Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn zo nov 14, 2010 2:23 pm

Reiki-Corrie schreef:Hoi Marjo en anderen,
Ik had een paar vragen gesteld.
Ik heb ook een litteken op mijn neus en die is door de massages al veel egaler geworden maar ik heb dat litteken ooit d.m.v. dermabrasie laten verminderen en daardoor is er een rond licht plekje ontstaan met een rode huidverkleuring omheen( het heeft een naam). Marjo weet jij of ik daar nog ies aan kan doen?'Ik heb daar best last van.Ik las in de Kleine dokter dat Johannesolie goed is voor de haarvaatjes is dat misschien een idee?

De wenkbrauwmassage doe ik nu zoals jij zei. Moet ik in 1 keer van begin naar eind of met kleine bewegingen en dan draaien bij de verticale rimpel?
Met de gezichtsmassage trek ik tovh behoorlijk aan de huid bij de wangen. Verplaats ik dan de huid niet teveel?
Dan nog een vraagjë: Mijn Neus-Lippenlijn is bijna weg maar de lijnen van mijn mond naar mijn kin vervagen niet. Die masseer ik ook bijna niet omdat je langs de kin omhoog gaat of doe ik hier iets verkeerd?

Even voor Fleur. De Ambachtlijke waar ik ook de olieën van heb, die hebben een natuurlijk dagcreme in hun assortiment die de huid kleurt( bruin zonderzon) Is dat misschien een idee ?

Met Groet, Corrie

Hallo Corrie,

Mijn excuses voor deze late reactie op jouw vragen. Komt het rode plekje door een gesprongen adertje of is het echt een vlekje op de huid. Een gesprongen adertje kan normaal gesproken wel worden behandeld. Een rood vlekje is wat moeilijker. Als het echter een overblijfsel van een soort schaafwondje, zou je kunnen proberen om Boegem balsem te gebruiken hiervoor. Als je het korstje er eventueel indertijd hebt afgekrabbeld is het best wel moeilijk om het te herstellen, maar je kunt ook daarvoor met Boegem balsem aan de slag gaan.
Masseren kan ook helpen, zeker als er ook nog een deukje is. Deukjes halen we voornamelijk weg met massage.

De lijnen van de mond naar de kin (de zgn. marionettenlijnen) zijn enorm moeilijk te behandelen, omdat deze veel met spierspanning te maken hebben. Ook speelt de zwaartekracht hier een rol mee. Ik kan toch alleen maar aanraden om de Mond O uit het boek Verjong je huid in 21 dagen te doen en als je nog meer kracht wilt zetten, de Facial Flex te gebruiken. Daarmee maak je de spieren op de jukbeenderen weer korter en sterker, waardoor je de hele gezichtshuid iets optrekt. www.facialflex.nl
Blijf wel de kin/wangen massage doen en lift flink naar boven. Daar mag je best wat druk uitoefenen. Een huid kan heel veel hebben. Alleen bij massage onder de ogen dien je goed te fixeren.

Wat betreft de wenkbrauw. Het gaat om de doorbloeding van het rimpeltje dat in jouw geval vertikaal door je wenkbrauw heen loopt. Vertikale rimpeltjes kun je heel mooi uitwrijven. Zet er vooral enig druk op. En ja hoor, je mag wat over de plek van de rimpel zelf draaien. Let wel: altijd naar buiten.

Heel veel succes toegewenst voor jou en de anderen.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty acupunctuur

Bericht  Giselle zo nov 14, 2010 3:23 pm

Fleur schreef:
Giselle schreef:
Willemijn schreef:Hoi Giselle,

Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hippolytushoef. Dat ligt in Noord Holland bij de afsluitdijk. Weet je daar toevallig iemand in de buurt dan?

Groetjes,
Willemijn

Hoi Willemijn,

In Noord-Holland (Andijk) dat zal misschien niet zo ver bij je weg zijn, zit een hele goede, Marjan Hoff.
Zij geeft ook les bij ons aan de Academie voor Acupunctuur en heeft daarnaast een praktijk en jarenlange ervaring.

Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk
Email: marjanhoff@planet.nl.
Tel.: +31(0)22859746

Ik ben er van overtuigd dat zij je dochter kan helpen en ik hoop dan ook dat ze snel van haar hoofdpijn verlost is, want niets is zo akelig als altijd met hoofdpijn lopen, zeker als je denkt dat niets helpt.

Succes en groetjes,
Giselle

Hoi Giselle,
Ik heb het idee dat jij verstand hebt van acupnuctuur. Nu is het zo dat ik eigenlijk altijd spannings knobbels in mijn nek/schouders heb. Ik vroeg me af of acupunctuur hier ook nuttig voor kan zijn?
Eerder liet ik me masseren en was ik hiervoor aan het trainen. Het masseren hielp wel alleen was dit symptoombestrijding. Van het trainen kreeg ik eigenlijk alleen maar nog meer spanning. Ik weet zeker dat het komt omdat ik een piekeraar ben, dus het zou het mooiste zijn als ik psychisch meer kan loslaten en ontspannen. Maar ik hoor vaak zulke wonderlijke dingen over acupunctuur dus ik dacht, misschien kan dat me ook wel helpen?
Groetjes, Fleur

Hoi Fleur,

Ik denk zeker dat acupunctuur kan helpen, spanning en dingen psychisch niet los kunnen laten heeft ook te maken met een onbalans die weggehaald kan worden als de blokkades in je energiebanen weggehaald worden en de levensenergie weer vrij kan stromen. Ondanks dat ik volledig geloof in acupunctuur, werd ik recentelijk ook nog verbaasd over de werking. Ik had een dubbele longontsteking en was toen ik daar achter kwam met koorts in staande positie flauw gevallen en had hierbij mijn onderste 2 ribben flink gekneusd. Huisarts zei, niets aan te doen, duurt zeker 6 weken, want kneuzen doet zeerder dan breken. Omdat ik toch voor de longontsteking bij de acupuncturist was, vermeldde ik meteen mijn gekneusde ribben...'wil je daar hulp bij', was zijn vraag. Hij localiseerde waar de pijn zat en ik kan je vertellen, dat deed zéér. Stak vervolgens een klein naaldje in mijn onderarm en vroeg 'en nu ?' toen hij weer aan mijn ribben zat was de pijn verdwenen, heel raar. Daarna heeft hij een beetje gemasseerd, ik had op dat moment dus geen pijn op die plaatsen. Toen heeft hij twee naaldjes bij de gekneusde ribben gezet (plus de rest voor andere disbalansen die ik opgelost wilde hebben) en een moxalamp erop, die verwarmt de naaldjes en die warmte gaat rechtstreeks de meridianen in. Na een uur stapte ik van het bedje af en was het alsof ik bijna geen gekneusde ribben meer had (zeg maar van week 1 met gekneusde ribben zat ik ineens in week 5). Gedurende deze hele week heb ik vaag nog een blauwe-plek-gevoel gehad op de plek van de gekneusde ribben maar nauwelijks nog pijn of het gevoel dat ze gekneusd waren. Ik sta zelf perplex ! Ik zweer bij acupunctuur omdat het zorgt dat het lichaam gezond blijft en geen enge ziektes gaat ontwikkelen die eigenlijk alleen maar ontstaan omdat jarenlange disbalans gewoon in de westerse medische wereld niet worden aangepakt. Ja je kunt de symptomen bestrijden met pillen en oefeningen, maar de basis aanpakken van waar het mis is, is vele malen beter.

In China gaan mensen bij wisseling van de seizoenen naar hun acupuncturist om te laten checken of alles OK is. Is er een disbalans, dan volgen er een paar behandelingen om deze op te lossen. Bij ons is er vaak al jarenlang een 'ongemerkte' disbalans, en als er ziektesymptomen ontstaan, gaan wij pas naar een dokter, die dan een pillenkuur voorschrijft of een behandeling. Maar dat is symptoombestrijding.

Ik geloof ook zeker dat het eten van gezond en voedzaam eten in kleine hoeveelheden bijdraagt aan een betere staat van ons lichaam. In het westen wordt gewoon vaak veel te veel gegeten, waardoor veel mensen te dik zijn. Deze ontgiftingskuur van Marjo heb ik in Maart al voor het eerst gedaan en heeft mij geholpen veel bewuster te eten en veel beter te kauwen, dan eet je ook minder in hoeveelheid en beter in voedzaamheid.
Ik eet nog af en toe vlees, maar meestal sojaproducten. Eet of drink geen melkproducten meer maar de soja vervanger van melk. Een café latte met sojamelk is veel lichter en prettiger verteerbaar en zo veel beter voor je huid !

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Ik ben Acupunctuur gaan studeren omdat ik mensen wil helpen en bewust wil maken (net zo als Marjo eigenlijk) van een gezond leven en een lichaam wat daarmee in overeenstemming is. Het grappige is dat je jezelf in een gezond en goed lichaam ook mentaal veel beter voelt. Daarnaast zie ik mensen in mijn eigen omgeving die ziek worden en de lijdensweg die ze afleggen, terwijl als zij misschien eerder bij een acupuncturist waren geweest deze ziekte misschien helemaal geen kans had gehad zich te ontwikkelen en ze dit allemaal niet hadden hoeven doormaken.

Succes !
Ik hoop dat je snel van je spanningspijn verlost bent.
Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Aantal berichten : 11

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  Reiki-Corrie zo nov 14, 2010 3:31 pm

Hoi Marjo,

Bedankt voor je reactie. Het plekje op mijn neus is echt een huidverkleuring. Dat is een bijwerking van de Dermabrasie behandeling. Het is echt een rode ring om de plek heen die behandeld is. Ik neem aan dat dat met adertjes te maken heeft.Zou die creme daarvoor kunnen helpen?
Ik denk dat ik voor de Marionettelijnen inderdaad de Facial Flex ga bestellen.Dan kunnen mijn dochter en ik samen aan de slag.

Fijn weekend nog.
Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 62

Bericht  Fleur zo nov 14, 2010 3:58 pm

Giselle schreef:
Fleur schreef:
Giselle schreef:

Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hippolytushoef. Dat ligt in Noord Holland bij de afsluitdijk. Weet je daar toevallig iemand in de buurt dan?

Groetjes,
Willemijn

Hoi Willemijn,

In Noord-Holland (Andijk) dat zal misschien niet zo ver bij je weg zijn, zit een hele goede, Marjan Hoff.
Zij geeft ook les bij ons aan de Academie voor Acupunctuur en heeft daarnaast een praktijk en jarenlange ervaring.

Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk

Ik ben er van overtuigd dat zij je dochter kan helpen en ik hoop dan ook dat ze snel van haar hoofdpijn verlost is, want niets is zo akelig als altijd met hoofdpijn lopen, zeker als je denkt dat niets helpt.

Succes en groetjes,
Giselle

Hoi Giselle,
Ik heb het idee dat jij verstand hebt van acupnuctuur. Nu is het zo dat ik eigenlijk altijd spannings knobbels in mijn nek/schouders heb. Ik vroeg me af of acupunctuur hier ook nuttig voor kan zijn?
Eerder liet ik me masseren en was ik hiervoor aan het trainen. Het masseren hielp wel alleen was dit symptoombestrijding. Van het trainen kreeg ik eigenlijk alleen maar nog meer spanning. Ik weet zeker dat het komt omdat ik een piekeraar ben, dus het zou het mooiste zijn als ik psychisch meer kan loslaten en ontspannen. Maar ik hoor vaak zulke wonderlijke dingen over acupunctuur dus ik dacht, misschien kan dat me ook wel helpen?
Groetjes, Fleur

Hoi Fleur,

Ik denk zeker dat acupunctuur kan helpen, spanning en dingen psychisch niet los kunnen laten heeft ook te maken met een onbalans die weggehaald kan worden als de blokkades in je energiebanen weggehaald worden en de levensenergie weer vrij kan stromen. Ondanks dat ik volledig geloof in acupunctuur, werd ik recentelijk ook nog verbaasd over de werking. Ik had een dubbele longontsteking en was toen ik daar achter kwam met koorts in staande positie flauw gevallen en had hierbij mijn onderste 2 ribben flink gekneusd. Huisarts zei, niets aan te doen, duurt zeker 6 weken, want kneuzen doet zeerder dan breken. Omdat ik toch voor de longontsteking bij de acupuncturist was, vermeldde ik meteen mijn gekneusde ribben...'wil je daar hulp bij', was zijn vraag. Hij localiseerde waar de pijn zat en ik kan je vertellen, dat deed zéér. Stak vervolgens een klein naaldje in mijn onderarm en vroeg 'en nu ?' toen hij weer aan mijn ribben zat was de pijn verdwenen, heel raar. Daarna heeft hij een beetje gemasseerd, ik had op dat moment dus geen pijn op die plaatsen. Toen heeft hij twee naaldjes bij de gekneusde ribben gezet (plus de rest voor andere disbalansen die ik opgelost wilde hebben) en een moxalamp erop, die verwarmt de naaldjes en die warmte gaat rechtstreeks de meridianen in. Na een uur stapte ik van het bedje af en was het alsof ik bijna geen gekneusde ribben meer had (zeg maar van week 1 met gekneusde ribben zat ik ineens in week 5). Gedurende deze hele week heb ik vaag nog een blauwe-plek-gevoel gehad op de plek van de gekneusde ribben maar nauwelijks nog pijn of het gevoel dat ze gekneusd waren. Ik sta zelf perplex ! Ik zweer bij acupunctuur omdat het zorgt dat het lichaam gezond blijft en geen enge ziektes gaat ontwikkelen die eigenlijk alleen maar ontstaan omdat jarenlange disbalans gewoon in de westerse medische wereld niet worden aangepakt. Ja je kunt de symptomen bestrijden met pillen en oefeningen, maar de basis aanpakken van waar het mis is, is vele malen beter.

In China gaan mensen bij wisseling van de seizoenen naar hun acupuncturist om te laten checken of alles OK is. Is er een disbalans, dan volgen er een paar behandelingen om deze op te lossen. Bij ons is er vaak al jarenlang een 'ongemerkte' disbalans, en als er ziektesymptomen ontstaan, gaan wij pas naar een dokter, die dan een pillenkuur voorschrijft of een behandeling. Maar dat is symptoombestrijding.

Ik geloof ook zeker dat het eten van gezond en voedzaam eten in kleine hoeveelheden bijdraagt aan een betere staat van ons lichaam. In het westen wordt gewoon vaak veel te veel gegeten, waardoor veel mensen te dik zijn. Deze ontgiftingskuur van Marjo heb ik in Maart al voor het eerst gedaan en heeft mij geholpen veel bewuster te eten en veel beter te kauwen, dan eet je ook minder in hoeveelheid en beter in voedzaamheid.
Ik eet nog af en toe vlees, maar meestal sojaproducten. Eet of drink geen melkproducten meer maar de soja vervanger van melk. Een café latte met sojamelk is veel lichter en prettiger verteerbaar en zo veel beter voor je huid !

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Ik ben Acupunctuur gaan studeren omdat ik mensen wil helpen en bewust wil maken (net zo als Marjo eigenlijk) van een gezond leven en een lichaam wat daarmee in overeenstemming is. Het grappige is dat je jezelf in een gezond en goed lichaam ook mentaal veel beter voelt. Daarnaast zie ik mensen in mijn eigen omgeving die ziek worden en de lijdensweg die ze afleggen, terwijl als zij misschien eerder bij een acupuncturist waren geweest deze ziekte misschien helemaal geen kans had gehad zich te ontwikkelen en ze dit allemaal niet hadden hoeven doormaken.

Succes !
Groetjes
Giselle

Wauw wat een antwoord! Very Happy Dank je wel Giselle. Ik denk er sterk over na om het een keertje te doen en te zien hoe het bevalt. Ik ben alleen een beetje bang voor de kosten. Ik studeer en werk niet veel dus zo heel veel geld heb ik niet helaas. Maar een keertje proberen ga ik zeker doen. Weet jij toevallig een goede in de buurt van Amersfoort? Of zijn ze allemaal hetzelfde en goed? Smile
Dag dag!

Fleur

Aantal berichten : 26
Leeftijd : 36

Bericht  joke uit ois zo nov 14, 2010 3:58 pm

Marjo moet je de facialflex samen met de
vaculift gebruiken? Twisted Evil of Evil or Very Mad
En hoe lang gebruik je elastiekje 1 voor de facialflex en begin je met de vaculift 1 of 2?
Liefs,
Joke

joke uit ois

Aantal berichten : 22

Bericht  Fleur zo nov 14, 2010 4:01 pm

In verband met mijn bleke huid en wallen, voel ik mij helaas genoodzaakt om elke dag foundation te gebruiken. Hij blijft alleen nooit zitten! Met als gevolg dat ik er maar eventjes 'fris' uitzie en de dag toch eindig met een bleek gezicht. Heeft iemand misschien een goede make-up tip?
Ik heb ook wel last van bultjes, dus misschien is de ene foundation beter dan de andere voor mij?

Marjo ik ben gewoon nieuwsgierig; leef jij nu bijna elke dag zoals in het boek 'verjong je huid in 21 dagen' staat? Doe je de maskertjes ook zo vaak?

Liefs Fleur

Fleur

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty vragen over de maskers facialflex , vaculift en koffie latte

Bericht  Ricky zo nov 14, 2010 6:52 pm

Hallo allemaal,

Nou het aftellen is begonnen. Ook al gaat het hartstikke goed, toch zal ik blij zijn als ik weer koffie kan drinken. Ook al drink ik er maar 2 tot 3 op een dag het is iets waar ik echt van kan genieten. Zo kom ik al meteen met de eerste vraag voor Giselle: Giselle smaakt dat een beet die koffie latte met sojamelk?? Ik vind koffie latte heerlijk maar gebruik dan wel volle melk ( dat is overigens het enige waar ik melk voor gebruik ) Ik zal het in ieder geval eens gaan proberen als het weer kan. Sojamelk en 'gewone' melk smaken totaal erschillend dus ik ben benieuwd

Marjo, ik heb de facialflex en de vaculift aangeschaft betekend dit dat nu de gezichtsoefeningen en de massages komen te vervallen?
Mijn complimenten overigens voor de duidelijke gebruiksaanwijzing. De massages en de oefeningen zijn inmiddels onderdeel geworden van mijn dagelijkse rituelen, het kost me weinig moeite om deze in te passen, ik zal ze dan ook zeker na de kuur toepassen, zo ook de vegibag en het water.

Marjo, ik ben nog op zoek naar een goede dag en nachtcreme, vind het fijn omeen volle creme te bgebruiken, ben erg veel buiten ( heb een hondenuitlaatservice en ben gedragstherapeut) dus er moet ook een goede beschemingsfactor inzitten. En het moet nattuurlijk ook een beetje betaalbaar zijn. Ik heb snel en droge huid die soms trekkerig aanvoelt.

Nog een laatste vraag over de maskers, met name de bananenmasker met avokadoolie, bij mij gleed het masker net zo snel van mijn gezicht als dat het erop kwam, waarschijnlijk te veel olie. Mijn vraag is dan ook: hoeveel olie moet je eigenlijk bij die banaan doen?

Allen succes met de laatste loodjes ;-)

Lieve groet,
Ricky

Verder leuk te lezen dat jullie ook veel met Bach Bloesem doen, ik gebruik het regelmatig in de gedragstherapie voor honden. Grappig te lezen dat mens en dier dezelfde remedies gebruiken. Bij dieren is het soms wel wat moeilijk meteen bij de juiste samenstelling te komen, daarom ben ik me er op dit moment verder in het verdiepen.

Ricky

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 30-10-10

http://www.gaatiemee.nl

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty op zoek naar een goede dag en nachtcreme

Bericht  Anita zo nov 14, 2010 7:35 pm

Ricky geeft aan op zoek te zijn naar een goede dag en nachtcreme. Ik gebruik zelf tot grote tevredenheid de producten van Weleda. Notabene op aanraden van mijn vriend... Ik had een paar jaar geleden last van eczeem onder mijn ogen. Van de dokter kreeg ik een hormoonzalfje, dat niet echt hielp en de huid onder mijn ogen heel dun maakte. Mijn vriend kocht toen de huidcreme van Weleda (groene tube) voor me en na verloop van tijd was mijn huid helemaal hersteld. Ik ben toen ook andere producten gaan gebruiken. Eerst uit de Rosa Mosqueta serie en sinds kort gebruik ik de nieuwe Granaatappel nacht- en dagcreme voor de rijpere huid. Heerlijk!

Ik ben echt tevreden over dit merk. De huidcreme gebruik ik bijvoorbeeld ook in de zomer als ik een beetje verbrand ben of op ruwe plekjes. Belangrijk ook dat het allemaal 100% natuurlijk is en dat er geen dierproeven aan te pas komen.

Anita

Anita

Aantal berichten : 10

Bericht  Giselle ma nov 15, 2010 10:35 am

Fleur schreef:
Giselle schreef:
Fleur schreef:
Giselle schreef:

Groetjes,
Willemijn

Hoi Willemijn,

Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk

Succes en groetjes,
Giselle

Hoi Giselle,
Groetjes, Fleur

Hoi Fleur,

Succes !
Groetjes
Giselle

Wauw wat een antwoord! Very Happy Dank je wel Giselle. Ik denk er sterk over na om het een keertje te doen en te zien hoe het bevalt. Ik ben alleen een beetje bang voor de kosten. Ik studeer en werk niet veel dus zo heel veel geld heb ik niet helaas. Maar een keertje proberen ga ik zeker doen. Weet jij toevallig een goede in de buurt van Amersfoort? Of zijn ze allemaal hetzelfde en goed? Smile
Dag dag!

Hoi Fleur,

Ja sorry, je ziet het heeft mijn passie helemaal te pakken...omdat ik de resultaten zo verbazingwekkend vind.

Op zich wordt het meestal vergoed door je ziektekosten verzekering, soms tot een max van 100 euro per jaar, soms meer, dat hangt af van je ziektekosten verzekering, maar dat kun je navragen. Je moet wel opletten dat ze zijn aangesloten bij NVA of Zhong (beroepsvereniging). NVA zijn meestal fysiotherapeuten die de switch gemaakt hebben naar Acupunctuur. In Amersfoort zou ik eens voor je kunnen navragen wie goed is, dat hoor je dan nog wel later deze week. Kosten varieren tussen de 40 euro en de 60 euro per consult (meestal 1 uur of 1,5 uur).

Gaat het goed met de ontgifting en deze kuur ? Merk je al resultaat ?

Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Bericht  MarjoHorn ma nov 15, 2010 11:06 am

Hallo lieve allemaal,

Ja, zoals Ricky al aangaf. Het aftellen is begonnen. Nog maar één week te gaan. Met de mensen die meedoen op het forum gaat het over het algemeen heel goed. Ik weet dat er heel veel zijn die meekijken, maar stilletjes hun eigen gang gaan. Moet natuurlijk allemaal kunnen. Je doet zoiets op je eigen manier. Toch wil ik graag alle mensen die hun berichten zetten op het forum heel erg bedanken. De feedback is voor iedereen heel prettig. Daar hebben we tenslotte een forum voor gedurende deze 21 dagen.
255 mensen hebben zich aangemeld, waarvan 96 zich op het forum hebben geregistreerd.

Even over vandaag. Vandaag heb ik het razenddruk in de Dermakuur-praktijk tot vanavond heel laat. Ik zal niet in staat zijn om veel te antwoorden. Dus degenen die nog op een antwoord wachten, vraag ik even geduld te hebben. Ik probeer het nog wel even tussendoor.

Nog wel even voor Ricky. Je vroeg of de vaculift en de facial flex in plaats komen van de oefeningen en de massages. Nee, wél kun je de oefening de Mond O weglaten als je de Facial Flex gebruikt. De massages zijn echter nodig om te 'faceliften'. De vaculift is uitsluitend bedoeld voor de doorbloeding van de huid. Heel erg goed hoor. Ik zeg het weer een keer: "Doorbloeding is Voeding".

Nu mensen, een heel fijne dag toegewenst en heel veel succes. Keep up the good work.

Veel liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv

Laatst aangepast door MarjoHorn op di nov 16, 2010 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  burgwal ma nov 15, 2010 12:15 pm

Hoi Marjo,

Je had het over dat zilvervliesrijst je bloeddruk stabiliseert hoe vaak eet je dat dan ?
Mijn bloeddruk is weer te hoog maar ik verdraag heel veel medicijnen niet, nu mag ik van de arts iets natuurlijks gaan proberen weet jij wat voor mij of is er iets van bach bloesems.
Als je van de bach bloesems 4 druppels in een flesje van 30 ml doet en je neemt 4 x 4 druppels op een dag maak je dat dan de volgende dag weer, anders verdunt het toch te veel of mag ik ze ook puur innemen.
groetjes
Jannie Burgwal

burgwal

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty Effect

Bericht  mique ma nov 15, 2010 6:07 pm

De afgelopen dagen waren zwaar... voor Sint Maarten 30 spinneweb cupcakes gebakken maar niks geproefd Very Happy Daarna een weekend met gasten thuis ter ere van de Sint dus ik had heel wat zoetigheid bij de koffie, 3 verjaardagen waarvan 1 enorm uitgebreide High Tea en 1 met een etentje. Het is maar goed dat ik zelf in de High Tea business zit want nu kon ik me een voorstelling maken van de smaak en had ik helemaal geen behoefte om te laten verleiden door al dat lekkers. Goed dat ik thuis nog het zalige broodje tofuknakworst had genomen... appeltje mee + veggiebag en ik heb genoten van de zalige theeën en natuurlijk het gezelschap.
Niet in mijn programma stonden de pecan, para- en hazelnoten, olijven en de soepen die ik tijdens de etentjes/verjaardagen nam. Het leek mij het minst kwaad te kunnen als maaltijdvervanging maar mijn lijf dacht daar vanmorgen toch anders over. Voelde een beetje als een kater en ik heb nog steeds lichte hoofdpijn.
Na dit moeilijke weekend ga ik er weer voor 100 % voor want ik vind dit absoluut geen 'straf'. En het heeft zichtbaar en voelbaar effect! Hoewel ik maar zo'n 2 kilo ben afgevallen, ziet het er volgens anderen uit alsof ik veel meer ben afgevallen. Niet vanwege een ingevallen slap bekkie Cool maar omdat het zo fris en strak oogt Laughing En zo voelt het ook! Kleding zit ook weer lekker en ik ben helemaal BLIJ! flower

Leuke laatste week gewenst mensen en daarna is het tijd om te spetteren drunken

mique

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty enne o ja...

Bericht  mique ma nov 15, 2010 6:09 pm

nog bedankt voor je uitgebreide reactie Marjo.
En dat filmpje voor tv is leuk! Je ziet er fantastisch uit!
Ik ga er ook één bestellen want als dit op TV is geweest, zijn ze vast in no-time uitgekocht Wink

mique

Bericht  MarjoHorn di nov 16, 2010 1:12 am

burgwal schreef:Hoi Marjo,

Je had het over dat zilvervliesrijst je bloeddruk stabiliseert hoe vaak eet je dat dan ?
Mijn bloeddruk is weer te hoog maar ik verdraag heel veel medicijnen niet, nu mag ik van de arts iets natuurlijks gaan proberen weet jij wat voor mij of is er iets van bach bloesems.
Als je van de bach bloesems 4 druppels in een flesje van 30 ml doet en je neemt 4 x 4 druppels op een dag maak je dat dan de volgende dag weer, anders verdunt het toch te veel of mag ik ze ook puur innemen.
groetjes
Jannie Burgwal

Hallo Jannie,

Zilvervliesrijst schijnt de bloeddruk te reguleren. Dit is volgens A. Vogel in de Kleine Dokter. Ik moet zeggen dat mijn man en ik altijd zilvervliesrijst hebben gegeten en nooit klachten hebben gehad van de bloeddruk. Ook bloeddruk problemen kunnen erfelijk zijn. Maar.....zelf denk ik dat stress de grootste veroorzaker is van een verhoogde bloeddruk. Ga inderdaad met de Bach remedies aan de slag. Kijk eens waar het probleem zit en neem die druppels die jou volledig in balans kunnen brengen. Loop de lijst op mijn topcure site nog eens door. Is het Centaury (geen nee kunnen zeggen, niet voor jezelf kunnen opkomen?) of is het Larch (gebrek aan zelfvertrouwen of faalangst?) Speelt overbezorgdheid een rol. Loop de lijst eens door en kies een paar bloesemremedies uit waar van de gemoedsstemmingen die daar vermeld staan. Als je het prettiger vindt, kun je ook altijd eens naar een Bach bloesemtherapeut gaan. En...... doe de Skin Breathing ademhalingsoefening, zo vaak mogelijk. Goede ademhaling brengt je lichaam volledig in balans. De bloeddruk heeft daar ook baat bij.

Als je 30 ml. pipetflesje vult met bronwater en vier druppeltjes per Bach bloesemremedie, dan kun je daar ongeveer anderhalve wee mee doen. Daarna maak je het flesje goed schoon in gekookt water en vul je het opnieuw met bronwater en de druppeltjes uit de verschillende voorraadflesjes.

Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn di nov 16, 2010 1:20 am

mique schreef:De afgelopen dagen waren zwaar... voor Sint Maarten 30 spinneweb cupcakes gebakken maar niks geproefd Very Happy Daarna een weekend met gasten thuis ter ere van de Sint dus ik had heel wat zoetigheid bij de koffie, 3 verjaardagen waarvan 1 enorm uitgebreide High Tea en 1 met een etentje. Het is maar goed dat ik zelf in de High Tea business zit want nu kon ik me een voorstelling maken van de smaak en had ik helemaal geen behoefte om te laten verleiden door al dat lekkers. Goed dat ik thuis nog het zalige broodje tofuknakworst had genomen... appeltje mee + veggiebag en ik heb genoten van de zalige theeën en natuurlijk het gezelschap.
Niet in mijn programma stonden de pecan, para- en hazelnoten, olijven en de soepen die ik tijdens de etentjes/verjaardagen nam. Het leek mij het minst kwaad te kunnen als maaltijdvervanging maar mijn lijf dacht daar vanmorgen toch anders over. Voelde een beetje als een kater en ik heb nog steeds lichte hoofdpijn.
Na dit moeilijke weekend ga ik er weer voor 100 % voor want ik vind dit absoluut geen 'straf'. En het heeft zichtbaar en voelbaar effect! Hoewel ik maar zo'n 2 kilo ben afgevallen, ziet het er volgens anderen uit alsof ik veel meer ben afgevallen. Niet vanwege een ingevallen slap bekkie Cool maar omdat het zo fris en strak oogt Laughing En zo voelt het ook! Kleding zit ook weer lekker en ik ben helemaal BLIJ! flower

Leuke laatste week gewenst mensen en daarna is het tijd om te spetteren drunken

nog bedankt voor je uitgebreide reactie Marjo.
En dat filmpje voor tv is leuk! Je ziet er fantastisch uit!
Ik ga er ook één bestellen want als dit op TV is geweest, zijn ze vast in no-time uitgekocht .

Dank je Mique voor je compliment aangaande het filmpje. Het was ook erg leuk om te doen. Die twee, Bert Kruizinga en Christa waren écht leuk. Niet alleen voor de film. Daarna hebben we nog een hele tijd zitten kletsen aan de tafel.
De Facial Flex vind ik echt een uitstekend product, dus deed ik graag mee aan dit programma.

Wat knap wat je allemaal hebt weerstaan. Ja, opeens kan het weleens te veel worden, dan staan er opeens noten voor je en dan kun je je niet meer inhouden. We kennen het allemaal. Zo knap dat je de draad nu gewoon weer hebt opgepakt. Twee kilo eraf in twee weken is toch prachtig. En... zonder ingevallen wangetjes. Dat is de kunst. Goed hoor! Lekker gevoel, hè, als je kleding weer losjes om je heen zit. Geen knellende taillebanden e.d.

Allemaal weer veel succes gewenst. Laatste weekje inderdaad. Nog even flink en dan is deze week ook zo weer voorbij.

Liefs allemaal, van Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty Berichtje voor Marjo

Bericht  Reiki-Corrie di nov 16, 2010 10:02 am

Hallo Marjo,

Ik heb mijn vragen weer opnieuw gesteld. Ze staan op pagina 14. Zou jij ze a.u.b. kunnen beantwoorden?
Alvast bedankt!

Nog een paar dagen en dan hebben we het 3 weken volgehouden. Ik ben benieuwd naar alle verbeteringen. En zijn er mensen bij wie de banaan wel blijft zitten op de huid? Met of zonder olie het lukt me niet!

Met Groet, Corrie Very Happy

Reiki-Corrie

Bericht  MarjoHorn di nov 16, 2010 10:31 am

MarjoHorn schreef:
Reiki-Corrie schreef:Hoi Marjo en anderen,
Ik had een paar vragen gesteld.
Ik heb ook een litteken op mijn neus en die is door de massages al veel egaler geworden maar ik heb dat litteken ooit d.m.v. dermabrasie laten verminderen en daardoor is er een rond licht plekje ontstaan met een rode huidverkleuring omheen( het heeft een naam). Marjo weet jij of ik daar nog ies aan kan doen?'Ik heb daar best last van.Ik las in de Kleine dokter dat Johannesolie goed is voor de haarvaatjes is dat misschien een idee?

De wenkbrauwmassage doe ik nu zoals jij zei. Moet ik in 1 keer van begin naar eind of met kleine bewegingen en dan draaien bij de verticale rimpel?
Met de gezichtsmassage trek ik tovh behoorlijk aan de huid bij de wangen. Verplaats ik dan de huid niet teveel?
Dan nog een vraagjë: Mijn Neus-Lippenlijn is bijna weg maar de lijnen van mijn mond naar mijn kin vervagen niet. Die masseer ik ook bijna niet omdat je langs de kin omhoog gaat of doe ik hier iets verkeerd?

Even voor Fleur. De Ambachtlijke waar ik ook de olieën van heb, die hebben een natuurlijk dagcreme in hun assortiment die de huid kleurt( bruin zonderzon) Is dat misschien een idee ?

Met Groet, Corrie

Hallo Corrie,

Mijn excuses voor deze late reactie op jouw vragen. Komt het rode plekje door een gesprongen adertje of is het echt een vlekje op de huid. Een gesprongen adertje kan normaal gesproken wel worden behandeld. Een rood vlekje is wat moeilijker. Als het echter een overblijfsel van een soort schaafwondje, zou je kunnen proberen om Boegem balsem te gebruiken hiervoor. Als je het korstje er eventueel indertijd hebt afgekrabbeld is het best wel moeilijk om het te herstellen, maar je kunt ook daarvoor met Boegem balsem aan de slag gaan.
Masseren kan ook helpen, zeker als er ook nog een deukje is. Deukjes halen we voornamelijk weg met massage.

De lijnen van de mond naar de kin (de zgn. marionettenlijnen) zijn enorm moeilijk te behandelen, omdat deze veel met spierspanning te maken hebben. Ook speelt de zwaartekracht hier een rol mee. Ik kan toch alleen maar aanraden om de Mond O uit het boek Verjong je huid in 21 dagen te doen en als je nog meer kracht wilt zetten, de Facial Flex te gebruiken. Daarmee maak je de spieren op de jukbeenderen weer korter en sterker, waardoor je de hele gezichtshuid iets optrekt. www.facialflex.nl
Blijf wel de kin/wangen massage doen en lift flink naar boven. Daar mag je best wat druk uitoefenen. Een huid kan heel veel hebben. Alleen bij massage onder de ogen dien je goed te fixeren.

Wat betreft de wenkbrauw. Het gaat om de doorbloeding van het rimpeltje dat in jouw geval vertikaal door je wenkbrauw heen loopt. Vertikale rimpeltjes kun je heel mooi uitwrijven. Zet er vooral enig druk op. En ja hoor, je mag wat over de plek van de rimpel zelf draaien. Let wel: altijd naar buiten.

Heel veel succes toegewenst voor jou en de anderen.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl

Hallo Corrie,

Ik dacht dat de reactie die ik op pagina 14 heb gegeven een antwoord was op jouw vragen. Laat me even weten of er nog iets ontbreekt.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.passieenpower.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Fleur di nov 16, 2010 10:55 am

Giselle schreef:
Fleur schreef:
Giselle schreef:
Fleur schreef:
Giselle schreef:

Groetjes,
Willemijn

Hoi Willemijn,

Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk

Succes en groetjes,
Giselle

Hoi Giselle,
Groetjes, Fleur

Hoi Fleur,

Succes !
Groetjes
Giselle

Dag dag!

Hoi Fleur,

Ja sorry, je ziet het heeft mijn passie helemaal te pakken...omdat ik de resultaten zo verbazingwekkend vind.

Op zich wordt het meestal vergoed door je ziektekosten verzekering, soms tot een max van 100 euro per jaar, soms meer, dat hangt af van je ziektekosten verzekering, maar dat kun je navragen. Je moet wel opletten dat ze zijn aangesloten bij NVA of Zhong (beroepsvereniging). NVA zijn meestal fysiotherapeuten die de switch gemaakt hebben naar Acupunctuur. In Amersfoort zou ik eens voor je kunnen navragen wie goed is, dat hoor je dan nog wel later deze week. Kosten varieren tussen de 40 euro en de 60 euro per consult (meestal 1 uur of 1,5 uur).

Gaat het goed met de ontgifting en deze kuur ? Merk je al resultaat ?

Groetjes
Giselle

Haha geen probleem hoor je lange antwoord! Juist alleen maar fijn en aardig Smile En je passie hiervoor motiveert me om een keer een afspraak te maken, ben erg nieuwsgierig (en dat zeg ik met mijn angst voor naalden haha!).
De kuur gaat best goed. Het lukt me gemakkelijk om me aan het dieet te houden, ik had afgelopen weekend alleen even een weekend met verjaardagen enzo dus vond het een beetje ingewikkeld worden. Heb dus maar gewoon matig meegegeten, maar ga nu weer beginnen met het dieet. Ik ben ook van plan om door te gaan. Ik heb al minder bultjes op mn huid, nu alleen ook nog van de bultjes afblijven die er zitten.... Ik heb laatst toch weer gekrabt en voor de spiegel gestaan helaas. Nu weer 2 behoorlijke wondjes op mn hoofd :S Ach ja.... Volhouden. Een psycholoog helpt me nu ook om te kijken hoe ik van mijn obsessie af kan komen dus dat is een fijn gevoel Smile

Jij succes met de laatste week!
Groetjes,
Fleur

Fleur

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty DE HALS

Bericht  MarjoHorn di nov 16, 2010 11:24 am

Lieve mensen,

Vandaag wil ik het hebben over de hals. Het is zo jammer als de huid van ons gezicht mooi is en de hals daarbij achterblijft. Dat is helemaal niet nodig. Mijn hals is goed gebleven door de Wanglift, pagina 55 van Verjong je huid in 21 dagen. Net als de huid van ons gezicht, heeft de huid van de hals ook allerlei onderhuidse spiertjes. Met de Wanglift worden deze geactiveerd. Ik heb de oefeningen altijd tussen de bedrijven door gedaan, in de auto of tijdens tv kijken. Ook de Facial Flex kan bijdragen tot een strakke hals. Kijk maar even naar het onderstaande filmpje hierover. Zie hoe de halsspieren werken door de training te doen. Alle spiertjes worden geactiveerd waardoor niet alleen de huid strakker wordt, maar ook de structuur van de huid veel mooier wordt. Daarbij doen we natuurlijk de halsmassages, Skin Massages op pagina 50 van Verjong je huid in 21 dagen. Naar boven masseren – liften – is erg voornaam, óók voor de huid van de hals.

BELANGRIJK: Om huidplooien te voorkomen is het heel belangrijk om rechtop te zitten en te lopen. Als we in elkaar gezakt zitten, blokkeren we de doorbloeding en creëren we tevens huidplooien, waar we niet direct op zitten te wachten. Doe alsof je hoofd verbonden is aan een touwtje uit de hemel. Koppie op. Rechtop lopen heeft nog zoveel meer voordelen. Kijk maar eens in de spiegel als je rechtop loopt. Het ziet er opeens heel anders uit. De lovehandles verdwijnen en alles staat veel mooier. Laten we de laatste week van Spetteren voor de Kerst 2010 daar nog eens extra aandacht aan besteden, aan de houding.

Nu mensen, ik wens jullie een heel fijne dag. Bij ons in Amsterdam schijnt de zon. Die hebben we lang niet gezien. Wij gaan even wandelen voordat de hectische dag in de Dermakuurpraktijk weer begint.

Kijk nog even naar het onderstaande Facial Flex filmpje om te zien hoe je de facial flex gebruikt. De uitzending is nu gepland op 15 januari en herhaling op 22 januari 2011 bij Lifestyle Experience TV van RTL5, maar jullie zien het hier nu alvast.

Heel veel succes voor jullie allemaal.

En…. veel Passie en Power toegewenst voor nu en voor altijd!

Hartelijke groeten en liefs,
Marjo
www.passieenpower.nl

PS Laat het me weten of er nog vragen onbeantwoord zijn. Schroom niet om te vragen. Door drukte kan ik bepaalde berichten wel eens over het hoofd zien.

Laatst aangepast door MarjoHorn op wo nov 17, 2010 5:34 pm; in totaal 3 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  mariah di nov 16, 2010 1:26 pm

Hallo Marjo
Het is heel leuk om alle berichtjes te lezen en fijn dat het met iedereen zo goed gaat.
Ik heb nog niet veel tijd gehad om te schrijven maar het gaat goed.
In het begin had ik wat klachten rugpijn hoofdpijn en wat maagzuur maar langszaam aan beginnen die te verdwijnen en kom ik goed in het ritme.
Het veggiebakje lukt niet altijd omdat ik teveel wortels niet zo goed verdraag maar een paar per dag en heel goed kauwen dan lukt het
Het is een hele klus om alles op te krijgen en heb het idee dat ik veel meer eet dan gewoonlijk.
Ik merk echt dat ik meer energie krijg en wat rustiger en geduldiger ben.
Of mijn huid is opgeknapt kan ik zelf nog niet zien wel ben ik wat gewicht kwijt en mijn kleding zit weer beter en de gele wat troebele plekjes op mijn oogwit zijn verdwenen waar ik heel blij mee ben .
Ik heb een smal gezicht en ben wat bang om een te smal bekkie te krijgen dus ik probeer de oefeningen trouw te doen en een extra boterham te eten
ik heb me voorgenomen om deze week wat meer maskertjes op te doen want die schieten er een beetje bij in.
Marjo de wanglift vind ik moeilijk te doen zonder rimpeltjes in mijn boven lip te trekken ook al trek ik mijn lippen over mijn tanden zou je nog wat tips kunnen geven.
Mijn hele leven lang heb ik al moeite in de ochtend en voel me dan vaak somber niet leuk om de dag te startte ook mijn broers en zussen hebben hier last van zou hier een bachremedie kunnen helpen zo ja welke kan ik dan het beste nemen?
Ook had ik nog een vraag over de voedingssuplementen is het de bedoeling om hier na de kuur mee door te gaan?
Ik lees wat wisselende berichten over het nemen van suplementen best verwarrend wat is jou advies?

Heel veel succes allemaal
Maria

mariah

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 31-10-10

Bericht  Fleur di nov 16, 2010 2:31 pm

Hoi Marjo,
Ik een vraagje over het volkoren brood; mag het echt alleen maar volkoren brood zijn of is nog donkerder brood ook goed? Wij hebben namelijk altijd heel donker brood thuis en ik ik dacht dat hier ook wel veel vezels (of misschien nog wel meer) in zouden zitten.

Verder heb ik een hardnekkig littekentje gecreëerd op de grens van mijn lip en huid. Het is echt een putje geworden doordat ik het korstje er zo vaak vanaf heb gekrabd. Nu wil ik jouw tip toepassen van het pompoenpittensmeersel en het masseren met de elektrische tandenborstel. Wij hebben alleen geen koffiemolen thuis, is er een andere manier hoe ik het pompoenpittensmeersel kan maken?

Fijne dag! Ik werd zo gelukkig van die fijne zon en mooie lucht vanmorgen vroeg, heerlijk!! sunny

Liefs, Fleur

Fleur

Bericht  Giselle di nov 16, 2010 2:50 pm

Fleur schreef:Hoi Marjo,
Ik een vraagje over het volkoren brood; mag het echt alleen maar volkoren brood zijn of is nog donkerder brood ook goed? Wij hebben namelijk altijd heel donker brood thuis en ik ik dacht dat hier ook wel veel vezels (of misschien nog wel meer) in zouden zitten.

Verder heb ik een hardnekkig littekentje gecreëerd op de grens van mijn lip en huid. Het is echt een putje geworden doordat ik het korstje er zo vaak vanaf heb gekrabd. Nu wil ik jouw tip toepassen van het pompoenpittensmeersel en het masseren met de elektrische tandenborstel. Wij hebben alleen geen koffiemolen thuis, is er een andere manier hoe ik het pompoenpittensmeersel kan maken?

Fijne dag! Ik werd zo gelukkig van die fijne zon en mooie lucht vanmorgen vroeg, heerlijk!! sunny

Liefs, Fleur

Hoi Fleur,

Daar ben ik weer....
Volgens mij kun je de pompoenpitten ook met een mes flink klein maken (zoals de chef dit doet, op een hoopje leggen en dan mes erover heen leggen, punt laten staan en met het handvat en je andere hand erover heen, tjak tjak tjak, fijnhakken) Misschien ook nog even met een deegroller (pompoenpitten in een klein plastic zakje op een hoopje) en rollen maar tot het fijn is.

Marjo is de hele dag in de praktijd, dus ik dacht, misschien werkt dit ook en kun je er mee verder.

Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 9 Empty Voor Marjo

Bericht  Reiki-Corrie di nov 16, 2010 2:56 pm

Reiki-Corrie schreef:Hoi Marjo,

Bedankt voor je reactie. Het plekje op mijn neus is echt een huidverkleuring. Dat is een bijwerking van de Dermabrasie behandeling. Het is echt een rode ring om de plek heen die behandeld is. Ik neem aan dat dat met adertjes te maken heeft.Zou die creme daarvoor kunnen helpen?
Ik denk dat ik voor de Marionettelijnen inderdaad de Facial Flex ga bestellen.Dan kunnen mijn dochter en ik samen aan de slag.

Fijn weekend nog.
Met Groet, Corrie

Hoi Marjo, dit berichtje had je nog niet beantwoord.
Sorry hoor.

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Bericht  Fleur di nov 16, 2010 10:11 pm

Giselle schreef:
Fleur schreef:Hoi Marjo,

Liefs, Fleur

Hoi Fleur,

Daar ben ik weer....
Volgens mij kun je de pompoenpitten ook met een mes flink klein maken (zoals de chef dit doet, op een hoopje leggen en dan mes erover heen leggen, punt laten staan en met het handvat en je andere hand erover heen, tjak tjak tjak, fijnhakken) Misschien ook nog even met een deegroller (pompoenpitten in een klein plastic zakje op een hoopje) en rollen maar tot het fijn is.

Marjo is de hele dag in de praktijd, dus ik dacht, misschien werkt dit ook en kun je er mee verder.

Groetjes
Giselle

Hey!
Alweer bedankt Smile Handig hoor zo'n tweede Marjo Wink Ik ga het zeker proberen, ben benieuwd hoe fijn ik het krijg.
Groetjes,
Fleur

Fleur

Bericht  MarjoHorn wo nov 17, 2010 12:18 am

Reiki-Corrie schreef:
Reiki-Corrie schreef:Hoi Marjo,

Fijn weekend nog.
Met Groet, Corrie

Hoi Marjo, dit berichtje had je nog niet beantwoord.
Sorry hoor.

Met Groet, Corrie

Hallo Corrie,

Mijn excuses voor het nog niet beantwoorden van jouw vragen. Ja als het adertjes zijn kunnen deze eventueel gecoaguleerd worden. Coagulatie is o.m. een techniek om storende adertjes met een hete naald te behandelen waardoor deze onzichtbaar worden. Soms helpt een vitamine K creme tegen couperose. Ik zou echter niet teveel verwachten daarvan. Ook Teunisbloemolie wordt van beweerd dat het kan helpen bij storende adertjes.

Ja de marionettenlijnen, de lijnen van de mondhoeken naar de kin, kun je met de Facial Flex zeker ook vervagen. De huid van de wangen wordt wat boller omdat de spieren sterker en dikker worden. Daardoor trekt de huid ook meer glad.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: