Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn vr okt 29, 2010 12:56 am

Hallo,
Welkom op het forum van 'SPETTEREN VOOR DE KERST 2010', Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur Leuk dat je ook meedoet. Op dit moment zijn we met meer dan 250 deelnemers uit Nederland en België.

OVER HET FORUM:
LET OP: OMDAT WE HET FORUM ZO EENVOUDIG MOGELIJK WILLEN HOUDEN, VERZOEK IK JE OM VOOR JOUW BERICHT ONDERAAN OP DE KNOP RÉPONDRE (ANTWOORDEN) EN NIET OP NOUVEAU (NIEUW) TE TOETSEN. ZO KUNNEN VOORKOMEN DAT ER MEERDERE TOPICS WORDEN AANGEMAAKT.
Rechtsboven zie je Editer en Citer. Editer kun je gebruiken om je tekst aan te passen en 'CITER' kun je gebruiken als je in een geplaatst bericht een opmerking wilt toevoegen of reageren op een reactie van iemand anders.

We gaan met zijn allen de 21 daagse Verjong je huid-kuuur doen uit het boek Verjong je huid in 21 dagen, isbn 9789081129664 en/of het boek Stop Acne Nu!, isbn 9789078923039. De boekjes zijn verkrijgbaar in de boekwinkel of via internet; de meeste bibliotheken hebben het ook op voorraad.

De kuur is van 1 november t/m 21 november 2010

Waarom doen we deze kuur tweemaal per jaar? Omdat het belangrijk is om het lichaam tijdelijk te ontlasten. We kiezen ervoor om zoveel mogelijk ontzurende voeding tot ons te nemen en gaat detoxen. In het begin kan het wel eens moeilijk zijn, maar we steunen elkaar en de ervaring heeft geleerd dat velen het heel goed kunnen volhouden. We gaan er gewoon voor.

Op dit forum kunnen we communiceren en discussiëren. Stel al je vragen. Ik probeer steeds zo snel mogelijk te reageren.
We gaan er een leuke, ontspannen tijd van maken.

Hartelijke groet,
Marjo Horn

Lees meer over de kuur op http://www.wellnezz.tv/lifestyle.html

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Zo'n zin in....

Bericht  Giselle vr okt 29, 2010 1:33 pm

Beste Marjo, en mededetoxers,

Heel fijn om weer mee te doen !
Echt zin in, het is even wennen als mensen voor de eerste keer meedoen, maar als je doorzet is het echt de moeite waard.

Ik ben sinds de 'Spetteren voor de lente' van dit voorjaar 7 kilo kwijt geraakt, niet dat ik dik was, gewoon de zwangerschaps kilo's die maar niet weg wilde wat ik ook probeerde. Tot de kuur van jou, en ik ben ze nog steeds kwijt. Ik snoep af en toe, maar ik eet veel lichter en ook iets gezonder dan normaal en de kilos blijven weg, dus misschien een motivatie voor iedereen die meedoet en wat gewicht kwijt wil. Er is hoop, met deze detox kom je op je eigen ideale gewicht.

Succes allemaal maandag !
Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  anjes vr okt 29, 2010 1:59 pm

hallo allemaal, ben het helemaal met Giselle eens. Ik doe de kuur nu voor de derde keer, maar eigenlijk is het meer een levenswijze geworden. Heb altijd een probleemhuid gehad, vet, puistjes en alle ellende die je maar kunt bedenken. Nu heb ik eenmaal ervaren wat ik zelf allemaal daaraan kan doen, en dat was voor mij echt een wonder. Ik snoep nu ook af en toe, en dan geniet ik er ook extra van:-), maar verder is mijn hele eetpatroon op de schop. En mijn kinderen doen meteen mee.

Groetjes en succes met de kuur!

anjes

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Nymoran vr okt 29, 2010 2:29 pm

Very Happy
Motivatie
Aandacht voor jezelf
Resultaat
Jezelf terug vinden
Overduidelijke verbetering in slechts 21 dagen

Ik ben er weer aan toe.
De balansmeter is ongemerkt weer de verkeerde kant uitgeschoten. Verzuurde pijnlijke spieren waren het eerste signaal, evenals mijn steeds korter wordende lontje. Hang naar zoetigheid en winterslaap. Niet vooruit te branden.
Mijn huid laat zijn onvree meteen zien en spoort mij aan om actie te ondernemen.
Op dit moment is de spiegel mijn vijand. Doordringende ogen die de waarheid keihard onthullen.
En dat is maar goed ook!
Ieder cel schijnt te roepen 'Wij willen spetteren' cheers

Liefs, Nymoran
Nymoran
Nymoran

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Freshstart

Bericht  Chantal vr okt 29, 2010 2:38 pm

Hi Allemaal,

Ik ben Chantal en ga voor de 1e keer deze kuur doen. Ik heb mij aangemeld omdat het mij niet lukt om na langdurig ziek te zijn mijn goede eetgewoontes weer op te pakken. Ik ben nu jammergenoeg al een jaar een junkfood-veganist en de kilo's vliegen eraan (10 in totaal Sad ) 1 November is voor mij dus een "freshstart" hopelijk raak ik wat van die overtollige kilo's kwijt en worden de eetgewoontes weer vanzelfsprekend.

Mijn huid is vaal, vlekkerig en onder de talg hopelijk komt ook hier verandering in.

Groetjes en succes,
Chantal


Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Frisse moed

Bericht  cunningplan za okt 30, 2010 10:11 am

Hallo allemaal,

Dit wordt de eerste keer dat ik meedoe aan de 21-dagen kuur. Ik merk na twee dagen 'gezichtgymnastiek' al verbetering, dus ik heb hoge verwachtingen. Het zou fijn zijn als ik ook gewicht verlies, en daar heb ik ook wel vertrouwen in. Iedereen veel plezier en succes!

Groeten,
Monique

cunningplan

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Welkom allemaal

Bericht  MarjoHorn za okt 30, 2010 10:42 am

Welkom allemaal op het forum

Leuk dat jullie meedoen met Spetteren voor de Kerst 2010. Uit de bovenstaande reacties en de telefonische reacties merk ik dat iedereen er (weer) zin in heeft. Ik ook. Ik vind het super om deze drie weken met elkaar door te brengen. Ik geniet van deze tijd en de mogelijkheden om met elkaar te communiceren. Ik heb nog een aparte mail gestuurd over het belang van de Veggiebag. De informatie plaats ik hier toch nog even, omdat deze veggiebag wel heel belangrijk is in onze kuur. We willen namelijk ontzuren en dat gaat voornamelijk door veel basische voeding tot ons te nemen. De zuren in ons lichaam die we krijgen door bijvoorbeeld stress en luchtverontreiniging, zaken die waar we vrijwel niet aan ontkomen, dienen geneuraliseerd te worden. Basische voeding kan dat voor ons doen.

Sommigen hebben moeite met de Veggiebag. De klacht is soms dat het zoveel is. Ik raad je aan – als jij dat ook vindt – om het in porties van drie te verdelen. Een portie eten rond 11.00 uur. Dan een portie rond 14.00 uur en een portie om 16.00 uur.
Heel goed kauwen, dan heb je de minste last van het feit dat je rauwkost eet en daarmee breng je de spijsvertering goed op gang.
Met deze methode van eten zorg je er tevens voor dat je bloedsuikerspiegel in balans blijft, waardoor je rondom 16.00 uur ’s middags niet als een gek naar de koektrommel loopt of in de koelkast duikt voor hompen kaas of bijvoorbeeld die mars of snickers zo hard nodig hebt.
Het best is om de hele dag een beetje te knabbelen. Je kunt overigens ook andere groenten toevoegen aan de veggiebag.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.

Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Ik doe mee!

Bericht  Ann za okt 30, 2010 11:40 am

Spannend, ik ga meedoen! Reden: net terug uit het ziekenhuis met een " probleemhuidje" eczeem door stofallergie. Ik ga even heerlijk met mezelf aan de slag om mijn huid weer in topconditie te krijgen. Heb er veel zin in. Ik wens " ons" veel succes en plezier..:-)

gr. Ann

Ann

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Lekker in je vel

Bericht  May za okt 30, 2010 12:58 pm

Hallo allemaal,

Ik doe voor de tweede keer mee.
In het voorjaar is het me ontzettend goed bevallen.
De kilo's vlogen eraf, voelde me veel fitter en had betere zin.
Kortom, ik zal veel beter in mijn vel.

Helaas lukt het me niet goed om het alleen vol te houden.
Dus doe ik nu ook weer mee, samen is het veel gezelliger en kunnen we elkaar steunen.

Heb er echt zin in.
Allemaal heel veel succes!!!!!

Groetjes,
May

May

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty fris en fruitig

Bericht  meisie59 za okt 30, 2010 7:16 pm

Hallo allemaal

Corrina is mijn naam en ga ook meedoen,er mogen bij mij ook een paar kilos af,en hier en daar een rimpel Sad ,meer hier als daar hahha lol! maar goed we gaan er voor.
meisie59
meisie59

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 64

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 10:06 am

Lieve mensen,

Nog één nachtje en dan gaan we er (weer) tegenaan. Ik wil graag aan jullie doorgeven waarom de vorm van ons gezicht gaat veranderen naarmate we ouder worden. Het feit dat het allemaal wat meer gaat verslappen is een combinatie van factoren. En als we deze factoren goed begrijpen, kunnen we er ook mee aan de slag. Dat is wat we deze 21 dagen gaan doen. Ik heb er zin in en jullie ook. Heerlijk even alleen aan onszelf denken deze tijd.

1. Waarom masseren we altijd omhoog en nooit naar beneden? Omdat de zwaartekracht mee gaat spelen naarmate we ouder worden. Dus ALTIJD omhoog masseren, waarbij je overigens best wat druk mag uitoefenen hoor. Hebben jullie de massages nog even bestudeerd? Loop ze allemaal even door, zodat het in je systeem zit. Het is echt niet moeilijk om te doen en na een tijdje doe je de massages gewoon automatisch.

2. De spieren worden slapper. Denk aan een elastiekje, waar langzaamaan - bij veel gebruik - de rek uit gaat. Bij een elastiekje kun je de rek niet meer terugbrengen, maar gelukkig zijn wij in staat om met de Dermafitness-oefeningen de spierspanning op niveau terug te brengen, waarmee we de spieren weer jong maken. Door de spieroefeningen worden de spieren weer soepel, korter en dikker, wat de huid op de verschillende plaatsen, waar dat nodig is, weer kan opvullen.

Voorbeeld van mijzelf. Vroeger had ik een behoorlijk smal gezicht. Als ik een paar kilo te licht was, kreeg ik steevast te horen. Kind, je moet echt niet meer afvallen, want je heb zo’n smal kopje gekregen. Ik voelde me dan nooit lekker met zo’n opmerking. Later toen ik op mijn 34e met de gezichtsoefeningen begon, vulden mijn wangen zich op met de spieren, waardoor tevens de huid veel mooier werd, omdat de onderhuidse spiertjes ook werden doorbloed. En howel ik nog steeds dezelfde maat als vroeger heb , heb nooit meer een opmerking gekregen dat mijn gezicht te smalletjes was.

Opmerking: Degenen die, voor hun gevoel, volle wangen hebben hoeven overigens niet bang te zijn dat de wangen nóg voller worden door de spieroefeningen. We brengen door de Dermafitness-spieroefeningen zoveel mogelijk onze eigen natuurlijke gezichtsvorm terug.

3. Wat negatieve gemoedstemmingen met onze huid en de vorm van ons gezicht kunnen doen.
Op dit moment ben ik voor http://www.wellnezz.tv filmpjes aan het maken met acteurs en actrices over gemoedsstemmingen. We zouden ons heel goed moeten realiseren wat negatieve stemmingen met de vorm van ons gezicht kunnen doen.
Voorbeeld: Als we kritisch zijn op anderen zul je dat als we twintig zijn niet zien, , ook nog niet als we dertig zijn. Tegen de tijd echter dat we veertig zijn gaat het tonen in het gezicht. De spieren gaan ernaar staan. De mondhoeken zakken steeds meer waardoor we in feite ons eigen gezichtsvorm gaan verliezen. Kunnen we ons nu over een kritische houding heen zetten, dan kunnen we ook veel meer lachen en ontspannen en zullen we automatisch de spieren een kans geven om weer in de normale stand te komen. Hoe eerder we erkennen welke gemoedsstemmingen er spelen, hoe mooier we onze huid en de vorm van ons gezicht kunnen houden.
Welke gemoedsstemmingen kunnen bijvoorbeeld het gezicht vervormen?
Overbezorgdheid voor het welzijn van anderen (dat wordt ons tweede filmpje op http://wellnezz.tv), ongeduld, irritatie, maar ook uitstelgedrag of schuldgevoel, zo zijn er nog wel een paar.
Als je wilt kun je met Bach bloesemremedies aan de gang gaan. Meer dan 10 jaar geleden heb ik de website Topcure gemaakt met alle Bach bloesemremedies en de mogelijkheden.
Je kunt er even op kijken en zien of je er iets mee kunt. Ik heb in mijn boek Passie en Power laten zien hoe de Bach remedies mij hebben geholpen in mijn leven.
http://topcure.nl/bach-bloesemremedies-lijst.htm

Hier een link naar het hoofdstuk uit Passie en Power hoe ik in contact kwam hiermee en hoe deze mijn leven hebben veranderd.
http://www.passieenpower.nl/gemoedstoestand.in.balans.htm

Dit was het weer even voor vandaag. Ik wil toch graag de nadruk leggen op factoren van buitenaf die kunnen meespelen in de reactie van onze huid en hoe mooi het is dat we zelf zoveel kunnen doen om een mooie huid te behouden.

Fijne dag en geniet ervan.

Tot snel.

Hartelijke groet,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Sas zo okt 31, 2010 12:26 pm

Goedemorgen iedereen!

Wat leuk om weer zoveel enthousiaste reacties te lezen!
Ik heb er ook echt zin in en het komt voor mijn gevoel precies op tijd, net het duwtje wat ik nodig had!
Veel succes allemaal en tot ziens op dit forum.

Je laatste bericht was ook alweer heel motiverend, Marjo! Dank je wel!
Wanneer ik weer de foto zie van ons tijdens de bijeenkomsten in de Roos krijg ik een heel goed gevoel.
Dit wil ik weer voelen, we gaan ervoor!

Groeten, Sas

Sas

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 12:36 pm

Sas schreef:Goedemorgen iedereen!

Wat leuk om weer zoveel enthousiaste reacties te lezen!
Ik heb er ook echt zin in en het komt voor mijn gevoel precies op tijd, net het duwtje wat ik nodig had!
Veel succes allemaal en tot ziens op dit forum.

Je laatste bericht was ook alweer heel motiverend, Marjo! Dank je wel!
Wanneer ik weer de foto zie van ons tijdens de bijeenkomsten in de Roos krijg ik een heel goed gevoel.
Dit wil ik weer voelen, we gaan ervoor!

Groeten, Sas

Wat leuk Sas, dat je weer zo enthousiast meedoet. Wat hadden we een fantastische tijd, hè?
Even uitleggen aan de anderen. Twee jaar geleden hebben we een TV pilot gemaakt "Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start"
21 dagen hebben zeven vrouwen het programma gevolgd uit mijn boek: Verjong je huid in 21 dagen.
We hebben alles gefilmd. Het was voor ons allemaal zo'n geweldige openbaring.
Eerstdaags gaan we de film op http://www.wellnezz.tv zetten. Klik op de link om de foto's te zien http://www.wellnezz.tv/lifestyle.html

Ook nog even voor alle anderen die al meerder keren hebben meegedaan. Heel veel dank voor jullie bijdragen en veel succes, ook deze keer weer.

Liefs,
Marjo


Laatst aangepast door MarjoHorn op zo okt 31, 2010 12:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty De eerste keer!

Bericht  Anita zo okt 31, 2010 12:44 pm

Voor mij is het ook de eerste keer dat ik meedoe met de 21 dagen kuur. Ik heb al een paar keer over detoxen nagedacht, maar nog nooit de moed (en het doorzettingsvermogen) opgebracht om eraan te beginnen... Ik eet al veel groente en nooit vlees, dus dat is het probleem niet. Maar een wijntje laten staan en mijn kopje koffie 's morgens... dat is andere koek! Maar ik ga ervoor!!

Succes iedereen!!

Anita

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty de hoogste tijd...

Bericht  Renec zo okt 31, 2010 1:09 pm

Dag iedereen,

wat fijn om dit niet alleen te doen! Ik heb eerder meegedaan aan het programma van Marjo in de Roos, en denk er nog zo vaak aan terug,
hoe ontzettend goed het was, hoe warm en verrijkend. Het heeft mijn levensstijl erg beinvloed. Vooral de support van Marjo en de anderen daarin was geweldig, ik voel dat nog steeds als inspiratie. Toch ben ik ook weer meegesleept in de waan van een hele drukke baan, met vele ontmoetingen waar wijn en snackjes geserveerd worden, of gebakjes en lekkernijen. Waar ik dan geen nee meer tegen zei, maar ja. Waardoor er toch weer kilo's bijkomen en je systeem weer 'vervuild' raakt en je geest wat vertroebeld. Hoe gemakkelijk je ook je levensstijl weer terzijde schuift als je niet bewust bezig bent. Dat is nu juist voor mij de reden om mee te doen, om me weer volop bewust te worden van hoe jezelf je koers kunt bepalen. Dat lukt mij alleen veel minder goed, en daarom ben ik zo dankbaar vooral aan Marjo, dat je dit weer doet voor iedereen. Fantastisch! En dat je iedereen weer zo weet te stimuleren om het goede voor jezelf te doen. Heel veel dank daarvoor Marjo!

Wens ieder fijne bewuste sunny weken toe waarin we het accent kunnen leggen op zachtheid en bewustzijn en gezonde en eerlijke voeding, voor jezelf en en voor anderen. Heel veel succes!

Hartelijke groet,
Renec
Renec
Renec

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 31-10-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur zo okt 31, 2010 1:24 pm

Hallo allemaal!!
Leuk om dit forum eens te bekijken en de positieve vibe te voelen. Ik doe dit jaar voor het eerst mee samen met mijn moeder. We hebben allebei nogal een zwaar jaar achter de rug, mijn vader is er helaas niet meer. Door de zorgen vind ik dat mijn huid er stukken minder uit is gaan zien, ik ben ook veel afgevallen (wil zelfs liever wat aankomen!) Ook heb ik het probleem dat ik dwangmatig krab aan mijn gezicht. Ik vind het zó ongelooflijk moeilijk om ervan af te blijven en weg te blijven bij die spiegel! Het is niet eens zo dat ik acné heb, ik zoek gewoon alle kleine bultjes op. Dus met 'spetteren voor de kerst!' hoop ik én die kleine bultjes van binnen uit weg te krijgen én mezelf te trainen om ervan af te blijven. Ik heb door de tijd al best wat littekens gemaakt helaas... IK heb natuurlijk de tips van Marjo gelezen om van een krab- en knijpobsessie af te komen. Maar meer tips zijn welkom! Smile
Verder wil dus niet afvallen dus ik denk dat ik bijvoorbeeld naast de veggiebag veel volkoren boterhammen moet eten. Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?
Ik vind het spannend om hier aan mee te doen! Heb er zin in!
Veel plezier en succes allemaal flower

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Onder meer...Koffie

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 1:27 pm

Voor Renec: Leuk Renec, dat je ook weer meedoet. Heerlijk om jullie allemaal weer te horen. Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start was inderdaad voor ons allen een heel mooie tijd. Renec deed net als Sas ook daaraan mee.

Voor Allemaal: We gaan er nu ook weer een mooie tijd van maken. Hoewel het in het begin voor sommigen best wel moeilijk zal zijn. Vooral het afkicken van de koffie is voor velen héééél moeilijk. Zelf heb ik tot mijn 40e wel 10 koppen koffie per dag gedronken. Ik ben er van de één op de andere dag mee gestopt. Dat is voor mij de enige manier. Niet een beetje, niet sjoemelen, Cold Turkey. Lees maar eens hoe ik van de koffie én de alcohol afkwam in het hoofdstuk uit Passie en Power http://www.passieenpower.nl/alcohol.ik.kwam.ervan.af.htm

Het kan wel vier dagen duren voordat het uit je systeem is. Koffie is echt heel heftig hoor, het heeft je lichaam flink in zijn greep, ook al is het maar één kopje per dag.
Wees even flink en ga ervoor. Geef je lichaam even rust van alle opwekkende middelen, want je lichaam heeft dat af en toe écht nodig.

Tot snel.

Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Nog een nieuweling

Bericht  mique zo okt 31, 2010 1:37 pm

Afgelopen zomer startte ik met gezichtsoefeningen omdat ik vooral de lijnen rond mijn mond zat was. Ik heb nu gelezen dat dat heel goed irritatierimpels kunnen zijn Embarassed en het zou geweldig zijn als die mondhoeken weer naar boven wijzen. Het vooruitzicht op verbetering zorgt al dat ik voortaan met een smile rondloop Laughing
Deze zomer heb ik tot overmaat van ramp aan een ongeluk een lelijk litteken in mijn gezicht overgehouden. In mijn zoektocht naar een behandeling daarvoor kwam ik op jouw site terecht Marjo en daar viel alles op z'n plek. Sinds juni kan ik niet meer intensief sporten en de kilo's vlogen eraan (ook omdat ik mijzelf erg zielig vond en mijzelf troostte met allerlei lekkers samen met de vrijwel dagelijks visite). Detox + gezichtsgym + massage = van harte welkom! Mijn huid is gelukkig het probleem niet (afgezien van litteken en rimpels) maar ik ben ervan overtuigd dat dit ook een flinke oppepper krijgt.

mique

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-10-10
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty boek

Bericht  meisie59 zo okt 31, 2010 1:38 pm

Heb gelijk maar even het boek besteld study ,las dat het ook spiritueel is dus ben erg benieuwd.Zo duur is het niet,en wie weet hoe wijs ik nu word Laughing Dus nu heb ik alles in huis.

Bericht van Marjo voor Meisie59: Leuk dat je het boek Passie en Power hebt besteld. Ik laat hierin gewoon zien dat als we vallen, we ook weer kunnen opstaan. Dat is wel gebleken in de loop van mijn leven. Er is altijd weer een nieuw begin mogelijk.

Ik heb de nieuwe topic die je had aangemaakt over zoetigheid even verplaatst naar deze topic.
We willen namelijk alles in één topic houden. Dus voor allemaal graag op Répondre (Antwoord) drukken i.p.v. op Nouveau (Nieuw).

Hallo dames,
Wilde even wat voorleggen,mischien dat een ander er ook mee zit.
Ik kan heel de dag me netjes aan het "dieet'' houden,zonder te snoepen of iets.Eet braaf fruit of iets tussendoor.Maar dan na het avondeten komt het,ben nog niet van tafel af,of er word en knop in mn hoofd omgezet en kan alleen maar denken aan zoet zoet zoet.Prop er rustig een pak koekjes in of een dikke reep chocola,of wat er voor zoets voorhande is,ja ik weet niet kopen,maar dan sta ik in de winkel en denk ik: weet zeker dat ik het vanavond in de hand kan houden,dus 1 koekje of iets.Maar toch ga ik weer voor de bijl.Ben nu met chroom tabletten bezig,maar het is nog steeds een heel gevecht.Bewaar mn toetje kwark voor savonds,dan heb ik nog wat,of van die rijstewafels die zo aan je tanden blijven plakken
Wie herkent dit en wat doe je eraan.
groetjes meisie..

Reactie van Fleur:

Hi!
Mij helpt het vaak om na het eten een grote pot (groene/kruiden) thee te zetten. Als je zin hebt om iets te eten schenk je voor jezelf weer een kop thee in. Misschien helpt het je.
Verder kan je misschien lekker fruit kopen voor jezelf, dit is ook zoet... En gezond!! Ikzelf vind aardbeien, frambozen of mango altijd een traktatie, dus dan verwen je jezelf misschien toch een beetje maar dan op een gezonde manier.
Succes!

Fleur.


Laatst aangepast door MarjoHorn op zo okt 31, 2010 2:47 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Bericht over het boek Passie en Power)
meisie59
meisie59

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 64

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Groene poeder

Bericht  AnneRie zo okt 31, 2010 4:02 pm

Hallo allemaal,

Geweldig om te beginnen met spetteren voor de kerst, ik heb er echt zin in.

Toen ik gisteren groene poeder ging kopen viel me op dat er meerdere soorten zijn. Bij de Tuinen bijvoorbeeld verkoopt men groene poeder die voornamelijk bestaat uit gemalen sennepeulen (redelijk agressief voor de darmen denk ik)
Volgens mij is de goede groene poeder van jonge gerstebladeren.

Groetjes en heel veel succes allemaal
AnneRie.
AnneRie
AnneRie

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 4:06 pm

Ja, AnneRie, Leuk om je weer te zien op het forum. Inderdaad niet de sennapeulen nemen, want dat is veel te heftig en daar gaat het ook niet om. De enzymen die juist in de jonge gerstebladeren (Green Magma) zitten, zijn zo enorm goed voor ons. Eventueel GreensPlus kan ook. Dat zijn algen. Wel een stuk duurder nog.

Veel succes!
Hartelijke groet,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 4:19 pm

Fleur schreef:Hallo allemaal!!
Leuk om dit forum eens te bekijken en de positieve vibe te voelen. Ik doe dit jaar voor het eerst mee samen met mijn moeder. We hebben allebei nogal een zwaar jaar achter de rug, mijn vader is er helaas niet meer. Door de zorgen vind ik dat mijn huid er stukken minder uit is gaan zien, ik ben ook veel afgevallen (wil zelfs liever wat aankomen!) Ook heb ik het probleem dat ik dwangmatig krab aan mijn gezicht. Ik vind het zó ongelooflijk moeilijk om ervan af te blijven en weg te blijven bij die spiegel! Het is niet eens zo dat ik acné heb, ik zoek gewoon alle kleine bultjes op. Dus met 'spetteren voor de kerst!' hoop ik én die kleine bultjes van binnen uit weg te krijgen én mezelf te trainen om ervan af te blijven. Ik heb door de tijd al best wat littekens gemaakt helaas... IK heb natuurlijk de tips van Marjo gelezen om van een krab- en knijpobsessie af te komen. Maar meer tips zijn welkom! Smile
Verder wil dus niet afvallen dus ik denk dat ik bijvoorbeeld naast de veggiebag veel volkoren boterhammen moet eten. Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?
Ik vind het spannend om hier aan mee te doen! Heb er zin in!
Veel plezier en succes allemaal flower

Hallo Fleur en moeder,

Fijn dat jullie meedoen na alles wat jullie hebben meegemaakt de laaste tijd. Nu weer tijd voor 'Een Nieuwe Start'. Ja, Fleur, heel belangrijk om niet af te vallen, daarom raad ik je aan om de goede koolhydraten te eten, zoals zilvervliesrijst en volkoren pasta en volkoren brood. Wél ook de groenten eten, dat is belangrijk voor het ontzuren. Voor wat betreft je onderhuidse bultjes. Deze ontstaan voornamelijk door fruit. Kiwi's, mandarijntjes, mango's, sinaasappelen. Dat hebben sommige mensen, helaas. Ik raad je aan om deze weken even heel terughoudend daarmee te zijn. Mogelijk kan je lichaam teveel fruitsuikers niet aan, waardoor het onder je huid gaat rommelen. Dat is vaak ook de reden waarom mensen moeten krabbelen en knijpen, omdat het zo rommelt onder de huid. Neem de proef op de som en kijk of dit voor jou ook van toepassing is. Voor beleg op je boterham kun je ook eens humus proberen, over het algemeen vindt iedereen dat erg lekker. Let er echter wel op: met je onderhuidse bultjes raad ik je aan niet iedere dag hetzelfde te eten om het lichaam de kans te geven de voeding te verwerken, zoals ik dat allemaal heb beschreven in mijn boek Stop Acne Nu! Ik zal er nog regelmatig op terugkomen deze 21 dagen, wanneer ik iets lees op het forum wat onderhuidse bultjes kan veroorzaken.

Heel veel succes en geluk voor jullie beiden en natuurlijk voor iedereen die meedoet aan Spetteren voor de Kerst 2010.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  maroëlla zo okt 31, 2010 5:16 pm

Het is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik jou ontmoet heb in Vught bij "Hart for her" Jij gaf toen een lezing over je boek. Enthousiast ben ik daaraan begonnen, met goede resultaten. Nu zit ik al weer bijna twee en een half jaar in Spanje en vond je boek "verjong je huid in 21 dagen" weer. Na veel te veel zon en lekker eten en drinken, wordt het weer eens tijd om wat te ondernemen door gezond te gaan eten en mijn huid goed te verzorgen. Ook mogen er wel wat kilootjes af . Ik houd jullie op de hoogte

maroëlla

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Chantal zo okt 31, 2010 5:49 pm

Fleur schreef:Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?

Hi Fleur,

Ik weet niet of het "mag" maar ik vind de champignon spread van zonnatura ontzettend lekker, er is ook een tomaat spread maar die heb ik zelf nog nooit gegeten. Ook lekker is een tofu "omelet/scrambled eggs" op mijn blog heb ik het recept (met portobello) staan ik weet alleen niet of hier linkjes geplaatst mogen worden. Een zelfgemaakte spread van aubergine of witte bonen is ook erg lekker.

Succes ermee Smile !
Chantal

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo okt 31, 2010 5:57 pm

Chantal schreef:
Fleur schreef:Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?

Hi Fleur,

Ik weet niet of het "mag" maar ik vind de champignon spread van zonnatura ontzettend lekker, er is ook een tomaat spread maar die heb ik zelf nog nooit gegeten. Ook lekker is een tofu "omelet/scrambled eggs" op mijn blog heb ik het recept (met portobello) staan ik weet alleen niet of hier linkjes geplaatst mogen worden. Een zelfgemaakte spread van aubergine of witte bonen is ook erg lekker.

Succes ermee Smile !
Chantal

Lijkt me prima Chantal. Geen enkel probleem ook om linkjes te plaatsen hoor naar recepten! Je kunt natuurlijk ook altijd het recept kopieëren en dan bij je tekst plakken in het forum. Witte bonen raad ik niet aan deze tijd, omdat ze veel zetmeel bevatten en vooral voor de mensen die willen afvallen veel te calorierijk zijn, dat geldt ook voor bruine bonen en doperwten, deze staan ook niet in het programma en ook niet in het keuzemenu. Ook mensen die aanleg hebben voor een onrustige huid, dienen even terughoudend te zijn met alle soorten bonen.

Succes toegewenst.
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum