Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty eindelijk gelukt

Bericht  burgwal zo okt 31, 2010 10:30 pm

Hallo Marjo,

Het is gelukt met mijn andere mail adres bedankt voor alle hulp .Nu sta ik onder Burgwal, maar jannie burgwal staat er nog in maar die werkt niet.
Ik doe voor de tweede keer mee dus we gaan er tegenaan met zijn allen zodat we met kerst spetteren.
Je valt weer snel in je oude patroon dus 21 dagen op alles letten is voor mij weer goed.
Very Happy
Groetjes Jannie

burgwal

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur zo okt 31, 2010 11:59 pm

MarjoHorn schreef:
Fleur schreef:Hallo allemaal!!
Leuk om dit forum eens te bekijken en de positieve vibe te voelen. Ik doe dit jaar voor het eerst mee samen met mijn moeder. We hebben allebei nogal een zwaar jaar achter de rug, mijn vader is er helaas niet meer. Door de zorgen vind ik dat mijn huid er stukken minder uit is gaan zien, ik ben ook veel afgevallen (wil zelfs liever wat aankomen!) Ook heb ik het probleem dat ik dwangmatig krab aan mijn gezicht. Ik vind het zó ongelooflijk moeilijk om ervan af te blijven en weg te blijven bij die spiegel! Het is niet eens zo dat ik acné heb, ik zoek gewoon alle kleine bultjes op. Dus met 'spetteren voor de kerst!' hoop ik én die kleine bultjes van binnen uit weg te krijgen én mezelf te trainen om ervan af te blijven. Ik heb door de tijd al best wat littekens gemaakt helaas... IK heb natuurlijk de tips van Marjo gelezen om van een krab- en knijpobsessie af te komen. Maar meer tips zijn welkom! Smile
Verder wil dus niet afvallen dus ik denk dat ik bijvoorbeeld naast de veggiebag veel volkoren boterhammen moet eten. Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?
Ik vind het spannend om hier aan mee te doen! Heb er zin in!
Veel plezier en succes allemaal flower

Hallo Fleur en moeder,

Fijn dat jullie meedoen na alles wat jullie hebben meegemaakt de laaste tijd. Nu weer tijd voor 'Een Nieuwe Start'. Ja, Fleur, heel belangrijk om niet af te vallen, daarom raad ik je aan om de goede koolhydraten te eten, zoals zilvervliesrijst en volkoren pasta en volkoren brood. Wél ook de groenten eten, dat is belangrijk voor het ontzuren. Voor wat betreft je onderhuidse bultjes. Deze ontstaan voornamelijk door fruit. Kiwi's, mandarijntjes, mango's, sinaasappelen. Dat hebben sommige mensen, helaas. Ik raad je aan om deze weken even heel terughoudend daarmee te zijn. Mogelijk kan je lichaam teveel fruitsuikers niet aan, waardoor het onder je huid gaat rommelen. Dat is vaak ook de reden waarom mensen moeten krabbelen en knijpen, omdat het zo rommelt onder de huid. Neem de proef op de som en kijk of dit voor jou ook van toepassing is. Voor beleg op je boterham kun je ook eens humus proberen, over het algemeen vindt iedereen dat erg lekker. Let er echter wel op: met je onderhuidse bultjes raad ik je aan niet iedere dag hetzelfde te eten om het lichaam de kans te geven de voeding te verwerken, zoals ik dat allemaal heb beschreven in mijn boek Stop Acne Nu! Ik zal er nog regelmatig op terugkomen deze 21 dagen, wanneer ik iets lees op het forum wat onderhuidse bultjes kan veroorzaken.

Heel veel succes en geluk voor jullie beiden en natuurlijk voor iedereen die meedoet aan Spetteren voor de Kerst 2010.

Hartelijke groeten,
Marjo

Dank je voor je fijne reactie! Ik zal er inderdaad op letten dat ik genoeg koolhydraten eet. Moet het trouwens echt volkoren brood zijn of is heel donker brood ook goed (met veel van die pitjes er in).
Kan het ook zijn dat ik onderhuidse bultjes krijg door melk? Ik hou heel erg van melk en drink het elke dag. Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat ik de bultjes krijg van fruit, heel af en toe drink ik verse jus en deze week heb ik pas weer voor het eerst mandarijntjes gegeten. Maar ik zag hier ook wel even mee minderen... Denk alleen niet dat dit de boosdoeners zijn voor mij, dus ben benieuwd wat het dan kan zijn.
Dank je voor de tips over het afwisselen van het soort eten. Ik heb het boek Stop Acne Nu! ook en zal dat nog eens goed doornemen.
Dag!

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Fleur ma nov 01, 2010 12:01 am

Chantal schreef:
Fleur schreef:Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?

Hi Fleur,

Ik weet niet of het "mag" maar ik vind de champignon spread van zonnatura ontzettend lekker, er is ook een tomaat spread maar die heb ik zelf nog nooit gegeten. Ook lekker is een tofu "omelet/scrambled eggs" op mijn blog heb ik het recept (met portobello) staan ik weet alleen niet of hier linkjes geplaatst mogen worden. Een zelfgemaakte spread van aubergine of witte bonen is ook erg lekker.

Succes ermee Smile !
Chantal

Hi Chantal,
Dank je voor de tips. Ik zal eens op zoek gaan naar deze producten. Morgen naar de winkel! Ben ook wel benieuwd naar je recept Smile
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 12:09 am

Fleur schreef:
Dank je voor je fijne reactie! Ik zal er inderdaad op letten dat ik genoeg koolhydraten eet. Moet het trouwens echt volkoren brood zijn of is heel donker brood ook goed (met veel van die pitjes er in).
Kan het ook zijn dat ik onderhuidse bultjes krijg door melk? Ik hou heel erg van melk en drink het elke dag. Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat ik de bultjes krijg van fruit, heel af en toe drink ik verse jus en deze week heb ik pas weer voor het eerst mandarijntjes gegeten. Maar ik zag hier ook wel even mee minderen... Denk alleen niet dat dit de boosdoeners zijn voor mij, dus ben benieuwd wat het dan kan zijn.
Dank je voor de tips over het afwisselen van het soort eten. Ik heb het boek Stop Acne Nu! ook en zal dat nog eens goed doornemen.
Dag!

Hallo Fleur, Normaal geeft melk wat dikkere pukkeltjes, maar het is wel een van de grote boosdoeners van acne en het kan zomaar zijn dat het bij jou de onderhuidse bultjes geeft. Je kunt alleen maar testen door even geen melk te drinken.
Veel succes.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty HOI MARJO

Bericht  cathy ma nov 01, 2010 12:34 am

DIT IS DE EERSTE KEER DAT IK MEEDOE;
KAN JE ME ZEGGEN WAT IK NODIG HEB VOOR DE VEGGIE?
BEN ZEER BENIEUWD
CATHY
sunny

cathy

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 01-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 9:33 am

Lieve mensen,

Vandaag beginnen we met Spetteren voor de Kerst 2010. Op dit moment zijn er 76 mensen van de inmiddels 250 aanmeldingen, geregistreerd op het forum. Welkom allemaal. Ook de mensen die liever alleen meekijken zijn vanzelfsprekend van harte welkom.

Wat gaan we doen? Zoals jullie allemaal weten werken we vanuit de boeken Verjong je huid in 21 dagen, voor de mensen die preventief willen werken om hun huid mooi te houden of de huid willen verbeteren en verjongen. Ook is er een aantal mensen dat uit het boek Stop Acne Nu! werkt, dit is geschikt voor hen die last hebben van een onrustige huid.

Dit Spetteren Programma heeft alles te maken met drie weken goed voor onszelf zorgen. Omdat dat er zo vaak bij inschiet door allerlei omstandigheden, zoals drukte van het werk, de kinderen, verplichtingen naar partners, ouders en zo meer, hebben we ervoor gekozen om tweemaal per jaar deze Verjong je huid-kuur te doen om ook eens stil te staan bij wie we zelf zijn. Ons lichaam is ons dankbaar voor de ontzurende voeding en de rust die het krijgt drie weken lang, waardoor het allemaal weer beter wil functioneren en we van onze vermoeidheid kunnen afkomen en kunnen opladen. In Passie en Power heb ik geschreven: 'Moe zijn hoort niet bij het leven'. Hoewel veel mensen denken dat moe zijn er nu eenmaal bij hoort, kan ik je verzekeren dat dit écht niet zo is. Het sluipt er gewoon in, omdat we dikwijls met de verkeerde dingen bezig zijn, vaak té gemakkelijk zijn met wat we in ons mond stoppen, denken dat we leven om te eten en niet eten om te leven. Velen denken dat maagvulling het wel voor ons doet. Dat is echter een verkeerde denkwijze, als mensen zich richten op maagvulling zitten er meestal in dergelijk voedsel vrijwel geen bouwstoffen, maar voornamelijk transvetzuren, waar we het ook nog over zullen hebben. Ons lichaam heeft helemaal niet zoveel eten nodig, maar wél goede bouwstoffen, zoals eiwiten, koolhydraten en goede vetten. Ik raad je dan ook aan om niets weg te laten hiervan uit de menu’s, want dan werkt het niet. Je hoeft niet veel te eten, een klein beetje zilvervliesrijst is voldoende, een klein beetje volkoren pasta is genoeg. Het hoeven geen borden vol te zijn, want overdaad schaadt.
En vooral voor hen die willen afvallen raad ik aan om absoluut niet méér dan één bordje ’s avonds te eten.
Ook geef ik de de afvallers onder ons het advies: EET HEEL LANGZAAM DEZE DRIE WEKEN. Stop heel bewust je eten in je mond en gun jezelf de smaak van het voedsel. Je zult merken dat je op een heel andere manier met eten om zult gaan. Als je té ongeduldig bent om langzaam te eten, dan kun je wel nagaan dat je misschien té gehaast leeft en is het raadzaam om daar ook eens bij stil te staan.
Lees maar even het hoofdstuk uit mijn boek: Passie en Power 'Zorg eerst voor jezelf'[
Afkickverschijnselen
Natuurlijk zullen sommigen afkickverschijnselen hebben door het weglaten van de koffie en de alcohol. Ja, dat duurt soms wel vier dagen. Je kunt wel nagaan hoe het lichaam eraan toe is als dat zo is. Het lichaam schreeuwt om genezing. We hebben dat al vele malen meegemaakt. Toch is iedereen achteraf blij dat ze zichzelf overwonnen hebben op dat punt. Een paar op het forum kunnen daar over meepraten.
Massages en oefeningen
Je zult ook merken dat de massages en de oefeningen je bewust zullen maken van je lichaam, het prachtige, helend vermogen van ons lichaam. Degenen die de massages en de oefeningen al langer doen, weten hoe het voelt om zichzelf te koesteren hiermee. Onze eigen cellen hunkeren naar positieve aandacht. Door middel van massages kunnen wij deze geven, waardoor de cellen veel beter gaan functioneren en jong blijven. En dat is wat we willen bereiken, jongere cellen. Jonge cellen geven een jong en fris uiterlijk en maken ons fit, energiek en zorgen ervoor dat we de wereld aan kunnen.

Ik wens jullie allen heel veel succes en met elkaar gaan we er een mooie tijd van maken.

Tot heel snel.
Veel liefs,
Marjo

'Zorg eerst voor jezelf'

'Moe zijn hoort niet bij het leven'
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Willemijn ma nov 01, 2010 10:05 am

Hallo Marjo,

Ik heb een vraagje over de olieen die je gebruikt voor het gezicht. Kan ik ook BIO-oil gebruiken, of moet ik de olieen gebruiken die jij in de boek aanraadt?

Groetjes,
Willemijn

Willemijn

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 10:21 am

cathy schreef:DIT IS DE EERSTE KEER DAT IK MEEDOE;
KAN JE ME ZEGGEN WAT IK NODIG HEB VOOR DE VEGGIE?
BEN ZEER BENIEUWD
CATHY
sunny

Antwoord van Marjo:

Hallo Cathy,

Welkom bij Spetteren voor de Kerst 2010 voor de eerste keer. Leuk dat je mee gaat doen.
We werken uit het boek Verjong je huid in 21 dagen. Daar staan de dagmenu's en keuze menu's in die je deze drie komende weken kunt toepassen. We doen de massages en de gezichtsoefeningen ook uit het boek.

De Veggiebag is een zak met groenten die je verspreid over de dag eet. Elke avond moet de zak leeg zijn.
1 hele komkommer of courgette
1 hele winterwortel
6 cherry tomaatjes of 2 gewone tomaten
rauwe groenten naar keuze

Naast de Veggie-bag eet je twee appels per dag. Deze dien je gegeten te hebben vóór 16.00 uur, zo voorkom je dat het fruit gaat gisten in je darmen.
Denk aan het gezegde: een appel in de morgen is goud, een appel in de middag is zilver, een appel in de avond is lood.

Ik doe een link hierbij naar de laatste nieuwsbrief, omdat je daar allerlei links kunt vinden om het boek te bestellen in Nederland of België. Meestal heb je het de volgende dag of de dag daarna al in huis.
Ik wens je veel succes.
Hartelijke groet,
Marjo Horn

Nieuwsbrief
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Leuk om weer mee te doen!

Bericht  marit ma nov 01, 2010 10:42 am

Het gehele jaar let ik op een hoop dingen en eet dagelijks de Veggie-bag. Desalniettemin zijn er wel puntjes om extra op te letten. Ik smokkel wel met verjaardagen etc... Nu eens 21 dagen geen enkel gesmokkel en leuk om via het forum contact te hebben. Ik kan iedereen de Bach-remedies aanbevelen. Daar heb ik al een hoop plezier van gehad. Ze zijn geschikt voor alle leeftijden en ik heb het idee dat ze bij kinderen nog sneller aanslaan. Ze zijn 100% veilig en natuurlijk. Veel succes iedereen!
Groet, Marit

marit

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 10:46 am

Willemijn schreef:Hallo Marjo,

Ik heb een vraagje over de olieen die je gebruikt voor het gezicht. Kan ik ook BIO-oil gebruiken, of moet ik de olieen gebruiken die jij in de boek aanraadt?

Groetjes,
Willemijn

Beste Willemijn,

Natuurlijk kun je ook de BIO-oil gebruiken. Als jij je daar goed bij voelt, dan is het goed. Ik adviseer in het boek Avocado-olie omdat deze boordevol vitamines zit en er beweerd wordt dat het de best opneembare olie is.
Het gaat er wel om dat je je er goed bij voelt.

Veel succes voor jou en voor alle anderen.

Hartelijke groet,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  millie ma nov 01, 2010 10:51 am

Hallo allemaal,

natuurlijk doe ik ook weer mee.
Spetteren voor de lente heeft mij goede resultaten opegleverd.
Niet alleen mijn huid is beter ook ben ik ook 4 kilo afgevallen.

Ik ben er ook zelfbewuster uit gekomen en daardoor verder gaan zoeken naar gezonde leefwijzen.
Naar gezonde voeding en beweging.

Toen ik meer en meer leerde over voeding en verborgen toevoegingen ben ik veel bewuster gaan eten,maar na 4 maanden kreeg ik een grandiose terugval.
In juli was ik zo goed op weg en trots op mijzelf maar zo van het een op t ander ging ik snaaien en alles eten wat er op mij weg kwam.
Ik werd daar behoorlijk sagerijnig van en kwam zo in een neerwaardse spiraal, ik dacht tot voor een paar weken zelfs ; ik vind t allemaal lekker en wat maakt t uit, niemand had mij er uberhaupt op aangesproken, niemand heeft t gezien....

Gelukkig kreeg ik weer een mail van Marjo, Spetteren begint weer......
Ik werd wakker en nu heb ik de draad al weer een week opgepakt en krijg ik mijn motivatie weer terug.

Die dip zal altijd om de hoek blijven kijken, maar ik laat mij er niet meer zo erg door naar beneden trekken.
Als hij weer komt zal ik hem accepteren en een ultimatum stellen van één week, daarna ben ik weer de baas en zal ik mijn gezonde leefwijze weer oppakken.
Ik ga dit lekkere gevoel niet meer opgeven

Dank je Marjo

millie

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 01-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty voor de eerste keer, murmelmondje en broodbeleg

Bericht  Reiki-Corrie ma nov 01, 2010 10:58 am

Ik hoop dat ik het goed doe met reageren, maar dit is mijn eerste keer dat ik meedoe. Ik ben wel al begonnen met de gezichtsoefeningen en daarbij merk ik duidelijk verschil. Vollere wangen. Moet je bij de wanglift nu wel of geen murmelmondje maken?
Ik lust bijv. echt geen tomaten,eet iedere dag worst op brood, wat kan ik nog meer op brood doen? Mag sellerysalade of sardientjes?
Mijn zus is vorig jaar na een slopende 1,5 jaar aan longkanker overleden, verschrikkelijke lijdensweg. Veel verdriet, maar doet je ook beseffen dat jezo gezond mogelijk moet leven. Een extra reden om mee te doen.
Iedereen heel veel succes, samen lukt het ons!

Veel liefs, Corrie

Vandaag beginnen we met Spetteren voor de Kerst 2010. Op dit moment zijn er 76 mensen van de inmiddels 250 aanmeldingen, geregistreerd op het forum. Welkom allemaal. Ook de mensen die liever alleen meekijken zijn vanzelfsprekend van harte welkom.

Wat gaan we doen? Zoals jullie allemaal weten werken we vanuit de boeken Verjong je huid in 21 dagen, voor de mensen die preventief willen werken om hun huid mooi te houden of de huid willen verbeteren en verjongen. Ook is er een aantal mensen dat uit het boek Stop Acne Nu! werkt, dit is geschikt voor hen die last hebben van een onrustige huid.

Dit Spetteren Programma heeft alles te maken met drie weken goed voor onszelf zorgen. Omdat dat er zo vaak bij inschiet door allerlei omstandigheden, zoals drukte van het werk, de kinderen, verplichtingen naar partners, ouders en zo meer, hebben we ervoor gekozen om tweemaal per jaar deze Verjong je huid-kuur te doen om ook eens stil te staan bij wie we zelf zijn. Ons lichaam is ons dankbaar voor de ontzurende voeding en de rust die het krijgt drie weken lang, waardoor het allemaal weer beter wil functioneren en we van onze vermoeidheid kunnen afkomen en kunnen opladen. In Passie en Power heb ik geschreven: 'Moe zijn hoort niet bij het leven'. Hoewel veel mensen denken dat moe zijn er nu eenmaal bij hoort, kan ik je verzekeren dat dit écht niet zo is. Het sluipt er gewoon in, omdat we dikwijls met de verkeerde dingen bezig zijn, vaak té gemakkelijk zijn met wat we in ons mond stoppen, denken dat we leven om te eten en niet eten om te leven. Velen denken dat maagvulling het wel voor ons doet. Dat is echter een verkeerde denkwijze, als mensen zich richten op maagvulling zitten er meestal in dergelijk voedsel vrijwel geen bouwstoffen, maar voornamelijk transvetzuren, waar we het ook nog over zullen hebben. Ons lichaam heeft helemaal niet zoveel eten nodig, maar wél goede bouwstoffen, zoals eiwiten, koolhydraten en goede vetten. Ik raad je dan ook aan om niets weg te laten hiervan uit de menu’s, want dan werkt het niet. Je hoeft niet veel te eten, een klein beetje zilvervliesrijst is voldoende, een klein beetje volkoren pasta is genoeg. Het hoeven geen borden vol te zijn, want overdaad schaadt.
En vooral voor hen die willen afvallen raad ik aan om absoluut niet méér dan één bordje ’s avonds te eten.
Ook geef ik de de afvallers onder ons het advies: EET HEEL LANGZAAM DEZE DRIE WEKEN. Stop heel bewust je eten in je mond en gun jezelf de smaak van het voedsel. Je zult merken dat je op een heel andere manier met eten om zult gaan. Als je té ongeduldig bent om langzaam te eten, dan kun je wel nagaan dat je misschien té gehaast leeft en is het raadzaam om daar ook eens bij stil te staan.
Lees maar even het hoofdstuk uit mijn boek: Passie en Power 'Zorg eerst voor jezelf'[
Afkickverschijnselen
Natuurlijk zullen sommigen afkickverschijnselen hebben door het weglaten van de koffie en de alcohol. Ja, dat duurt soms wel vier dagen. Je kunt wel nagaan hoe het lichaam eraan toe is als dat zo is. Het lichaam schreeuwt om genezing. We hebben dat al vele malen meegemaakt. Toch is iedereen achteraf blij dat ze zichzelf overwonnen hebben op dat punt. Een paar op het forum kunnen daar over meepraten.
Massages en oefeningen
Je zult ook merken dat de massages en de oefeningen je bewust zullen maken van je lichaam, het prachtige, helend vermogen van ons lichaam. Degenen die de massages en de oefeningen al langer doen, weten hoe het voelt om zichzelf te koesteren hiermee. Onze eigen cellen hunkeren naar positieve aandacht. Door middel van massages kunnen wij deze geven, waardoor de cellen veel beter gaan functioneren en jong blijven. En dat is wat we willen bereiken, jongere cellen. Jonge cellen geven een jong en fris uiterlijk en maken ons fit, energiek en zorgen ervoor dat we de wereld aan kunnen.

Ik wens jullie allen heel veel succes en met elkaar gaan we er een mooie tijd van maken.

Tot heel snel.
Veel liefs,
Marjo

'Zorg eerst voor jezelf'

'Moe zijn hoort niet bij het leven'[/quote]

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : Wijk bij Duurstede

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Drukfout? Stop acne nu blz 49 / e.a. vragen

Bericht  Chantal ma nov 01, 2010 12:15 pm

Goeiemorgen Marjo en mede-detoxers Smile,

Paar vraagjes:

Op blz 49 van stop acne nu staan er skin-massages volgens mij is de uitleg (behandeling) van de bovenlip/wangenmassage precies hetzelfde als die voor de kin/kaakmassage klopt dat?

Verder wil ik ook graag weten of ik peper mag eten tijdens deze detox, ik kook namelijk vrij pittig en vroeg mij af of dit nog kan.

Nog een vraag Wink ik heb in de havermoutpap (soyamelk) ook kaneel gedaan is het gebruik van kruiden en specerijen gewoon toegestaan of zijn er specerijen waar ik voor moet oppassen?

Groetjes,
Chantal

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 12:24 pm

[quote="Reiki-Corrie"]Ik hoop dat ik het goed doe met reageren, maar dit is mijn eerste keer dat ik meedoe. Ik ben wel al begonnen met de gezichtsoefeningen en daarbij merk ik duidelijk verschil. Vollere wangen. Moet je bij de wanglift nu wel of geen murmelmondje maken?
Ik lust bijv. echt geen tomaten,eet iedere dag worst op brood, wat kan ik nog meer op brood doen? Mag sellerysalade of sardientjes?
Mijn zus is vorig jaar na een slopende 1,5 jaar aan longkanker overleden, verschrikkelijke lijdensweg. Veel verdriet, maar doet je ook beseffen dat jezo gezond mogelijk moet leven. Een extra reden om mee te doen.
Iedereen heel veel succes, samen lukt het ons!

Veel liefs, Corrie

Antwoord van Marjo:
Hallo Corrie,

Gaat prima hoor. Leuk dat je meedoet voor de eerste keer. Altijd even onwennig in het begin, maar dat went snel. Goed ook dat je na zo'n moeilijke tijd met veel verdriet de draad weer oppakt. Goed dat je met de oefeningen bezig bent en al resultaat ziet. Ja bij de wanglift trek je óók de lippen strak over de tanden (het zgn. mummelmondje) om geen rimpeltjes te creëren. Als je het zo doet, doe je het goed. Kijk ook nog even naar het filmpje waar ik het voordoe.


Even over broodbeleg. Worst is deze 21 dagen echt uit den boze! Als je weet wat er in worst gaat, wil je het eigenlijk nooit meer eten. Sellerysalade is prima, mits er niet teveel mayonaise inzit. Het best is om zoveel mogelijk groenten op je brood te beleggen. Avocado vinden de meesten ook heel lekker. Niet iedere dag doen, want anders wordt het te belastend voor je lever. Ook nooit meer dan een halve avocado gebruiken. Daarnaast is humus erg lekker. Je kunt er wat plakjes tomaat opleggen. Natuurlijk kun je ook af en toe een gekookt eitje op je brood doen. Bij de reformwinkel kun je veel broodbeleg vinden van tofu en quorn. Denk eraan dat als je wilt afvallen gedurende deze periode, dat je matig bent met broodbeleg en zoveel mogelijk groenten toevoegt. In principe is het voedingsprogramma vegetarisch. Als je echter niet buiten vis kunt deze drie weken, mag je wel wat 'wilde' zalm of haring eten (matig). Hoewel sardientjes gezond zijn, komen ze uit blik en ik ben geen voorstander van blikvoedsel, omdat ik ervan overtuigd ben dat de metalen zich vermengen met het voedsel. Ik raad je aan om alles nog eens goed door te lezen in het boek Verjong je huid in 21 dagen.

Veel succes toegewenst.

Hartelijke groet,
Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Chantal ma nov 01, 2010 12:25 pm

Fleur schreef:
Chantal schreef:
Fleur schreef:Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat ik naast groente nog op mijn brood zou kunnen doen? Of mag het echt alleen maar groente zijn?

Hi Fleur,

Ik weet niet of het "mag" maar ik vind de champignon spread van zonnatura ontzettend lekker, er is ook een tomaat spread maar die heb ik zelf nog nooit gegeten. Ook lekker is een tofu "omelet/scrambled eggs" op mijn blog heb ik het recept (met portobello) staan ik weet alleen niet of hier linkjes geplaatst mogen worden. Een zelfgemaakte spread van aubergine of witte bonen is ook erg lekker.

Succes ermee Smile !
Chantal

Hi Chantal,
Dank je voor de tips. Ik zal eens op zoek gaan naar deze producten. Morgen naar de winkel! Ben ook wel benieuwd naar je recept Smile
Fleur

Bij deze het recept:

Ingredienten:
Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Dsc00554
1 bosuitje (in ringetjes gesneden)
1/2 eetlepels olijfolie (hangt van de pan af)
1 kwart portobello in kleine stukjes
1/2 blok gerookte tofu geraspt
1 tomaat in blokjes (zonder pitjes)
witte peper naar smaak
knoflook poeder

Bereidingswijze:
Bak portobello tot ze beetje bruinen voeg, lenteuitjes en tomaatjes toe, even omscheppen. Voeg de geraspte tofu toe goed omscheppen, kruiden naar smaak toevoegen, 5/7 min laten doorbruinen en af en toe omscheppen.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Dsc00564

Succes Smile

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 12:26 pm

Reiki-Corrie schreef:Ik hoop dat ik het goed doe met reageren, maar dit is mijn eerste keer dat ik meedoe. Ik ben wel al begonnen met de gezichtsoefeningen en daarbij merk ik duidelijk verschil. Vollere wangen. Moet je bij de wanglift nu wel of geen murmelmondje maken?
Ik lust bijv. echt geen tomaten,eet iedere dag worst op brood, wat kan ik nog meer op brood doen? Mag sellerysalade of sardientjes?
Mijn zus is vorig jaar na een slopende 1,5 jaar aan longkanker overleden, verschrikkelijke lijdensweg. Veel verdriet, maar doet je ook beseffen dat jezo gezond mogelijk moet leven. Een extra reden om mee te doen.
Iedereen heel veel succes, samen lukt het ons!

Veel liefs, Corrie

Antwoord van Marjo:
Hallo Corrie,

Gaat prima hoor. Leuk dat je meedoet voor de eerste keer. Altijd even onwennig in het begin, maar dat went snel. Goed ook dat je na zo'n moeilijke tijd met veel verdriet de draad weer oppakt. Goed dat je met de oefeningen bezig bent en al resultaat ziet. Ja bij de wanglift trek je óók de lippen strak over de tanden (het zgn. mummelmondje) om geen rimpeltjes te creëren. Als je het zo doet, doe je het goed. Kijk ook nog even naar het filmpje waar ik het voordoe.


Even over broodbeleg. Worst is deze 21 dagen echt uit den boze! Als je weet wat er in worst gaat, wil je het eigenlijk nooit meer eten. Sellerysalade is prima, mits er niet teveel mayonaise inzit. Het best is om zoveel mogelijk groenten op je brood te beleggen. Avocado vinden de meesten ook heel lekker. Niet iedere dag doen, want anders wordt het te belastend voor je lever. Ook nooit meer dan een halve avocado gebruiken. Daarnaast is humus erg lekker. Je kunt er wat plakjes tomaat opleggen. Natuurlijk kun je ook af en toe een gekookt eitje op je brood doen. Bij de reformwinkel kun je veel broodbeleg vinden van tofu en quorn. Denk eraan dat als je wilt afvallen gedurende deze periode, dat je matig bent met broodbeleg en zoveel mogelijk groenten toevoegt. In principe is het voedingsprogramma vegetarisch. Als je echter niet buiten vis kunt deze drie weken, mag je wel wat 'wilde' zalm of haring eten (matig). Hoewel sardientjes gezond zijn, komen ze uit blik en ik ben geen voorstander van blikvoedsel, omdat ik ervan overtuigd ben dat de metalen zich vermengen met het voedsel. Ik raad je aan om alles nog eens goed door te lezen in het boek Verjong je huid in 21 dagen.

Veel succes toegewenst.

Hartelijke groet,
Marjo

[/quote]
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 12:38 pm

Leuk Chantal, je recepten voor broodbeleg. Zien er heerlijk uit.

Marit ook weer van de partij. Wij zijn beiden ambassadeurs voor Dr. Edward Bach. Gewoon omdat het onszelf zoveel heeft geholpen in het verleden en nog steeds. Zo heb ikzelf wel eens last van uitstelgedrag. Ik doe veel, maar dingen die ik niet leuk vind, laat ik graag liggen. Zodra ik mezelf weer eens even bij de lurven grijp en Hornbeam van de Bach remedies neem, is dat zo weer over. Dan ga ik als een speer door alle nare klussen heen en ik kan jullie zeggen dat dat heel erg oplucht. Dat heeft met 'geestelijk' detoxen te maken, want het idee dat er nog zoveel nare klussen liggen, maakt niet dat je in optimale conditie kunt zijn.
Hornbeam dus lees het maar eens na op Topcure http://www.topcure.nl/bach-bloesemremedies-lijst.htm

En Millie, leuk dat je ook weer meedoet. Het is een mooi, eerlijk verhaal wat je hebt verteld. Heerlijk dat je de draad weer hebt opgepakt.

Voor iedereen heel veel succes toegewenst. Als ik niet meteen antwoord geef op de vragen, komt dat omdat ik het ook heel druk heb in de Dermakuur-praktijk. Ik probeer tussendoor wel steeds te kijken op het forum. Help me herinneren als ik bepaalde vragen niet heb beantwoord. Tot snel allemaal.
Fijne dag.
Liefs,
Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 12:57 pm

Chantal schreef:Goeiemorgen Marjo en mede-detoxers Smile,

Paar vraagjes:

Op blz 49 van stop acne nu staan er skin-massages volgens mij is de uitleg (behandeling) van de bovenlip/wangenmassage precies hetzelfde als die voor de kin/kaakmassage klopt dat?

Verder wil ik ook graag weten of ik peper mag eten tijdens deze detox, ik kook namelijk vrij pittig en vroeg mij af of dit nog kan.

Nog een vraag Wink ik heb in de havermoutpap (soyamelk) ook kaneel gedaan is het gebruik van kruiden en specerijen gewoon toegestaan of zijn er specerijen waar ik voor moet oppassen?

Groetjes,
Chantal

Inderaad Chantal, dat is een drukfout in Stop Acne Nu! Je kunt echter de massage voor de bovenlip en wangen precies zo doen als bij de kin/kaakmassage. Ik zal vandaag nog even proberen een foto hiervan op te laden.
Ik ga ervan uit dat je, omdat je werkt vanuit het boek Stop Acne Nu! last hebt van een onrustige huid. Kruiden en specerijen dragen niet bij tot rust in de huid. Ik zou daar dus wel wat terughoudend mee zijn. Je moet ook even opletten of havermoutpap geen onrust geeft in je huid. Eet het in ieder geval niet dagelijks, wissel het af met andere voeding. Een beetje kaneel zal geen probleem zijn. Peper kan echter wel een flinke boosdoener zijn voor de acne-huid.

Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  anjes ma nov 01, 2010 6:20 pm

Hallo Marjo, en iedereen die meedoet
De eerste dag gaat hardstikke goed, wat mij betreft, alleen de koffie blijft verleiden... Twisted Evil
Ik las je opmerking over avocado, dat we die niet teveel mogen eten. Geldt dat ook voor andere groenten? Ik eet bijv. graag bleekselderij, sterker nog, ik kan er een complete stronk van op.... Embarassed , zo lekker hartig vind ik dat.
En verder eet ik, als ik ga werken alleen 's ochtends brood, en de dag vul ik met de veggie bag, en dan 's avonds weer warm. Dus in die zin gooi ik het dieet een beetje door elkaar, maakt dat nog wat uit?

Groetjes, Anjes

anjes

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn ma nov 01, 2010 7:03 pm

anjes schreef:Hallo Marjo, en iedereen die meedoet
De eerste dag gaat hardstikke goed, wat mij betreft, alleen de koffie blijft verleiden... Twisted Evil
Ik las je opmerking over avocado, dat we die niet teveel mogen eten. Geldt dat ook voor andere groenten? Ik eet bijv. graag bleekselderij, sterker nog, ik kan er een complete stronk van op.... Embarassed , zo lekker hartig vind ik dat.
En verder eet ik, als ik ga werken alleen 's ochtends brood, en de dag vul ik met de veggie bag, en dan 's avonds weer warm. Dus in die zin gooi ik het dieet een beetje door elkaar, maakt dat nog wat uit?

Groetjes, Anjes

Hallo Anjes,

Nee hoor dat geldt niet voor andere groente-soorten. Avocado is echt een uitzondering. Is ook eigenlijk een vrucht, maar ook weer niet te vergelijken met andere vruchten.
Over het algemeen kun je niet snel te veel eten van groenten én als het goed voelt, is het meestal ook goed. Bleekselderij schijnt wel vochtafdrijvend te zijn, heb je wel eens het gevoel alsof je huid droog is of dat je veel moet drinken.?

En...Ja de koffie, hè, dat is toch altijd een duiveltje, omdat het zo verslavend is.

Fijn dat je de eerste dag goed bent doorgekomen.

Ik wens jou en alle anderen veel succes.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn di nov 02, 2010 1:03 am

MarjoHorn schreef:
Chantal schreef:Goeiemorgen Marjo en mede-detoxers Smile,

Paar vraagjes:

Op blz 49 van stop acne nu staan er skin-massages volgens mij is de uitleg (behandeling) van de bovenlip/wangenmassage precies hetzelfde als die voor de kin/kaakmassage klopt dat?

Verder wil ik ook graag weten of ik peper mag eten tijdens deze detox, ik kook namelijk vrij pittig en vroeg mij af of dit nog kan.

Nog een vraag Wink ik heb in de havermoutpap (soyamelk) ook kaneel gedaan is het gebruik van kruiden en specerijen gewoon toegestaan of zijn er specerijen waar ik voor moet oppassen?

Groetjes,
Chantal

Inderaad Chantal, dat is een drukfout in Stop Acne Nu! Je kunt echter de massage voor de bovenlip en wangen precies zo doen als bij de kin/kaakmassage. Ik zal vandaag nog even proberen een foto hiervan op te laden.
Ik ga ervan uit dat je, omdat je werkt vanuit het boek Stop Acne Nu! last hebt van een onrustige huid. Kruiden en specerijen dragen niet bij tot rust in de huid. Ik zou daar dus wel wat terughoudend mee zijn. Je moet ook even opletten of havermoutpap geen onrust geeft in je huid. Eet het in ieder geval niet dagelijks, wissel het af met andere voeding. Een beetje kaneel zal geen probleem zijn. Peper kan echter wel een flinke boosdoener zijn voor de acne-huid.

Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo

Voor allen die werken uit het boek Stop Acne Nu! Op pagina 49 Bij de tekst van de bovenlip/wangmassage is per ongeluk een andere tekst geplaatst. De tekst die het moet zijn is deze:

Doe olie op bovenlip en de wangen . Trek de bovenlip strak over de
tanden en leg de wijs-, middel- en ringvinger van beide handen op
de bovenlip. Masseer de bovenlip driemaal in een draaiende beweging
vanuit het midden naar buiten en daarna met de vlakke hand
vanaf de neus/lippenlijn naar de oren uitstrijken; rechterhand naar
rechteroor, linkerhand naar linkeroor. De wijsvinger komt net boven
het oor uit. Doe de massage 10 tot 20 maal.
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty De eerste dag zit er al weer op

Bericht  MarjoHorn di nov 02, 2010 2:01 am

Lieve mensen,

De eerste dag hebben jullie alweer achter de rug. Ik hoop dat het een beetje is meegevallen. Voor de een is het gemakkelijker dan voor de ander. Het is altijd weer even wennen.
Het best is om er positief tegenaan te kijken. Als je deze dag bent doorgekomen, kom je de rest van de dagen ook door. Als het niet helemaal gelukt is, lukt het vandaag vast wel.
Je bent niet de eerste die de 21 dagen doorlopen heeft en je zult ook niet de laatste zijn. Als we ons realiseren waarvoor we het doen, is het misschien toch gemakkelijker om het
vol te houden. De een gaat voor een superhuid, de ander voor een slanker figuur, weer een ander voor meer energie. Het kan allemaal.

Even een mededeling voor hen die NIET willen afvallen
eet wat meer van de koolhydraten die op de dagmenu's staan: zilvervliesrijst, volkoren pasta, brood of aardappels. Hou vooral in de gaten dat je voldoende blijft eten. Juist de mensen die niet willen afvallen hebben de neiging om na het eten van de Veggiebag-groenten een vol gevoel te hebben, waardoor ze vaak geen trek meer hebben in eten. Let daarom goed op dat je aan voldoende calorieën per dag komt om niet af te vallen.

Op naar de tweede dag.

Veel succes allemaal.

Hartelijke groet,
Marjo


Laatst aangepast door MarjoHorn op di nov 02, 2010 9:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Chantal di nov 02, 2010 9:27 am

[/quote]

Voor allen die werken uit het boek Stop Acne Nu! Op pagina 49 Bij de tekst van de bovenlip/wangmassage is per ongeluk een andere tekst geplaatst. De tekst die het moet zijn is deze:

Doe olie op bovenlip en de wangen . Trek de bovenlip strak over de
tanden en leg de wijs-, middel- en ringvinger van beide handen op
de bovenlip. Masseer de bovenlip driemaal in een draaiende beweging
vanuit het midden naar buiten en daarna met de vlakke hand
vanaf de neus/lippenlijn naar de oren uitstrijken; rechterhand naar
rechteroor, linkerhand naar linkeroor. De wijsvinger komt net boven
het oor uit. Doe de massage 10 tot 20 maal.[/quote]

Dankje flower


Laatst aangepast door Chantal op di nov 02, 2010 9:35 am; in totaal 1 keer bewerkt

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Chantal di nov 02, 2010 9:34 am

marit schreef:Ik kan iedereen de Bach-remedies aanbevelen. Daar heb ik al een hoop plezier van gehad. Ze zijn geschikt voor alle leeftijden en ik heb het idee dat ze bij kinderen nog sneller aanslaan. Ze zijn 100% veilig en natuurlijk. Veel succes iedereen!
Groet, Marit
Ook ik ben fan van de bach-remedies, mijn zoontje (6) had aan het begin van het schooljaar tics met bach-rescue-kids nam het na de eerste keer al af en na een maand was het totaal over. Hij vond het niet eerlijk dat hij alleen de druppels moest gebruiken dus heb ik ze samen met hem gebruikt en ook ik werd er een stuk rustiger door. Nu gebruiken we ze alleen nog echt als rescue bij uitjes of kijklessen bij zwemmen.

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Dag 1

Bericht  Chantal di nov 02, 2010 9:49 am

Hoewel ik er ontzettend tegenop zag is dag 1 mij heel goed bevallen. De veggie-bag is maar voor de helft op gegaan en ik heb me sinds lange tijd niet zo vol gevoeld! Ik eet heel erg weinig maar het is de laatste tijd alleen maar junk waardoor ik dus toch ontzettend aankom. Koffie heb ik vervangen met een kopje paardebloemthee en in het verleden vond ik die thee vrij bitter maar deze (clipper dandelion tea) is erg zacht en lekker.

Ik mis wel zoetigheid meestal doe ik 2 theelepels agavenectar in mijn thee of pap en na het eten altijd iets zoets.

Ik zit aan medicatie (infuus en tabletten) dus detoxen zit er voor mij niet in gisteren merkte ik wel dat mijn pijnstillers een stuk langer doorwerkten het zou fijn zijn als ik na deze kuur de doseringen zou mogen verlagen.

Alright hoop dat iedereen zonder al te veel moeite door dag 1 is gekomen.

Succes met dag 2

Groetjes,
Chantal

Chantal

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 29-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 2 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum