Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Bedankt voor jullie leuke reacties op Spetteren voor de Kerst 2010

Bericht  MarjoHorn ma nov 22, 2010 11:38 am

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal. Ik vond het ook weer enig om te doen, deze keer. Zoals gezegd in maart 2011 gaan we nog wat toevoegen met de films en de metamorfoses. Het wordt heel leuk. Ik heb er nu al zin in.

Ik ga nog antwoorden op de vragen die gesteld zijn. Vandaag heb ik echter een heel drukke dag in de praktijk. Werken van 12.00 tot 22.00 uur vanavond. Vandaar dat ik nog even geduld vraag.
Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug. Ik vergeet jullie niet hoor.

Fijne dag en liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Vaculift Body

Bericht  Giselle ma nov 22, 2010 3:39 pm

MarjoHorn schreef:
Ricky schreef:Hallo Marjo,
Zou jij op onderstaanda nog antewoord willen geven?
Alvast dank hiervoor.

Hall Marjo en mededetoxers. Vraagjes en opmerkingen
Ricky Gisteren om 11:20 am

Zojuist keek mijn nespressoapparaat me heel verlijdelijk aan, ben toen maar snel even naar het forum gegaan om mijn gedachten aan koffie te verzetten wat een prima remedie is. Fijn zo'n forum, het geeft je toch dat extra zetje in de rug.
Ik ben inmiddels met de facialflex en de vaculift aan de slag gegaan, beide bevallen prima, hopelijk kan ik in het voorjaar vermelden dat het ook resultaat heeft geboekt, ik heb er in ieder geval vertrouwen in. Volgende maand ga ik op vakantie naar Maleisisisch Borneo en dan neem ik ze gewoon mee, mijn reisgenoten zullen in eerste instantie wel vreemd opkijken maar dat zal wel wennen. Ik las ergens op het forum dat er ook een lichaamsvacubestaat. Klopt dat en waar kan ik die dan krijgen?
Enige tijd geleden had ik een vraag gesteld over een goede dag/nachtcreme maar buiten het merk weleda geen specifieke reactie ontvangen.
Marjo kun jij mij hier verder helpen? Ik heb een droge/vochtarme huid die de neiging heeft na reiniging trekkerig aan te voelen. Omdat ik erg veel buiten ben moet de creme ook bestand zijn tegen verschillende weersomstandigheden.
Met de voedingssupplimenten gaat het ook goed, een paar gebruikte ik al, heb nu de DMAE, vit E en Q10 toegevoegd. Wel lees ik op de bijsluiters dat Q10 en sprulina min of meer dezelfde werking hebben. Is dat dan niet een beetje overbodig en zo ja welke zou je dan weglaten?
De kuur is zeker goed bevallen, mijn huid voelt heel glad en ziet er goed uit, ook ben ik wat afgevallen. Omdat ik al zeker 20 jaar geen vlees mee eet ( destijds vanwege het dierenleed) hoefde ik niet zoveel aan mijn dieet te veranderen, miste alleen de kaas, het wijntje en de koffie. Er zal vanaf maandag dan ook niet heel veel veranderen, de vegibag is een uitkomst voor mij omdat ik heel veel onderweg ben en nu ik het water in kleine flesjes doe gaat ook goed.Nam eerst 1,5 flessen mee waar voor mijn gevoel geen eind aan kwam. De massages en gezichtsoefeningen gaan zeker door en wat de maskers betreft blijven het citoenmasker en het eimasker er ook in. de banaan en tomaatmaskers waren geen succes voor mij, ik heb geen bad dus overal zat het behalve op mijn gezicht, kortom een grote kliederboel.

Ik dank alvast eenieder voor de steun die ik deze 21 dagen heb mogen ontvangen en hoop jullie in het voorjaar weer aan te treffen, heerlijk zo'n schoonmaak 2 keer per jaar;-)
Speciale dank aan Marjo dat je dit voor ons mogelijk hebt gemaakt.
Tot over een half jaar!

Lieve groeten,
Ricky.

Hallo Ricky,

Mijn excuses voor deze late reactie. Ik zal je vragen tussen de regels beantwoorden in rood zodat ik niets oversla.

Ik las ergens op het forum dat er ook een lichaamsvacubestaat. Klopt dat en waar kan ik die dan krijgen?
Deze bestaat wel, maar wij verkopen hem niet, omdat we er nogal wat klachten van kregen, omdat het niet zo goed vacuum trekt op de huid. Dat is hetzelfde met de hals, mij is het nog nooit gelukt om de vaculift voor de hals te gebruiken. Voor het gezicht en decolleté vind ik de vaculift fantastisch, maar voor de body had ik er zelf ook niets mee. Volgens mij heeft Giselle de body vaculift wel en is zij er wel tevreden mee. Ik weet niet waar ze deze heeft gekocht.
Ik neem aan dat Giselle nog wel even laat weten hoe de body vaculift haar bevalt.


Enige tijd geleden had ik een vraag gesteld over een goede dag/nachtcreme maar buiten het merk weleda geen specifieke reactie ontvangen. Marjo kun jij mij hier verder helpen? Ik heb een droge/vochtarme huid die de neiging heeft na reiniging trekkerig aan te voelen. Omdat ik erg veel buiten ben moet de creme ook bestand zijn tegen verschillende weersomstandigheden.
Zoals de meesten wel weten ben ik niet zo zeer van de crèmes, omdat ik zelf olie gebruik. Er zijn weinig crèmes die voldoende diep komen omdat ze gewoon niet door de huidlagen kunnen komen, avocado-olie kan dat dus wel. Met een crème kun je je droge vochtarme huid meestal niet helpen. De trekkerigheid duidt meestal op een zuurgraad die niet in balans is. Normaal gesproken lossen we dat op met het citroenmasker. Daar ik echter verderop heb gelezen dat je dat gebruikt, vraag ik me af of de trekkerigheid bij jou ergens anders vandaan komt. Waar ik aan denk is een intolerantie, misschien voor vitamine C (niet ontzuurde) of misschien kun je niet tegen de Spirulina. Dat zijn algen en daar krijg ik zelf ook een trekkerige huid van.

Met de voedingssupplimenten gaat het ook goed, een paar gebruikte ik al, heb nu de DMAE, vit E en Q10 toegevoegd. Wel lees ik op de bijsluiters dat Q10 en sprulina min of meer dezelfde werking hebben. Is dat dan niet een beetje overbodig en zo ja welke zou je dan weglaten?
Ik kan me er niets bij voorstellen dat Q10 en spirulina dezelfde werking hebben. Spirulina is vol met enzymen, maar is van algen. Ik weet niet van wie je dat hebt gehoord, maar het komt bij mij heel vreemd over. Zelf gebruik ik de Green Magma voor de enzymen (heel belangrijk) en Q10 is om energie in de cellen te brengen.

De kuur is zeker goed bevallen, mijn huid voelt heel glad en ziet er goed uit, ook ben ik wat afgevallen. Omdat ik al zeker 20 jaar geen vlees mee eet ( destijds vanwege het dierenleed) hoefde ik niet zoveel aan mijn dieet te veranderen, miste alleen de kaas, het wijntje en de koffie. Er zal vanaf maandag dan ook niet heel veel veranderen, de vegibag is een uitkomst voor mij omdat ik heel veel onderweg ben en nu ik het water in kleine flesjes doe gaat ook goed.Nam eerst 1,5 flessen mee waar voor mijn gevoel geen eind aan kwam. De massages en gezichtsoefeningen gaan zeker door en wat de maskers betreft blijven het citoenmasker en het eimasker er ook in. de banaan en tomaatmaskers waren geen succes voor mij, ik heb geen bad dus overal zat het behalve op mijn gezicht, kortom een grote kliederboel.
Ja, dat is ook een kliederboel en als je geen bad hebt, inderdaad ook bijna niet te doen. Laat het gewoon achterwege. Tomatenpuree is voornamelijk voor het verfijnen van poriën en ik neem aan dat jij met je droge huidje niet zoveel last hebt van grove poriën.

Ik dank alvast eenieder voor de steun die ik deze 21 dagen heb mogen ontvangen en hoop jullie in het voorjaar weer aan te treffen, heerlijk zo'n schoonmaak 2 keer per jaar;-)
Speciale dank aan Marjo dat je dit voor ons mogelijk hebt gemaakt.
Graag gedaan!
Tot over een half jaar!
Tot 1 maart 2011.

Lieve groeten,
Ricky

Hartelijke groeten en veel succes en geluk voor jullie allen voor de toekomst!

Liefs, Marjo
Hoi Ricky,

Ja ik heb de Vaculift Face 1&2 en de Facial Flex via Marjo en die bevallen me uitstekend, 2 voor het gebied om de ogen en lippen en 1 voor de rest (trekt iets heftiger vacuum, maar dat mag op je gezicht). Ik heb ook de Vacu body 2 dat is de kleinste maar die is super voor je benen en buik. De 1 (de allergrootste) heb je daarom ook echt niet nodig. Mijn benen worden er mooier van, en buik zie je ook effect. Al moet ik zeggen dat nu met de massages en de aandacht voor het gezicht de benen en buik achter lopen. Dus die doe ik meestal maar 1 keer in de week....Die Vaculift Body heb ik besteld via www.kosmetikkaufhaus.de zij leveren prima voor hele redelijke prijzen, en als je vooruit met internet betaald, krijg je nog iets van 3-5% korting ook, dus dat is zeker de moeite waard. Daarnaast mag je ook nog proefjes mee laten komen van allerlei luchtjes of cremes, kun je zelf uitzoeken omdat je dan punten te besteden hebt, niet nodig maar vond ik wel grappig. Ze leveren snel en betrouwbaar per duitse DHL (Nederland TNT) uit.

Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur ma nov 22, 2010 11:46 pm

Hoi!
Wie weet waar ik tomatenpuree in glazen potjes kan kopen? Ik heb het tomatenmasker tot nu toe nog niet gedaan, maar omdat ik grove porien heb lijkt het me toch een goed klieder plan. So who knows?
Liefs,
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  joke uit ois di nov 23, 2010 12:04 am

Hoi Fleur,

Ik heb het bij de biologische winkel gekocht.
Maar..doe het masker wel in bad. Want het is me een geklieder.
Doe er maar een heel klein beetje avocado-olie bij en maak het niet te dun. want door de warmte glijdt het zo van je gezicht.
Succes,
Joke

joke uit ois

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn di nov 23, 2010 11:08 am

joke uit ois schreef:Hoi Marjo,

Heel hartelijk dank voor deze 3 weken en alle adviezen die je ons gegeven hebt.
Ook een voorbeeld voor ons dat je je hart kunt volgen. Wat jij nu gaat doen.Klasse en chapeau voor jou.
Ik heb nog 1 vraag voor je. Ik heb hem al eens gesteld, mar je hebt hem waarschijnlijk ove het hoofd gezien.
Ik heb de facial-flex besteld en ben daar al mee aan de gang gegaan.
Zoals ik al aangegeven heb, heb ik overhangende oogleden en wallen (genetisch bepaald).
Trouwens jouw verhaal van die mevrouw die de hele dag de ooglift deed is fantastisch. Ga ik ook maar eens proberen.
Maar mijn vraag is: voegt de vaculift nog iets toe. Al doe ik de massages, maskers en de gezichtsoefeningen.
En wat doet die vaculift precies.
Ik hoop dat ik een antwoord krijg van je.
Ik wens je veel succes met je nieuwe carriere, geniet ervan en zeker tot de volgende SPETTEREN in maart 2011.
Veelliefs ook voor alle anderen.
Joke

Hallo Joke,

De vaculift is voor een goede doorbloeding van de huid. Ik roep het altijd: Doorbloeding is Voeding. Dit apparaatje voegt enorm veel toe aan de huid. Het is eigenlijk een goede bindweefselmassage, die je op een gemakkelijke manier bij jezelf kunt doen.
Kijk even op de pagina http://allwellteam.com/vaculift.htm Daar kun je klikken in een Engelse of in Duitse video filmpjes.

Dank voor je al jullie goede wensen met mijn nieuwe carrière. We houden allemaal contact natuurlijk.

Hartelijke groeten voor allemaal en veel succes toegewenst.

Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn di nov 23, 2010 11:22 am

Reiki-Corrie schreef:Marjo adviseer jij ook om de vaculift te gebruiken? Mijn huid is een stuk mooier geworden maar toch weer trekkerig door de CV.
Ik voel me ook goed zonder vlees en n.a.v. de adviezen w.b.t. kankerpreventie heb ik besloten alleen af en toe kip te eten. Ik ga op zoek naar een makkelijk vegetarisch receptenboek. Leuk kadotje voor Sinterklaas.
Iedereen succes gewenst met de laatste dagen.

Met Groet, Corrie


Hallo Corrie,

Het is vreemd dat je huid trekkerig is geworden. Ik denk toch dat je intolerant bent voor iets. Kan het vitamine C zijn. Het hoort echt niet dat je huid trekkerig aanvoelt. Het citroenmasker zorgt er juist voor dat de zuurgraad in balans komt en de huid juist niet trekkerig wordt. Stop eens even met vitamine C en kijk hoe je huid daarop reageert.
Heb je wel ontzuurde vitamine C?

Voor Fleur nog even een antwoordje over het prikken van het citroenmaskertje. Ja, dat is in het begin zeker zo, wanneer je het op je huid doet. Dat moet echter wel na een paar seconden of een minuut verdwijnen. Kijk even hoe het voelt verder. Voor mensen die citroen een beetje eng vinden, raad ik aan om het eerst op de handen te proberen. Je zult merken - tenzij je een citrusintolerantie hebt - dat je handen er ook zo enorm zacht van worden.

Corrie je hebt me gevraagd over een goed vegetarisch boek. Er is een prachtig boek Vegeterranean.
Antoinette Hertsenberg van Radar is betrokken geweest bij de ontwikkeling daarvan. Het is wel duur, maar het geld wel waard.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vegeterranean/1001004005750837/index.html

Nu lieve mensen, herhaal je vraag nog even als ik deze nog niet heb beantwoord. Ik geef er alsnog graag antwoord op, maar het is een beetje moeilijk terugvinden op het forum. Dus stel deze gerust opnieuw.

Veel liefs en succes en 'Passie en Power' voor allemaal toegewenst.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.passieenpower.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Reiki-Corrie di nov 23, 2010 11:27 am

Hallo Marjo,

Ik weet nu waarom mijn huid trekkerig is. Ik ben begonnen met de creme van Dr. vogel symvita. Deze creme trekt de huid samen, hij wordt voller en stugger. Marjo ken je deze creme uit het boek de Kleine dokter? Zal ik ermee doorgaan of is hij gewoon niet geschikt voor een vochtarme huid.
Marjo wat adviseer jij als huidolie? Ik smeer nu met Nivea lotion, maar wil eigenlijk overstappen naar olie? Trekt de vaculift niet teveel aan je huid, ik ben zo bang dat ik hem uitrek.

Nogmaals dank!Groeten voor iedereen, Corrie

P.S. een goede vette creme ( daar vroeg iemand naar) is volgens mij AOC creme,Maakt je huid ook voller. Ik gebruik het vaak als kuur voor 3 maanden.

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : Wijk bij Duurstede

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn di nov 23, 2010 11:45 am

Reiki-Corrie schreef:Hallo Marjo,

Ik weet nu waarom mijn huid trekkerig is. Ik ben begonnen met de creme van Dr. vogel symvita. Deze creme trekt de huid samen, hij wordt voller en stugger. Marjo ken je deze creme uit het boek de Kleine dokter? Zal ik ermee doorgaan of is hij gewoon niet geschikt voor een vochtarme huid.
Marjo wat adviseer jij als huidolie? Ik smeer nu met Nivea lotion, maar wil eigenlijk overstappen naar olie? Trekt de vaculift niet teveel aan je huid, ik ben zo bang dat ik hem uitrek.

Nogmaals dank!Groeten voor iedereen, Corrie

P.S. een goede vette creme ( daar vroeg iemand naar) is volgens mij AOC creme,Maakt je huid ook voller. Ik gebruik het vaak als kuur voor 3 maanden.

Hallo Corrie,

Creme Symvita ken ik wel en heb deze in het verleden ook wel eens gebruikt. Zodra je merkt dat je huid ergens niet goed op reageert moet je zelf ingrijpen en dingen laten staan. Nooit doorgaan met iets wat niet lekker aanvoelt, want dat wordt nooit wat.
Je weet dat ik heel erg gek ben op avocado olie, dus dat is mijn antwoord op je olie vraag.
Wat betreft de Vaculift. Je moet maar één kneepje in het balletje doen. Gewoon licht vacuum laten zuigen waardoor je niet kan trekken aan de huid. Vooral niet te lang op één plaats houden, maar langzaam over de gehele huid slepen. Kijk nog even naar de video zoals de Duitse dame het doet. http://www.allwellteam.com/vaculift.htm
Bedoel je de vitamine A crème van AOV? Orthocel? Deze kan inderdaad heel goed zijn, maar zelf kan ik er niet tegen. Na een tijdje krijg ik een vreemde reactie, trekkerig en vlekkerig.
Sommigen zweren echter bij deze crème. Ik ben zelf ook wel heel gevoelig voor allerlei crèmes, vandaar dat ik me lekker bij mij avocado-olie houd. Maar dat is voor iedereen heel verschillend.

Veel succes weer.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Reiki-Corrie di nov 23, 2010 2:17 pm

Dank je wel, Marjo
Ik bedoel idd de Orthocel creme. Dus avocadoolie ook voor het lichaam.De vacu ga ik bestellen, ik ben helemaal overtuigd.
Dank je wel voor de tip van het boek, trouwens voor alle info.
Succes met alles wat je gaat doen, ik blijf je zeker volgen.
Veel liefs voor jou en iedereen

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : Wijk bij Duurstede

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur di nov 23, 2010 10:15 pm

joke uit ois schreef:Hoi Fleur,

Ik heb het bij de biologische winkel gekocht.
Maar..doe het masker wel in bad. Want het is me een geklieder.
Doe er maar een heel klein beetje avocado-olie bij en maak het niet te dun. want door de warmte glijdt het zo van je gezicht.
Succes,
Joke

Dank je wel Joke,
Dan ga ik ook maar eens kliederen in bad!
Spetterse!
Groetjes,
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Last minute vragen

Bericht  mique wo nov 24, 2010 11:17 am

mique schreef:Wat geweldig Marjo dat je de stap neemt naar waar je hart je leidt al zal het voor heel veel mensen uit jouw praktijk een grote schok zijn. Het zal ongetwijfeld een grotere stap zijn geweest dan het beëindigen van je reisbureau.

Zelf kwam ik op mijn 34ste acuut in de overgang, met een kind van 3 jaar en één van 1/2 jaar en een zeer drukke logopediepraktijk. Toen de jongste 4 werd, kwam de gelegenheid voor een sabbatical year. Een jaar waarin ik duidelijk minder overgangsklachten had en eindelijk rust had om te overzien hoe ik verder wilde. Hoewel ik met pijn in mijn hart de vaste cliënten achter liet, deed ik uiteindelijk de praktijk over aan mijn collega en ontwikkelde mijn creativiteit verder.

Inmiddels zijn we 9 jaar verder en ben ik 47.
Na mijn ongeluk in augustus waarbij ik veel hoofdverwondingen opliep, had ik weinig tijd voor de nodige rust; ik was druk met acties ten bate van A Sister's Hope en moest examen Grafisch Ontwerpen doen.
Spetteren voor de Kerst kwam voor mij mooi op tijd! Eindelijk positieve aandacht voor mijn hoofd en lijf. Het was lekker om daar 3 weken mee bezig te zijn.
In de eerste week kreeg ik bericht dat ik geslaagd ben en ook kreeg ik die week mijn eerste opdracht cheers Het Spetteren was mijn cadeautje Very Happy

Ik ben nog niet 10 jaar jonger maar wel 4 kilo lichter en voel me uitstekend! De ergste restanten van mijn vroege overgang vind ik de stugge gezichtsharen en de huidveroudering. Vooral diepe lijnen in mijn kin zijn een doorn in mijn oog. Door de oefeningen en massages zijn de lijnen veel minder diep; het lijkt nu meer op striae en ik blijf dit masseren; 's avonds met bio-oil.
Ik zit altijd wel te voelen aan de stugge gezichtsharen rond de mond en heb boven beide mondhoeken een litteken in de vorm van een lichte vlek (huid kleurt daar niet meer mee) door al het gepeuter met de pincet om de kortste harde stukjes te verwijderen. Omdat ik blond ben, is laseren geen optie. Boegembalsem lijkt me daarvoor wel geschikt.
De Facial Flex en Vaculift lijken me daarvoor ook geen overbodige luxe.

Gisteren zalig vegetarisch uit eten geweest en deze dag weer kalm aan.
Vlees en vis, koffie, chocola en ander lekkers heet ik straks weer van harte welkom maar wel met mate.

De jojoba olie kocht ik voor mijn jongens. Zij zijn 13 en 15 jaar en dat begint zich te uiten in de meeëters en pukkeltjes.
's Avond gebruiken zij de jojoba olie en dat heeft nu na een week al een zichtbaar goede invloed op de huid!
Maar wat doen we met die meeëters? Op en rond de neus is dit behoorlijk aanwezig. Kan ik dit zelf na een stoombadje bij ze verwijderen en daarna insmeren met jojoba olie? Of kan ik dit beter bij een schoonheidsspecialiste laten doen? (als ik ze daarmee naar toe krijg).
Ik hoor het graag van je.

Voor nu heel hartelijk bedankt voor deze gelegenheid tot het Spetteren en super dat je naast jouw drukke werkzaamheden zoveel tijd hebt besteed aan het forum flower
Ik wens je een spetterende toekomst met alle nieuwe activiteiten en ideeën en blijf dit absoluut volgen!
Tot in maart.

groetjes,
monique h


Marjo, ik heb nog een paar vragen en stel ze maar gelijk want ik heb geen idee tot wanneer dit forum actief blijft en jij nog bereid bent vragen te beantwoorden...

1. De eerste gaat over mijn vraag over de aanpak van meeëters (zie hierboven in het citaat).
2. Op pagina 11 schrijf je dat je nog terug komt op de relatie tussen champignons en kanker; ik ben daar nog steeds nieuwsgierig naar en hoop dat je dit nog met ons wilt delen.
3. Hoe zit dat met een slechte dag? Eet je daarna 5 appels op een dag en meer niet? Of eet je de appels i.p.v. de maaltijden + tussendoor + de veggiebag?
4. Ik probeer al enkele dagen een bestelling rond te krijgen bij Allwellteam. Heb inmiddels ontdekt dat het via de pc beter gaat dan via een Apple maar desondanks lukt het de betaalpagina te laden. Ik zal het vandaag nog eens proberen en eventueel Allwellteam hierover mailen. Misschien is het een tip om de site van de winkel ook voor de Apple computers beter toegankelijk te maken. De filmpjes kunnen hier nl. ook niet mee gezien worden.

Alvast bedankt voor je antwoorden en groetjes,
monique h



mique

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-10-10
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn wo nov 24, 2010 11:30 am

Hallo Monique,

Morgenochtend ga ik je vragen beantwoorden. Ik sta in de startblokken om naar de IDFA in Amsterdam te gaan. Het documentaire festival. Ben de hele dag weg en vanavond ook. Woensdag is mijn vrije dag.
Natuurlijk ga ik je antwoord geven op al je vragen. Daar komt geen eind aan hoor.
Het spijt me dat Allwell Team wat ongemak geeft. Je kunt het best vanmiddag even bellen met mijn man Jacques 020-6425103 of mailen naar info@allwellteam.com Dan kun je e.e.a telefonisch even rond maken, dat is wel zo gemakkelijk voor je.
Jacques is vanaf 13.30 weer te bereiken.

Tot snel.

Liefs voor allemaal.

Marjo
www.marjohorn.nl
www.passieenpower.nl

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Okee

Bericht  mique wo nov 24, 2010 11:44 am

De betaling is nu gelukt!
Veel plezier bij de IDFA!

mique

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-10-10
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn do nov 25, 2010 9:19 am

Fleur schreef:Hallo Marjo,
Ik heb een prettig gevoel bij het citroenmasker, alleen klopt het dat het in de eerste twee minuten zo prikt en met name jeukt? Ik sta dan echt te springen en probeer diep uit te ademen om te voorkomen dat ik over mijn gezicht ga wrijven.

Verder heb ik nog een vraag over de skin-breathing. Als ik mijn adem 5 seconden vasthoud, dan voelt dit juist heel erg gespannen vooral in mijn nek en hoofd. Heeft iemand anders dit ook? Of hoe zou ik dit anders kunnen doen?

Groetjes,
Fleur

Hallo Fleur,

Op je vraag over het citroenmasker heb ik gisteren antwoord gegeven. Hierbij even over de Skin Breathing. Ik denk toch dat je het niet helemaal correct doet. Je zegt "Als ik mijn adem vasthoud". Ik denk echter dat je je adem 'inhoudt'. Dat is een groot verschil en begrijpelijk dat dat spanning geeft voor je nek en hoofd. Je blijft dan waarschijnlijk met je adem in het bovengebied. De bedoeling is dat je diep ademhaalt door je neus en deze adem stuurt naar je buik, waardoor je een bolle buik krijgt. Van boven dient het volledig ontspannen zijn. Leg hiervoor je handen op je buik en concentreer je aandacht op je buikgedeelte. Er mag absoluut geen spanning zijn, zelfs niet in het buikgebied. Deze is alleen maar voor 5 seconden opgebold. En dan laat je de adem langzaam weer naar boven gaan en adem je uit door je mond.

Ik zal hier ook een filmpje van gaan maken voor Wellnezz.TV, zodat het wat gemakkelijker wordt. Ga er toch alvast mee aan de slag want het is echt heel goed voor je. Maar denk er wel aan, zodra er spanning optreedt ergens in je lichaam, is de Skin Breathing net correct uitgevoerd. Mocht het nog steeds niet lukken, dan is het misschien goed om er eens ademhalingslessen te nemen.

We houden contact. Probeer het weer eens en kijk hoever je komt. Lukt het niet, dan hoor ik het graag en kunnen we bespreken wat je wel en niet zou kunnen doen.

Veel succes voor jou en allemaal toegewenst.

Liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  burgwal do nov 25, 2010 11:00 am

Goedemorgen Marjo,

IK heb de vaculift en de faciel flex binnen en heb een vraag, als je de facial flex gebruikt span je dan de mond ook aan of maak je alleen de beweging?

Knijp je het ballonnetje van de vaculift steeds of eenmalig in, de bedoeling is denk ik toch dat hij de huid wat vast zuigt ik krijg het nog niet goed voor elkaar heb ook al naar het filmpje gekeken daar ziet het er zo makkelijk uit .

Groetjes
Jannie Burgwal

burgwal

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  burgwal do nov 25, 2010 11:04 am

Ik ben nog wat vergeten waar koop je Boegem Balsem?
En zijn rozijnen goed voor je bloeddruk of juist niet.

Jannie

burgwal

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty vaculift

Bericht  Giselle do nov 25, 2010 11:30 am

burgwal schreef:Goedemorgen Marjo,

IK heb de vaculift en de faciel flex binnen en heb een vraag, als je de facial flex gebruikt span je dan de mond ook aan of maak je alleen de beweging?

Knijp je het ballonnetje van de vaculift steeds of eenmalig in, de bedoeling is denk ik toch dat hij de huid wat vast zuigt ik krijg het nog niet goed voor elkaar heb ook al naar het filmpje gekeken daar ziet het er zo makkelijk uit .

Groetjes
Jannie Burgwal

Beste Jannie,

Ik gebruik vaculift inmiddels dagelijks ('s ochtends en 's avonds) en ik blijf tijdens het masseren knijpen in het balletje, zodat als hij tijdens het masseren losser gaat omdat er valse lucht binnenkomt (via je rimpeltjes) hij meteen weer vast zit. Het gaat steeds makkelijker en als je huid eraan gewend is na 3 keer de eerste week en daarna langzaam opbouwen, dan doe je het bijna met je ogen dicht. Volgens mij span je je lippen bij de Facial Flex automatisch aan, als je de facial flex dicht trekt. Dat voorkomt ook liprimpeltjes, je draait als het ware je lippen iets naar binnen om je tanden.

Groetjes,
Giselle
Giselle
Giselle

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Anita do nov 25, 2010 11:36 am

burgwal schreef:Goedemorgen Marjo,

IK heb de vaculift en de faciel flex binnen en heb een vraag, als je de facial flex gebruikt span je dan de mond ook aan of maak je alleen de beweging?

Knijp je het ballonnetje van de vaculift steeds of eenmalig in, de bedoeling is denk ik toch dat hij de huid wat vast zuigt ik krijg het nog niet goed voor elkaar heb ook al naar het filmpje gekeken daar ziet het er zo makkelijk uit .

Groetjes
Jannie Burgwal

Goedemorgen Marjo,

Daar heb ik ook nog een vraagje over. Mijn vriend heeft de facial flex net binnen en op de foto in de gebruiksaanwijzing zie ik dat je je mondhoeken moet aanspannen met je vingers.... Nu gebruik ik de flex zelf al een paar maanden zonder dit te doen. Is het beter om je huid op te spannen? Krijg je dan een nóg beter resultaat?

En weet je nog een adresje voor me waar ik heen kan voor goede bindweefselmassage in (de Kop van) Noord-Holland?

Wat een lange dagen maak jij trouwens.... Heftig hoor, het afronden van je praktijk en het opstarten van een nieuwe job!! En dan nog dit forum erbij. Ik hoop dat je ook af en toe nog momenten voor jezelf hebt!!

Groeten van Anita

Anita

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn vr nov 26, 2010 12:10 am

Lieve mensen,

Het gaat me helaas vandaag niet meer lukken om jullie vragen te beantwoorden. Ik het tot laat gewerkt vanavond. Morgenochtend ga ik een interview met een Amerikaan filmen in Hilversum. 's Middags nog vier klanten in mijn Dermakuurpraktijk. Dit hele weekend filmen. Ik hoop dat het me lukt om zondagochtend nog wat antwoorden te geven.
A.s. maandag heb ik weer een filmcursus en moet ik de hele week werken aan een film. Ik doe mijn best om zo snel mogelijk te antwoorden.

Veel succes. Voor diegenen die problemen hebben met het gebruik van de Facial Flex raad ik aan om nog even goed naar het filmpje te kijken op www.youtube.com/marjohorn

Tot snel.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur za nov 27, 2010 11:55 am

Hoi Marjo,
Dat zou het wel kunnen zijn! Ik dacht inderdaad dat je helemaal moet inademen en dan vervolgens nog je adem 5 seconden vasthouden. Dit voor mij erg lang. Toch blijven mijn schouders altijd nog een beetje omhoog gaan. Maar goed ik ga verder oefenen en misschien inderdaad wel ademhalingslessen als het nog niet lukt.

Weet jij misschien iemand anders die een beetje een zelfde praktijk heeft als jij? Ik zou toch heel graag eens naar iemand toe gaan want ik kom zelf niet af van die bultjes, grove poriën en littekentjes ondanks de vele tips uit 'stop acne nu!'.

Succes met alles. Sjonge wat heb jij een vol programma zeg! Maar het belangrijkste.... veel plezier!! Smile

Groetjes,
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur za nov 27, 2010 11:57 am

joke uit ois schreef:Hoi Fleur,

Ik heb het bij de biologische winkel gekocht.
Maar..doe het masker wel in bad. Want het is me een geklieder.
Doe er maar een heel klein beetje avocado-olie bij en maak het niet te dun. want door de warmte glijdt het zo van je gezicht.
Succes,
Joke

Nog bedankt Joke!
Ik ga zo naar de winkel! Door de sneeuw!! rendeer
Fijn weekend.
Groetjes,
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn za nov 27, 2010 11:11 pm

Beste Monique,

Even een antwoordje op jouw vragen. Ik antwoord even in rood onder jouw vragen, dat is wat gemakkelijker en dan sla ik ook niets over.

mique schreef:
mique schreef:Wat geweldig Marjo dat je de stap neemt naar waar je hart je leidt al zal het voor heel veel mensen uit jouw praktijk een grote schok zijn. Het zal ongetwijfeld een grotere stap zijn geweest dan het beëindigen van je reisbureau.
Ja, mijn reisbureau duurde 15 jaar en ondanks dat het toen voor onze klanten ook een grote schok was, waren wij er wel weer aan toe om verder te gaan. Mijn Dermakuur-praktijk zal ik voorlopig stopzetten, omdat ik nu met www.wellnezz.tv bezig ben. Ik ga echter wél mensen behandelen. Dat zullen alleen mensen zijn die er geen probleem mee hebben om te worden gefilmd. Ik wil laten zien wat er allemaal mogelijk is. Het is dus voor mij niet écht helemaal voorbij.

Zelf kwam ik op mijn 34ste acuut in de overgang, met een kind van 3 jaar en één van 1/2 jaar en een zeer drukke logopediepraktijk. Toen de jongste 4 werd, kwam de gelegenheid voor een sabbatical year. Een jaar waarin ik duidelijk minder overgangsklachten had en eindelijk rust had om te overzien hoe ik verder wilde. Hoewel ik met pijn in mijn hart de vaste cliënten achter liet, deed ik uiteindelijk de praktijk over aan mijn collega en ontwikkelde mijn creativiteit verder.
Heftig zo vroeg in de overgang. Soms gebeuren dingen in je leven. Achteraf weet je pas waar het goed voor was.

Inmiddels zijn we 9 jaar verder en ben ik 47.
Na mijn ongeluk in augustus waarbij ik veel hoofdverwondingen opliep, had ik weinig tijd voor de nodige rust; ik was druk met acties ten bate van A Sister's Hope en moest examen Grafisch Ontwerpen doen.
Spetteren voor de Kerst kwam voor mij mooi op tijd! Eindelijk positieve aandacht voor mijn hoofd en lijf. Het was lekker om daar 3 weken mee bezig te zijn.
In de eerste week kreeg ik bericht dat ik geslaagd ben en ook kreeg ik die week mijn eerste opdracht cheers Het Spetteren was mijn cadeautje Very Happy
Van harte gefeliciteerd! Mooi hoor.

Ik ben nog niet 10 jaar jonger maar wel 4 kilo lichter en voel me uitstekend! De ergste restanten van mijn vroege overgang vind ik de stugge gezichtsharen en de huidveroudering. Vooral diepe lijnen in mijn kin zijn een doorn in mijn oog. Door de oefeningen en massages zijn de lijnen veel minder diep; het lijkt nu meer op striae en ik blijf dit masseren; 's avonds met bio-oil.
Ik zit altijd wel te voelen aan de stugge gezichtsharen rond de mond en heb boven beide mondhoeken een litteken in de vorm van een lichte vlek (huid kleurt daar niet meer mee) door al het gepeuter met de pincet om de kortste harde stukjes te verwijderen. Omdat ik blond ben, is laseren geen optie. Boegembalsem lijkt me daarvoor wel geschikt.
De Facial Flex en Vaculift lijken me daarvoor ook geen overbodige luxe.
Altijd goed om te doen. Doe regelmatig puur citroensap op de plaats waar de haartjes zitten. Ik garandeer je niets, maar heb wel eens vernomen dat de haartjes zachter en dunner van worden. Overigens nooit met citroen in de zon, want dat geeft vlekken

Gisteren zalig vegetarisch uit eten geweest en deze dag weer kalm aan.
Vlees en vis, koffie, chocola en ander lekkers heet ik straks weer van harte welkom maar wel met mate.

De jojoba olie kocht ik voor mijn jongens. Zij zijn 13 en 15 jaar en dat begint zich te uiten in de meeëters en pukkeltjes.
's Avond gebruiken zij de jojoba olie en dat heeft nu na een week al een zichtbaar goede invloed op de huid!
Maar wat doen we met die meeëters? Op en rond de neus is dit behoorlijk aanwezig. Kan ik dit zelf na een stoombadje bij ze verwijderen en daarna insmeren met jojoba olie? Of kan ik dit beter bij een schoonheidsspecialiste laten doen? (als ik ze daarmee naar toe krijg).
Ik hoor het graag van je.
Regelmatig een masker van eiwit als de huid vet is. Dat trekt de overtollige talg uit de huid. Een stoombadje is altijd goed en dan met een ruw, vochtige washand over de huid wrijven, altijd naar boven. Als de meeeters dik zijn, neem dan een steriel naaldje en tik even met het puntje van de naald het kopje aan. Met een tissue mag je heel zachtjes drukken aan beide zijden van de meeeter, vooral niet forceren, de talg moet vanzelf naar buiten komen. Dit kun je het best doen na een stoombadje.

Voor nu heel hartelijk bedankt voor deze gelegenheid tot het Spetteren en super dat je naast jouw drukke werkzaamheden zoveel tijd hebt besteed aan het forum flower
Graag gedaan
Ik wens je een spetterende toekomst met alle nieuwe activiteiten en ideeën en blijf dit absoluut volgen!
Dank je wel

Tot in maart.
Ja, leuk, jullie allemaal tot in maart.groetjes,
monique h

Marjo, ik heb nog een paar vragen en stel ze maar gelijk want ik heb geen idee tot wanneer dit forum actief blijft en jij nog bereid bent vragen te beantwoorden...

1. De eerste gaat over mijn vraag over de aanpak van meeëters (zie hierboven in het citaat).
2. Op pagina 11 schrijf je dat je nog terug komt op de relatie tussen champignons en kanker; ik ben daar nog steeds nieuwsgierig naar en hoop dat je dit nog met ons wilt delen. Klik in de link voor de informatie in Passie en Power en nog meer over kanker en levensstijl.
http://www.passieenpower.nl/borstkanker.te.veel.te.vaak.htm

Hier een stukje over wetenschappelijk onderzoek in het Engels.
http://www.news.uwa.edu.au/200903191024/business-briefing/cheap-delicious-and-easy-way-prevent-breast-cancer

Hier de vertaling in het Nederlands via Google voor de mensen die niet zo goed Engels lezen. Wel een beetje vreemde vertaling.
Vertaling van bovengenoemde Engelse tekst over paddestoelen en champignons

3. Hoe zit dat met een slechte dag? Eet je daarna 5 appels op een dag en meer niet? Of eet je de appels i.p.v. de maaltijden + tussendoor + de veggiebag?
Appeldag na een slechte dag, alleen maar appels.

4. Ik probeer al enkele dagen een bestelling rond te krijgen bij Allwellteam. Heb inmiddels ontdekt dat het via de pc beter gaat dan via een Apple maar desondanks lukt het de betaalpagina te laden. Ik zal het vandaag nog eens proberen en eventueel Allwellteam hierover mailen. Misschien is het een tip om de site van de winkel ook voor de Apple computers beter toegankelijk te maken. De filmpjes kunnen hier nl. ook niet mee gezien worden.
Het is inmiddels gelukt heb ik begrepen

Alvast bedankt voor je antwoorden en groetjes,
monique h

Succes en hartelijke groeten voor allemaal.
Fijne zondag, later ga ik de anderen nog antwoorden.

Liefs,
Marjo




MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 12 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum