mee bezig bent, wordt het meestal niet geaccepteerd, maar als je je eigen gang gaat, heeft over het algemeen niemand in de gaten dat je niet zit mee te 'snoepen'. Kijk maar, hoe het gaat. Als je er niet onderuit kunt, doe dan gewoon mee en pak de draad weer op zodra het kan.
Vasten is niet handig tijdens deze tijd, maar het best is om bij jezelf na te gaan of je het aankunt en niet na het vasten de koelkast induikt om bij te 'tanken'. Daar gaan we vaak de fout in. Het zijn allemaal overwegingen, vooral als jouw geloof het vasten van je verlangt. Doe wat je voelt dat je moet doen.
Een heel fijne Sbuh Divali voor je.
Veel liefs,
Marjo
Dankjewel!
Gelukkig is iedereen gewent eraan dat ik echt strikt veganistisch eet dus ook geen melkproducten. Ik neem wat zilvervliesrijst mee om met de dhal te eten. Al heb ik wel heeeeel erg zin in roti haha maar goed dat is dan weer witte bloem.
Het vasten is idd voor mijn levenswijze, het geeft een bepaalde rust. Ik kom uit het vasten met gemberthee en een lichte maaltijd. Eigenlijk heb ik nog nooit het gevoel gehad te moeten bijtanken na het vasten.
Bedankt voor het antwoorden!
Alvast een heel fijn weekend,
Chantal
De 6e dag
Lieve mensen,
Alweer de 6e dag. Hoe gaat het met jullie? Er zijn 96 mensen geregistreerd op het forum. Een aantal mensen lukt het nog steeds niet om te registreren, zoals bijvoorbeeld Mootje (Monique). Zo jammer want ze had heel graag actief willen meedoen op het forum. Ze doet het samen met haar man. Zij zelf wil niet afvallen, maar haar man kon wel wat kwijt.
Hier haar bericht:
Hallo Marjo,
Ik kan helaas nog steeds niet op het forum, maar ik lees wel wat de anderen schrijven.
Ik wil je even laten weten dat het ons goed afgaat. We hebben geen moment trek gehad en eten trouw de producten van onze "veggie-bag" elke dag. Mijn man is al 2,5 kg afgevallen.
Aan mijn huid zie ik nog niet zo veel, na hoeveel tijd zie je resultaat? Ik doe alle oefeningen elke dag en ik heb het idee dat ik van de skin-breathing beter slaap, of verbeeld ik me dit?
Ik heb nog wel een vraag, hoeveel Green Magma mag je maximaal nemen per dag? Op de verpakking staat namelijk dat je er 20 per dag mag, ik neem er nu 2 x 4 per dag.
Mag ik ook elke dag beginnen met een smoothie? Biogarde met fruit? Ik hoor graag van je!
Fijn weekend!
Groeten,
Monique
unquote
Voor alle mensen die wel kunnen lezen, maar niet kunnen registereren of inloggen wil ik zeggen: stuur de mail naar mij en dan plaats ik het op het forum. Dan kunnen de anderen toch reageren op jouw vragen en leren van jouw vragen.
Ik wens jullie allen een heel fijne 6e dag van Spetteren voor de Kerst 2010.
Geniet ervan.
Hartelijke groeten,
Marjo
P.S. Chantal zou jij me even willen vertellen hoe je de foto's op kan laden op dit forum. De eerste keer is het me wel gelukt, maar later niet meer. Volgende zorg ik voor een ander forum, mensen. Het spijt me voor het ongemak.
Alweer de 6e dag. Hoe gaat het met jullie? Er zijn 96 mensen geregistreerd op het forum. Een aantal mensen lukt het nog steeds niet om te registreren, zoals bijvoorbeeld Mootje (Monique). Zo jammer want ze had heel graag actief willen meedoen op het forum. Ze doet het samen met haar man. Zij zelf wil niet afvallen, maar haar man kon wel wat kwijt.
Hier haar bericht:
Hallo Marjo,
Ik kan helaas nog steeds niet op het forum, maar ik lees wel wat de anderen schrijven.
Ik wil je even laten weten dat het ons goed afgaat. We hebben geen moment trek gehad en eten trouw de producten van onze "veggie-bag" elke dag. Mijn man is al 2,5 kg afgevallen.
Aan mijn huid zie ik nog niet zo veel, na hoeveel tijd zie je resultaat? Ik doe alle oefeningen elke dag en ik heb het idee dat ik van de skin-breathing beter slaap, of verbeeld ik me dit?
Ik heb nog wel een vraag, hoeveel Green Magma mag je maximaal nemen per dag? Op de verpakking staat namelijk dat je er 20 per dag mag, ik neem er nu 2 x 4 per dag.
Mag ik ook elke dag beginnen met een smoothie? Biogarde met fruit? Ik hoor graag van je!
Fijn weekend!
Groeten,
Monique
unquote
Voor alle mensen die wel kunnen lezen, maar niet kunnen registereren of inloggen wil ik zeggen: stuur de mail naar mij en dan plaats ik het op het forum. Dan kunnen de anderen toch reageren op jouw vragen en leren van jouw vragen.
Ik wens jullie allen een heel fijne 6e dag van Spetteren voor de Kerst 2010.
Geniet ervan.
Hartelijke groeten,
Marjo
P.S. Chantal zou jij me even willen vertellen hoe je de foto's op kan laden op dit forum. De eerste keer is het me wel gelukt, maar later niet meer. Volgende zorg ik voor een ander forum, mensen. Het spijt me voor het ongemak.
[quote="Mootje"]Hallo Marjo,
Fijn weekend!
Groeten,
[unquote]
Hallo Monique (Mootje)
Het spijt me echt dat jullie niet op het forum kunnen komen. Ik weet hoe leuk je het had gevonden. We moeten het nu maar zo doen. De mensen die dit forum runnen zijn niet te bereiken, ook alleen via een forum, waar ikzelf niet kan inloggen.
Dus helaas, we moeten roeien met de riemen die we hebben deze keer. Volgende keer ga ik via Wellnezz.tv een mooi forum opzetten, want we gaan met het Spetteren Programma nog veel doen in de toekomst via www.wellnezz.tv
Even een reactie op jouw mail. Allereerst wil ik je man ook complimenteren met zijn resultaat. Over het algemeen vallen mannen vrij snel af met dit voedingsprogramma. Soms hoor ik wel dat zij 10 kg afvallen in 21 dagen. 2,5 kg in 5 dagen is niet mis zeg. Leuk hoor, dat hij er ook zo voor gaat. Dat is toch een cadeautje voor jezelf als je 21 dagen deze aandacht aan jezelf besteedt. Volgende keer moeten we nog veel meer mannen zien mee te krijgen. We moeten hen gewoon bewust maken van de waarde om 2x per jaar dat lichaam rust te geven. Nogmaals leuk dat je man meedoet.
Ja, Monique, bij de een zie je na een paar dagen al verandering, bij de ander pas na 21 dagen. Het sluipt er ook zomaar in hoor. En als je er al goed uitzag, dan zijn de verschillen vaak héél subtiel. Het gaat vaak ook om de ogen, waar het mee begint. Deze beginnen op de een of andere manier te stralen. Eigenlijk is het een heel holistisch. Er is deze 21 dagen een proces gaande, waar de binnen- en de buitenkant profijt van heeft en dat kan soms op een heel subtiele manier opeens naar boven komen. Een andere houding, meer zelfbewustzijn. Kijk nog eens naar de metamorfose van Renec op www.wellnezz.tv/lifestyle.html
Ik ben nu druk bezig om de film die we hebben gemaakt van de 7 vrouwen voor 'Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start' wat korter te monteren zodat we deze op www.wellnezz.tv kunnen zetten. Hij is erg mooi geworden.
Wat de Skin Breathing betreft, dat verbeeld je je niet hoor. Skin Breathing zorgt er echt voor dat je beter kunt slapen. Er komt een rust over je en vooral omdat je je aandacht ook richt op je ademhaling, zet je de gedachten in je hoofd ook stil, waardoor er ontspanning komt. Maar dat is natuurlijk niet alleen de waarde van Skin Breathing. Met de Skin Breathing stimuleer je het transport van zuurstof door je lichaam. Daardoor ontspant de huid en worden blokkades opgeheven. Zo kun je stress opheffen en rust creëren, waardoor je huid gladder wordt. Je kunt deze meerdere malen per dag doen. Ik hoor soms wel van mensen dat ze het ook in de file doen, om te ontstressen. Waarom ook niet?
Green Magma dien je langzaam op te bouwen. Ik zou de laatste week het maximale nemen wat op de verpakking staat. Zelf neem ik altijd de poeder en dan 3 volle koffielepels, die zijn wat groter dan theelepels. Ik moet zeggen dat ik Green Magma al jaren gebruik en voel me daar echt super bij. De hoeveelheid enzymen die in de groene gerstebladeren zitten, vind je eigenlijk in geen enkel ander product.
Een dagelijkse smoothie met fruit is niet wat in dit voedingsprogramma thuishoort, vooral niet voor mensen die een onrustige huid hebben. Als jij daar echter geen last van hebt en je wilt ook niet afvallen, kun je ervoor kiezen om het wel te doen. Eigenlijk nemen we alleen maar fruit tijdens deze dagen op de ochtend dat we onbeperkt fruit kunnen eten voor ontbijt en natuurlijk de dagelijkse appels. Het gaat om erom dat we tijdens deze dagen geen zuivelproducten gebruiken en dat fruitsuikers processen in ons lichaam op gang brengen, die we nu even niet op gang willen brengen. Denk er echter wel aan, en dat geldt voor iedereen, dat je voldoende eiwitten tot je neemt, omdat we nu geen vlees eten deze tijd.
In een andere mail vroeg je nog of je vandaag haring kan eten. Ja hoor, voor de mensen die dat willen, verwen jezelf ermee als je daar behoefte aan hebt, doe het dan gewoon vandaag. De mensen die geen of te weinig vleesvervangers eten, raad ik aan om regelmatig een gekookt ei te eten. Heel belangrijk is om wel op je eiwit inname te letten. Niet te veel, maar vooral ook niet te weinig, we zoeken naar balans deze periode.
Ik wens jou en je man en natuurlijk alle anderen, heel veel succes vandaag.
Hartelijke groeten,
Marjo
Fijn weekend!
Groeten,
[unquote]
Hallo Monique (Mootje)
Het spijt me echt dat jullie niet op het forum kunnen komen. Ik weet hoe leuk je het had gevonden. We moeten het nu maar zo doen. De mensen die dit forum runnen zijn niet te bereiken, ook alleen via een forum, waar ikzelf niet kan inloggen.
Dus helaas, we moeten roeien met de riemen die we hebben deze keer. Volgende keer ga ik via Wellnezz.tv een mooi forum opzetten, want we gaan met het Spetteren Programma nog veel doen in de toekomst via www.wellnezz.tv
Even een reactie op jouw mail. Allereerst wil ik je man ook complimenteren met zijn resultaat. Over het algemeen vallen mannen vrij snel af met dit voedingsprogramma. Soms hoor ik wel dat zij 10 kg afvallen in 21 dagen. 2,5 kg in 5 dagen is niet mis zeg. Leuk hoor, dat hij er ook zo voor gaat. Dat is toch een cadeautje voor jezelf als je 21 dagen deze aandacht aan jezelf besteedt. Volgende keer moeten we nog veel meer mannen zien mee te krijgen. We moeten hen gewoon bewust maken van de waarde om 2x per jaar dat lichaam rust te geven. Nogmaals leuk dat je man meedoet.
Ja, Monique, bij de een zie je na een paar dagen al verandering, bij de ander pas na 21 dagen. Het sluipt er ook zomaar in hoor. En als je er al goed uitzag, dan zijn de verschillen vaak héél subtiel. Het gaat vaak ook om de ogen, waar het mee begint. Deze beginnen op de een of andere manier te stralen. Eigenlijk is het een heel holistisch. Er is deze 21 dagen een proces gaande, waar de binnen- en de buitenkant profijt van heeft en dat kan soms op een heel subtiele manier opeens naar boven komen. Een andere houding, meer zelfbewustzijn. Kijk nog eens naar de metamorfose van Renec op www.wellnezz.tv/lifestyle.html
Ik ben nu druk bezig om de film die we hebben gemaakt van de 7 vrouwen voor 'Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start' wat korter te monteren zodat we deze op www.wellnezz.tv kunnen zetten. Hij is erg mooi geworden.
Wat de Skin Breathing betreft, dat verbeeld je je niet hoor. Skin Breathing zorgt er echt voor dat je beter kunt slapen. Er komt een rust over je en vooral omdat je je aandacht ook richt op je ademhaling, zet je de gedachten in je hoofd ook stil, waardoor er ontspanning komt. Maar dat is natuurlijk niet alleen de waarde van Skin Breathing. Met de Skin Breathing stimuleer je het transport van zuurstof door je lichaam. Daardoor ontspant de huid en worden blokkades opgeheven. Zo kun je stress opheffen en rust creëren, waardoor je huid gladder wordt. Je kunt deze meerdere malen per dag doen. Ik hoor soms wel van mensen dat ze het ook in de file doen, om te ontstressen. Waarom ook niet?
Green Magma dien je langzaam op te bouwen. Ik zou de laatste week het maximale nemen wat op de verpakking staat. Zelf neem ik altijd de poeder en dan 3 volle koffielepels, die zijn wat groter dan theelepels. Ik moet zeggen dat ik Green Magma al jaren gebruik en voel me daar echt super bij. De hoeveelheid enzymen die in de groene gerstebladeren zitten, vind je eigenlijk in geen enkel ander product.
Een dagelijkse smoothie met fruit is niet wat in dit voedingsprogramma thuishoort, vooral niet voor mensen die een onrustige huid hebben. Als jij daar echter geen last van hebt en je wilt ook niet afvallen, kun je ervoor kiezen om het wel te doen. Eigenlijk nemen we alleen maar fruit tijdens deze dagen op de ochtend dat we onbeperkt fruit kunnen eten voor ontbijt en natuurlijk de dagelijkse appels. Het gaat om erom dat we tijdens deze dagen geen zuivelproducten gebruiken en dat fruitsuikers processen in ons lichaam op gang brengen, die we nu even niet op gang willen brengen. Denk er echter wel aan, en dat geldt voor iedereen, dat je voldoende eiwitten tot je neemt, omdat we nu geen vlees eten deze tijd.
In een andere mail vroeg je nog of je vandaag haring kan eten. Ja hoor, voor de mensen die dat willen, verwen jezelf ermee als je daar behoefte aan hebt, doe het dan gewoon vandaag. De mensen die geen of te weinig vleesvervangers eten, raad ik aan om regelmatig een gekookt ei te eten. Heel belangrijk is om wel op je eiwit inname te letten. Niet te veel, maar vooral ook niet te weinig, we zoeken naar balans deze periode.
Ik wens jou en je man en natuurlijk alle anderen, heel veel succes vandaag.
Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn schreef:P.S. Chantal zou jij me even willen vertellen hoe je de foto's op kan laden op dit forum. De eerste keer is het me wel gelukt, maar later niet meer. Volgende zorg ik voor een ander forum, mensen. Het spijt me voor het ongemak.
Hi Marjo,
uploaden via de pc lukt niet je hebt een url nodig waar het plaatje online staat. Wanneer je dat hebt klik je op dit plaatje en vul je de url in de dropdown in. Een gratis imagehost is bv photobucket maar heb je de plaatjes al op een site staan dan kun je eenvoudig rechtermuisknop op t plaatje dan eigenschappen en dan de url van het plaatje kopieren.
Hope this helps!
Grt,
Chantal
Chantal schreef:MarjoHorn schreef:P.S. Chantal zou jij me even willen vertellen hoe je de foto's op kan laden op dit forum. De eerste keer is het me wel gelukt, maar later niet meer. Volgende zorg ik voor een ander forum, mensen. Het spijt me voor het ongemak.
Hi Marjo,
uploaden via de pc lukt niet je hebt een url nodig waar het plaatje online staat. Wanneer je dat hebt klik je op dit plaatje en vul je de url in de dropdown in. Een gratis imagehost is bv photobucket maar heb je de plaatjes al op een site staan dan kun je eenvoudig rechtermuisknop op t plaatje dan eigenschappen en dan de url van het plaatje kopieren.
Hope this helps!
Grt,
Chantal
Dank je wel, Chantal. Fijne dag! Groetjes, Marjo
S.v.p. reactie
Hoi Marjo
Zou je op mijn berichtje willen reageren op pag. 8 ? Hij is je misschien ontschoten.
Groetjes Corrie
Zou je op mijn berichtje willen reageren op pag. 8 ? Hij is je misschien ontschoten.
Groetjes Corrie
Reiki-Corrie- Aantal berichten : 27
Leeftijd : 62
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Pagina 5 van 12
Permissies van dit forum: