Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn do nov 11, 2010 1:58 pm

Lieve mensen,

Joke had een vraag over wallen onder de ogen. Morgen ga ik daar op in. Ik kan vanmiddag en vanavond niet meer antwoorden, omdat ik een portret van Kaat Mossel ga filmen voor www.wellnezz.tv In Maarssen bij 'Fris in je Hoofd'. Ik ben heel benieuwd.
Hier is haar website http://www.kaatmosselgroep.nl

Fijne dag nog en natuurlijk heel veel succes gewenst voor jullie allen.
Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn vr nov 12, 2010 10:22 am

joke uit ois schreef:Marjo bedankt voor je antwoord.
Dat van de courgette bakken en champignons ga ik zeker doen.
Gisteren ging het al weer goed en geen lekkere trek gehad.
Marjo je hebt iets geschreven over hangende oogleden. Die oefening heb ik al gedaan en het voelt heel goed.
Ik heb nl. hangende oogleden en ook wallen onder mijn ogen.
Heb je ook gerichte oefeningen - of iets wat ik daar aan kan doen zonder chirurgische ingrepen - voor de wallen onder mijn ogen.
Het is genetisch bepaald, want ik zag het oog bij mijn moeder en broer en ook mijn dochter krijgt er al last van.
Liefs.
Joke

Hallo Joke,

Hier mijn antwoord over wallen onder de ogen. Inderdaad zijn deze vaak genetisch bepaald. Dat wil echter niet zeggen dat je er niet veel aan kunt doen. Ik zou me daar nooit bij neerleggen. Als je weet dat de huid onder de ogen correspondeert met de nieren, is het zaak om de nieren in optimale conditie te brengen. Wanneer we ons realiseren wat onze nieren allemaal hebben te doorstaan in ons leven. De nieren zorgen ervoor dat een teveel aan water en afvalstoffen uit ons lichaam wordt afgevoerd. De nieren zijn niet de enige afvalverwerkers in ons lichaam. http://www.urolog.nl/urolog/php/patients.php?doc=nier&lng=nl
Daarom alleen al is het belangrijk dat we ons matigen met rommel eten. Gewoon om de nieren te sparen en daarmee ook de huid onder de ogen kans te geven zich te herstellen. Ik ben óók een groot voorstander van voetreflexmassage. Voor die nierenplekken zijn vaak enorm pijnlijk. Dat geeft al aan deze de nieren meestal overbelast zijn. Zelf had ik zo'n 25 jaar geleden enorme nekklachten. Uiteindelijk kwam ik na een hele zoektocht bij een voetreflextherapeute terecht en bleek dat mijn nieren overbelast waren. Na vier behandelingen was ik ervan af en heb nooit meer last gehad. Ik wil er mee zeggen dat alles met elkaar in verbinding staat en dat een helse pijn soms zomaar te maken kan hebben met een overbelast orgaan. Je kunt je voorstellen dat je dat terugziet in de huid van het gezicht die met die plek correspondeert. Regelmatig een kuurtje met Solidago Complex van A. Vogel of het drinken van Solidago (Guldenroede) thee draagt óók bij tot het zuiveren van de nieren. Zo ook het eten van radijs
(zuivert nieren en lever) en selderij (stimuleert nieren en lever).
Kijk ook nog eens naar de onderstaande foto, waarop je kunt zien dat de lymfebanen ook onder de ogen lopen. Ik raad je aan om de onderoogmassage te doen op pagina 48, waarmee je al kunt bereiken om afvalstoffen af te voeren. Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Undereye Joke, ga eens met de tips aan de slag en kijk hoe het gaat. Ik wens jou en alle anderen heel veel succes toe.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv

Laatst aangepast door MarjoHorn op vr nov 12, 2010 10:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn vr nov 12, 2010 10:27 am

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Lymfebanen_gezicht_hals
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty wallen

Bericht  anjes vr nov 12, 2010 11:02 am

hallo Joke,
ik heb zelf ook heel erg last gehad van wallen, in een periode dat ik erg onder stress stond, door scheiding en zo. 's morgens waren ze het ergst, echt heel dik, maar gedurende de dag gingen ze vrijwel niet meer weg. En nu ben ik ze helemaal kwijt. Misschien wel door die wallen dat ik bij Marjo ben uitgekomen, zo zie je maar weer. En op een morgen besloot ik om me er niet meer bij neer te leggen. De massage die Marjo net beschreef, die doe ik elke ochtend en elke avond wel 100x bij elk oog, en dan nog eens 100x voor de oogleden. Dus ik ben er even mee bezig, kun je begrijpen. In het begin deed ik hem wel 200x... Shocked. De massages voor de huid doe ik met olie, maar bij de ogen gebruik ik een creme speciaal voor de ogen, maar mijn handen zijn dan al lekker met olie bezig geweest, dus het glijdt lekker over de huid Very Happy.
En verder doe ik die gezichts-oefening voor de oogleden ook heel vaak. Bij mij heeft het geholpen, ik heb weer een frisse blik. Tegenwoordig eet ik ook heel veel bleekselderij, en ik heb de indruk dat hierdoor dikke slaapogen ook veel minder voorkomen.
Dus succes ermee. Ik hoop dat je er wat aan hebt Very Happy
groetjes, Anjes

anjes

Aantal berichten : 7

Bericht  joke uit ois vr nov 12, 2010 1:19 pm

Hoi Marjo en Anjes,

Bedankt voor jullie adviezen.

Anjes hoe wrijf jij over de wallen? Marjo zegt dat je de huid niet mag verschuiven, maar bij de wallen is dat moeilijk.
Hoe deed jij dat?
Ik ga het zeker méér keren proberen.Tot nu toe deed ik het s'morgens en s'avonds maar 15 keer. Maar als het echt helpt ga ik het veel vaker doen. Ik heb overhangend oogleden en wallen. Inderdaad af en toe een heel vermoeid gezicht en s'morgens is het veel erger dan s'avonds.
Ik gebruik s'avonds voor de ogen de teunisbloemolie, maar s'morgens doe ik het met oogcreme. Als ik s'morgens de olie gebruik heb ik wazige tranende ogen.
Nogmaals Anjes hartelijk dank voor je advies. En ik hoop zo dat het helpt.
Liefs,
Joke

joke uit ois

Aantal berichten : 22

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty De 12e dag alweer

Bericht  Reiki-Corrie vr nov 12, 2010 1:26 pm

Het gaat nog steeds goed. Niet een keer gezondigd. Komend weekend 2 feestjes met eten erbij dus ik ben bang dat ik toch een beetje ga smokkelen. Ik zal mijn best doen mij aan het proramma te hoeden. Voor ik met deze kuur begon stond ik s,morgens stijf op en had vooral veel last van 1 voet, eigenlijk de hele dag door. Een paar maanden geleden te veel belast met Zumba en er mee door blijven lopen. Vanmorgen bedacht ik mij dat ik soepel mijn bed uit spring en alleen af en toe een lichte pijn voel op mijn voet. Verassend, ik denk door het afvoeren van afvalstoffen!
Marjo wil jij nog reageren op mijn vorige berichtje?

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 62

Bericht  joke uit ois vr nov 12, 2010 2:10 pm

Hoi Marjo,

Marjo je zei dat de op de t.v. komt met de facialflex. Ikdacht a.s.zaterdag.
Kun je even aangeven bij welk programma, op welk net en hoe laat.
Ik ga dan zeker kijken en dan misschien de facial-flex bestellen.
Groetjes,
Joke

joke uit ois

Bericht  MarjoHorn vr nov 12, 2010 3:04 pm

joke uit ois schreef:Hoi Marjo en Anjes,

Bedankt voor jullie adviezen.

Anjes hoe wrijf jij over de wallen? Marjo zegt dat je de huid niet mag verschuiven, maar bij de wallen is dat moeilijk.
Hoe deed jij dat?
Ik ga het zeker méér keren proberen.Tot nu toe deed ik het s'morgens en s'avonds maar 15 keer. Maar als het echt helpt ga ik het veel vaker doen. Ik heb overhangend oogleden en wallen. Inderdaad af en toe een heel vermoeid gezicht en s'morgens is het veel erger dan s'avonds.
Ik gebruik s'avonds voor de ogen de teunisbloemolie, maar s'morgens doe ik het met oogcreme. Als ik s'morgens de olie gebruik heb ik wazige tranende ogen.
Nogmaals Anjes hartelijk dank voor je advies. En ik hoop zo dat het helpt.
Liefs,
Joke

Joke, Je dient de huid te fixeren met je andere hand, zoals het beschreven staat. In dat geval kun je de huid niet verschuiven.

Anjes, leuk om te horen hoe het gegaan is. Ik kan me nog heel goed herinneren dat we voor het eerst contact hadden via de mail.

Liefs voor jullie beiden en natuurlijk ook voor de anderen.

Hartelijke groeten,
Marjo

Heel veel succes.
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Nymoran vr nov 12, 2010 3:11 pm

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik gigantisch de mist in gegaan met het Sint Maarten snoepgoed Embarassed
Moet ik vandaag een appel dag houden om alles weer op orde te krijgen, of mag ik ook andere dingen eten Marjo?

Pluspunt: Je merkt meteen wat al die suikers met je lijf doen. Hoofdpijn en me opgeblazen en niet fit voelen.
Goede les geweest Laughing

Nymoran
Nymoran
Nymoran

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 63

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty re: wallen

Bericht  anjes za nov 13, 2010 12:54 am

Hallo Joke en Marjo en alle anderen,

Joke, ik doe het inderdaad zoals Marjo zegt: Voor mijn linkeroog hou ik de huid buiten het oog met de linkerhand vast, en vooral met mijn rechter middelvinger masseer ik dan vanuit de binnenkant naar de buitenkant. Wat ook wel helpt is om bij het linkeroog een beetje naar rechts omhoog te kijken, daardoor blijft de huid onder het oog ook strakker. Gebruik voldoende creme/olie. En Joke, als ik zo jouw verhaal lees, heb je het net als ik het had. Volhouden met masseren, het gaat niet van de ene op de andere dag, dus niet de moed verliezen, geleidelijk zal het beter worden.

En Marjo, ik heb even terug gekeken naar die eerste mail, nu meer dan 3 jaar geleden... Er is zoveel gebeurd in die tijd, ik ben zo veel zekerder geworden, en daardoor leef en geniet ik veel meer. Niet meer die onrust over mijn huid, veel meer vrijheid. Ik heb je boek passie en power ook gelezen, en vind het boek, en jou, enorm inspirerend. Ik geloof erg in de kracht die in mensen schuilt, als je maar durft te geloven en ervoor te gaan. Dit jaar heb ik een passie bij mezelf ontdekt, zoals ik nog nooit gekend heb. Ik maak nu kunst, vrolijke beelden voor in de tuin en schilderijen, en ik heb nog veel ideeen voor aanverwante zaken. Ik ga er iets mee doen, vooralsnog naast mijn "echte" werk, maar ik ben vastberaden om dit verder te ontwikkelen. Jouw inzichten, je betrokkenheid, bedankt daarvoor, je hebt me enorm geholpen, echt enorm, en net dat zetje dat ik nodig had.

En het is heel leuk en motiverend om met zo veel anderen deze kuur te volgen. De eerste week heb ik nog erg moeite gehad met koffie, ik heb die week mijn koffie (2 kopjes per dag) gewoon gedronken. Deze week ben ik daar ook echt vanaf, maar....3 dagen zo'n zeurende koppijn...pff en nu heb ik ook nog iets van spierpijn, lijkt wel op groeipijn, zoals ik vroeger had in mijn kuiten.... De spierpijn zit vooral in mijn bovenbenen en mijn rug. Marjo, heeft dat ook te maken met het opruimen van het lichaam?

Nou, verder succes aan iedereen met jullie laatste week...ik plak er nog een weekje aan vast, vanwege die koffie. Denk dat ik koffie voortaan maar helemaal laat staan. Maar ja, het is ook wel weer lekker, net wat pittiger dan rooibosthee Very Happy

anjes

Aantal berichten : 7

Bericht  MarjoHorn za nov 13, 2010 10:46 am

Lieve mensen,

Weekend alweer. Nog 8 dagen te gaan vanaf morgen. Even doorbijten, de beloning en de voldoening zal groot zijn, nadat je de kuur hebt afgerond. Ik weet dat, omdat ik we het Spetteren Programma al voor de derde keer via internet doen. Daarbij hebben natuurlijk de tv pilot 'Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start' gedaan, waarbij de 7 vrouwen na 21 dagen een spectaculaire verandering hadden ondergaan. De een qua uiterlijk wat meer dan de ander, maar bij allemaal was er behoorlijk verschil te zien met de tijd daarvoor. Natuurlijk hebben we ook de dames uit he boek Verjong je huid in 21 dagen, die de kuur allemaal hadden gedaan. Voor mij was het toen de eerste keer dat we het programma met een groep hadden gedaan. Van te voren had ik er totaal geen rekening mee gehouden dat er iets zou veranderen. Dat klinkt gek, maar in de huid kunnen het soms subtiele verschillen zijn. Onze verwondering was echter enorm toen we de dames binnen zagen komen in het Holiday Inn Hotel in Amsterdam. De een na de ander straalde. Het was een openbaring. Nooit had ik verwacht, dat het effect van de kuur zó groot had kunnen zijn. Vooral Ingrid Wells (pagina 66/67 van Verjong je huid in 21 dagen), had een enorme gedaanteverwisseling ondergaan. Toen we de eerste keer bij elkaar kwamen, zat Ingrid er een beetje bij en keek ze wat rond, zonder iets te zeggen. Ze zag er moe uit en je zag aan haar huid dat ze niet zo goed in haar vel zat. Toen we echter 21 dagen later weer bij elkaar kwamen, straalde haar huid. En wat nóg leuker was: zij had het grootste woord. Ze vertelde wat de kuur met haar had gedaan, de transformatie die ze had ondergaan. Het was echt genieten om naar haar en de anderen te kijken.

En nu dat lieve verhaal van Anjes. Ja, Anjes, ik weet echt nog heel goed dat je in die tijd helemaal niet lekker in je vel zat. Eigenlijk zag je het helemaal niet meer zitten. Ik mag dit zeggen omdat ik ongeveer anderhalf jaar geleden een oproep heb gedaan voor ‘Mijn Verhaal’. Toen heb je ons je hele verhaal geschreven en was ik zo enorm trots op jou. Nu lees ik dat je nog verder bent gekomen en creatief zo fantastisch bezig bent. Super!

Dat brengt me op de Spiegelobsessie. In Stop Acne Nu! heb ik daar uitgebreid over geschreven. Omdat veel mensen beheerst worden door hun huid, doodongelukkig kunnen zijn van een vlekje of een deukje. Soms alleen dat vlekje of deukje nog maar kunnen zien en niet meer kijken naar de mooie dingen die ze hebben. Heel vervelend als je daar last van hebt, niet alleen voor jezelf, maar ook voor de familie. De familie begrijpt er vaak helemaal niets van, want zij zien een mooie vrouw of man, jongen of meisje. Wanneer je last hebt van een spiegelobsessie, in dit geval téveel in de spiegel kijken, ben je téveel gefixeerd op details en als je niet ingrijpt, wordt het alleen nog maar erger.
Ik raad mensen aan om creatieve dingen te gaan doen. Te gaan schilderen of beeldhouwen, poppen maken of muziek maken of nog een muziekinstrument te gaan leren bespelen. Bij een koor gaan zingen of iets met kinderen doen. Op te schrijven wat een droom voor de toekomst is als er ooit tijd voor zou zijn. Want mensen die heel vaak in de spiegel kijken hebben geen tijd over voor leuke dingen. Uren en uren kunnen ze staren en worden steeds verdrietiger. Dat heeft niets met ijdelheid te maken, maar alles met onzekerheid en perfectionisme.
Daarom is creatief bezig zijn zo belangrijk. Daarbij wordt de rechterhersenhelft ( bij rechtshandigen) en de linkerhersenhelft bij linkshandigen geactiveerd, waardoor de fixatie op details kan afnemen en men álles in groter perspectief gaat zien.

Heel veel succes allemaal en laat me weten of je specifieke vragen hebt.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv

PS Laat je vooral niet gek maken door de mooie modellen uit de bladen die schijnbaar perfect zijn. Allemaal gefotoshopt hoor. Ik heb heel wat huidjes van modellen onder handen gehad en kan je vertellen dat óók zij vaak nog met een complex zitten. En wij maar denken dat die modellen zo zeker van zichzelf zijn.

Laatst aangepast door MarjoHorn op za nov 13, 2010 11:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn za nov 13, 2010 10:50 am

Nymoran schreef:Hallo allemaal,

Gisteren ben ik gigantisch de mist in gegaan met het Sint Maarten snoepgoed Embarassed
Moet ik vandaag een appel dag houden om alles weer op orde te krijgen, of mag ik ook andere dingen eten Marjo?

Pluspunt: Je merkt meteen wat al die suikers met je lijf doen. Hoofdpijn en me opgeblazen en niet fit voelen.
Goede les geweest Laughing

Nymoran

Lieve Nymoran,

Niets aan de hand. Juist goed dat je dit hebt meegemaakt en geizen hebt wat de zoete rommel met je deed. Wees niet al te streng voor jezelf. Als jij vandaag de draad weer op kunt nemen op een normale manier, kun je gewoon doorgaan met het programma. Mocht het zo zijn dat je de draad niet kunt oppakken, dan raad ik je de appeldag wél aan.

Heel veel succes voor jullie allemaal.

Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.passieenpower.nl
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn za nov 13, 2010 11:16 am

Reiki-Corrie schreef:Het gaat nog steeds goed. Niet een keer gezondigd. Komend weekend 2 feestjes met eten erbij dus ik ben bang dat ik toch een beetje ga smokkelen. Ik zal mijn best doen mij aan het proramma te hoeden. Voor ik met deze kuur begon stond ik s,morgens stijf op en had vooral veel last van 1 voet, eigenlijk de hele dag door. Een paar maanden geleden te veel belast met Zumba en er mee door blijven lopen. Vanmorgen bedacht ik mij dat ik soepel mijn bed uit spring en alleen af en toe een lichte pijn voel op mijn voet. Verassend, ik denk door het afvoeren van afvalstoffen!
Marjo wil jij nog reageren op mijn vorige berichtje?

Met Groet, Corrie

Super Corrie. Wat goed dat je voet beter gaat. Ja, je hele lichaam wordt door het ontzuren en afvoeren van afvalstoffen, ontlast, waardoor de gewrichten ook soepeler worden.
Corrie, ik moet nu weg, ik ga vanavond op jouw andere berichtje reageren, sorry, ik heb het over het hoofd gezien.
Ik kom snel bij je terug.
Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  joke uit ois za nov 13, 2010 11:18 am

Hallo Marjo,

Kun je nog even antwoord geven op mijn vraag wanneer en bij welk programma je vandaag op de t.v. komt met de facial-flex!!

Groetjes,
Joke

joke uit ois

Bericht  MarjoHorn za nov 13, 2010 11:27 am

joke uit ois schreef:Hoi Marjo,

Marjo je zei dat de op de t.v. komt met de facialflex. Ikdacht a.s.zaterdag.
Kun je even aangeven bij welk programma, op welk net en hoe laat.
Ik ga dan zeker kijken en dan misschien de facial-flex bestellen.
Groetjes,
Joke

Hallo Joke,

Het schijnt uitgesteld te zijn tot een latere datum. Je weet het allemaal nooit bij de tv. Beetje wispelturig. Daarom ben ik www.wellnezz.tv begonnen. Dan heb ik het allemaal zelf in de hand. In januari ga ik daar vol mee van start en gaan we echt leuke programma's maken, die wij leuk vinden.
Ik plaats wel vast de preview van het programma hier, zodat jullie het toch kunnen zien.

Laatst aangepast door MarjoHorn op wo nov 17, 2010 5:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  joke uit ois za nov 13, 2010 11:41 am

Marjo bedankt voor de snelle reactie.
Het filmpje ziet er heel goed uit.
Is het zinvol om de facialflex tesamen te gebruiken met de vaculift.
Welke elastiekjes voor de facialflex en welk apparaat van de vaculift 1 of 2.
Ik heb niet zo'n groot gezicht.
Liefs,
Joke

joke uit ois

Bericht  Fleur za nov 13, 2010 3:33 pm

Hoi!
Ik ben blij om over de tips tegen de wallen te lezen. Ik ben pas 22 maar heb ze nu al behoorlijk helaas. Ik ziet hier ook best vaak mee om dat ik dit een vermoeide indruk geeft. Ik merk ook dat ik hierdoor soms minder wil lachen op foto's omdat je ze dan zo erg ziet, best stom.... Ik weet het lachen is juist goed! Maar ik baal zo van die wallen.
Verder heb ik nog een vraag, ik ben namelijk heel erg bleek.... Bleek en wallen, dat is geen fijne combi. Ik ben een beetje bang dat dit genetisch bepaald is bij mij. Maar is er iets wat ik er aan zou kunnen doen? Misschien dat er een of andere wonder behandeling bestaat hiervoor? Ik gebruik nu vaak make-up maar ik zou dit het liefste laten staan. Ook blijft die foundation er bij mij eigenlijk nooit de hele dag opzitten. Met als gevolg dat ik aan het einde van mijn stagedag ik heel vaak krijg te horen: wat ben je pips. Ik zou het geweldig vinden als ik hier wat aan zou kunnen doen. Bestaat er niet zoiets wat Michiael Jackson heeft laten doen maar dan andersom haha Wink
Ik heb de facial flex vorig jaar aangeschaft en ga hem weer eens gebruiken! Ik heb ook de vaculift, is dat ook goed oor mijn wallen/lachrimpeltjes?

Liefs, Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Leeftijd : 36

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty voetreflex

Bericht  Anita za nov 13, 2010 5:05 pm

Wat Marjo schrijft over voetreflex kan ik helemaal beamen! Ik heb vier jaar geleden een miskraam gehad en daarna was mijn lichaam helemaal van slag. Ik kreeg last van blaasontstekingen en heb twee keer een nierbekkenontsteking gehad. Antibioticakuur op antibioticakuur volgde en ik ging me steeds slechter voelen. Uiteindelijk kwam ik bij een uroloog terecht die de link legde naar mijn hormoonhuishouding. Daar was ik blij mee, maar niet met de medicijnen die hij voorschreef... Ik had geen zin in pillen die 'doorbraakbloedingen' konden veroorzaken. Toen ben ik naar een voetreflextherapeut gegaan die me in 5 behandelingen van al mijn klachten heeft afgeholpen! Eerst werden de klachten erger (ik leek wel een puber met jeugdpuistjes) maar daarna heb ik nóóit meer last van mijn blaas gehad. Echt geweldig!!

Groeten van Anita

Anita

Aantal berichten : 10

Bericht  Sas zo nov 14, 2010 10:13 am

Goedemorgen allemaal,

Net alle berichten gelezen, ik liep wat achter. Weer veel bemoedigende en herkenbare teksten.
Wat een leuke site van Kaat Mossel. Ik ga haar opruimtips eens uitproberen.

Over het algemeen gaat het goed maar ik moet strenger worden vooral met de veggiebag en de maskers.
De ademhalingsoefeningen vergeet ik vaak dus daar ben ik nog even extra over gaan lezen. Ik plak er gewoon nog wat weken aan vast denk ik.
Voel me wel een stuk fitter. Nu even niet want ik ben het weekend helaas niet zo sterk geweest Rolling Eyes .

De appeldag is misschien wel een goeie om weer op de rails te komen, eet je dan de hele dag alleen appels?
Het lijkt me dat dat wel wat kramp kan opleveren? Iemand ervaring hiermee?

Iedereen nog veel succes en hartelijke groeten, Sas

PS. Ik ga dit forum straks wel missen hoor.......

Sas

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-10-10

Bericht  MarjoHorn zo nov 14, 2010 10:52 am

Hallo lieve mensen,

Leuk om de verschillende ervaringen weer te horen. Ja, de voetreflexmassage, Anita. Leuk om te horen dat jij daar ook zulke goede ervaringen mee hebt opgedaan. Kun je nagaan wat je allemaal daarvoor hebt moeten doormaken om dan uiteindelijk in vijf behandelingen van je kwaal verlost te zijn. Heerlijk voor je.
Ja, Sas, ik weet nog hoe jij bij onze tv pilot op de duur ook helemaal enthousiast werd en het zo graag wilde vasthouden. Je ging ook als een speer. Fijn dat je nu weer meedoet en de draad weer hebt opgepakt. Ja hoor, Sas, je kunt gewoon doorgaan met de kuur als je lekker in het ritme zit. Zondig af en toe een dagje en geniet van het leven. Ja, de appeldag, ik doe deze regelmatig even als ik het gevoel heb dat er weer teveel naar binnen is gewerkt. Voor mij voelt het goed, alleen appels voor één dagje. Je moet het vanzelfsprekend zelf aanzien. Wat voor de één goed is, hoeft niet voor de ander goed te zijn. Het zijn allemaal tips, maar uiteindelijk bepaal je zelf samen met jouw lichaam, wat het aankan.
Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Groep_nieuwe_look_nieuwe_start
Dit zijn de zeven vrouwen die meededen met de tv pilot 'Een Nieuwe Look, Een Nieuwe Start'
De planning is, om in de toekomst meer programma's te gaan maken voor www.wellnezz.tv

Corrie, zou je me nog even willen doorgeven op welke vraag ik géén antwoord heb gegeven. Ik kan het helaas niet meer terugvinden en jij weet het vast nog precies.
Ik ben druk aan het monteren. Ik heb het filmpje 'Jaloezie in de relatie' bijna klaar. Komt vandaag op Youtube. Een vriend van me die in zo'n relatie zit, heb ik het deze week al laten zien en gisteren smste hij me om te vertellen dat het al dagen in zijn hoofd zit. Apart vond ik dat. Ik ben druk bezig met de film van Andrew, Wellnezz.tv personal trainer samen met Corinne de Haas, gehad en heeft deze prachtige organisatie opgericht om andere vrouwen met kanker eenmaal per jaar in staat te stellen om een gratis verwenbehandeling bij aangesloten schoonheidsinstituten te ondergaan. Corinne is ook een heel inspirerende spreker, die landelijk lezingen geeft.
Meer over Viva la Donna op www.wellnezz.tv http://www.wellnezz.tv/vivaladonna.html
In het film ‘Corinne in Shape Forever’, legt Andrew haar uit hoe je gewoon thuis met een paar attributen, volledig in 'shape' kunt komen. Spoedig te zien op www.wellnezz.tv Ook Kaat Mossel komt eraan. Heb je rommel in je huis of in je hoofd, dan moet je echt gaan 'Kaat Mosselen'. Kijk maar eens op www.kaatmosselgroep.nl

We gaan spoedig de hals behandelen. Kijk vast even op het filmpje boven, waarin ik vertel dat de hals dikwijls het stiefkindje is.

Tot snel. Fijne zondag voor jullie allemaal. We hebben er alweer twee hele weken opzitten. Nog maar één weekje.

Veel liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv

Corinne's verhaal in mijn boek Passie en Power http://www.passieenpower.nl/kanker.onderzoeken.voor.preventie.htm
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn zo nov 14, 2010 11:07 am

Fleur schreef:Hoi!
Ik ben blij om over de tips tegen de wallen te lezen. Ik ben pas 22 maar heb ze nu al behoorlijk helaas. Ik ziet hier ook best vaak mee om dat ik dit een vermoeide indruk geeft. Ik merk ook dat ik hierdoor soms minder wil lachen op foto's omdat je ze dan zo erg ziet, best stom.... Ik weet het lachen is juist goed! Maar ik baal zo van die wallen.
Verder heb ik nog een vraag, ik ben namelijk heel erg bleek.... Bleek en wallen, dat is geen fijne combi. Ik ben een beetje bang dat dit genetisch bepaald is bij mij. Maar is er iets wat ik er aan zou kunnen doen? Misschien dat er een of andere wonder behandeling bestaat hiervoor? Ik gebruik nu vaak make-up maar ik zou dit het liefste laten staan. Ook blijft die foundation er bij mij eigenlijk nooit de hele dag opzitten. Met als gevolg dat ik aan het einde van mijn stagedag ik heel vaak krijg te horen: wat ben je pips. Ik zou het geweldig vinden als ik hier wat aan zou kunnen doen. Bestaat er niet zoiets wat Michiael Jackson heeft laten doen maar dan andersom haha Wink
Ik heb de facial flex vorig jaar aangeschaft en ga hem weer eens gebruiken! Ik heb ook de vaculift, is dat ook goed oor mijn wallen/lachrimpeltjes?

Liefs, Fleur

Hallo Fleur,

Vanzelfsprekend spelen de genen altijd mee, maar ik heb al vaker gezegd, er is heel veel aan te doen. Soms lijkt het of het de genen zijn, maar het kan zomaar aan een bepaalde levensstijl liggen dat mensen bleek zijn of wallen hebben. Deze levensstijl voert vaak door in de hele familie, waardoor het lijkt of het een familiekwaal is.
Aan jou de taak om te checken of dat bij jullie ook het geval is. Wat goed dat je de facial flex al hebt aangeschaft. Zo jong en dan al zo bewust bezig. Goed van je. Ja, ga ermee aan de gang, want je ziet op de film hoe alle spiertjes geactiveerd worden, waardoor er doorbloeding ontstaat en afvalstoffen worden afgevoerd. "Doorbloeding is Voeding" zeg ik altijd. Onze cellen voelen zich hier heerlijk bij en gaan actief voor ons werken. Hetzelfde ervaar je als je lichaamstraining doet. Met de gezichtsspieren is het niet anders. Met de Derma fitness oefeningen en/of de Facial flex én natuurlijk de Skin Massages zul je op den duur een mooie kleur op je gezicht krijgen, waar je volmaakt gelukkig mee kunt zijn. Kijk nog maar eens naar de animatie op www.facialflex.nl

Fleur, heel veel succes gewenst. Voor een mooie huid is 'ontzuren' het best. Zo weinig mogelijk suikers, vlees en andere verzurende producten. Volg gewoon tweemaal per jaar het 'Spetteren Programma' volgens mijn boeken: Verjong je huid in 21 dagen of Stop Acne Nu! en dan komt het helemaal goed.

Veel geluk en succes voor jullie allemaal.

Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Fleur zo nov 14, 2010 12:39 pm

MarjoHorn schreef:
Fleur schreef:Hoi!

Liefs, Fleur

Hallo Fleur,

Vanzelfsprekend spelen de genen altijd mee, maar ik heb al vaker gezegd, er is heel veel aan te doen. Soms lijkt het of het de genen zijn, maar het kan zomaar aan een bepaalde levensstijl liggen dat mensen bleek zijn of wallen hebben. Deze levensstijl voert vaak door in de hele familie, waardoor het lijkt of het een familiekwaal is.
Aan jou de taak om te checken of dat bij jullie ook het geval is. Wat goed dat je de facial flex al hebt aangeschaft. Zo jong en dan al zo bewust bezig. Goed van je. Ja, ga ermee aan de gang, want je ziet op de film hoe alle spiertjes geactiveerd worden, waardoor er doorbloeding ontstaat en afvalstoffen worden afgevoerd. "Doorbloeding is Voeding" zeg ik altijd. Onze cellen voelen zich hier heerlijk bij en gaan actief voor ons werken. Hetzelfde ervaar je als je lichaamstraining doet. Met de gezichtsspieren is het niet anders. Met de Derma fitness oefeningen en/of de Facial flex én natuurlijk de Skin Massages zul je op den duur een mooie kleur op je gezicht krijgen, waar je volmaakt gelukkig mee kunt zijn. Kijk nog maar eens naar de animatie op www.facialflex.nl

Fleur, heel veel succes gewenst. Voor een mooie huid is 'ontzuren' het best. Zo weinig mogelijk suikers, vlees en andere verzurende producten. Volg gewoon tweemaal per jaar het 'Spetteren Programma' volgens mijn boeken: Verjong je huid in 21 dagen of Stop Acne Nu! en dan komt het helemaal goed.

Veel geluk en succes voor jullie allemaal.

Liefs,
Marjo

Hoi Marjo,
Wat fijn dat je weer zo snel reageert, ik vind het maar knap hoe je dat allemaal doet. De hornbeam (en andere bach bloesems) zijn inmiddels binnen dus dat uitstellen hoeft vanaf nu geen excuus meer te zijn om het niet te doen! Ik ga ook zeker nog wat langer door met de kuur. Ik wil ga die wallen en bleke huid eens even flink aanpakken door de fitness en de massages (maskers en noem maar op) te integreren in mijn dagelijkse bezigheden.
Dank je wel voor je aanmoediging, doet me goed! En zoals ? al zei: ik zal dit forum straks ook missen! Het is leuk en helpt Smile

Liefs,
Fleur

Fleur

Aantal berichten : 26
Leeftijd : 36

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 8 Empty Marjo mijn vragen

Bericht  Reiki-Corrie zo nov 14, 2010 1:22 pm

Hoi Marjo en anderen,
Ik had een paar vragen gesteld.
Ik heb ook een litteken op mijn neus en die is door de massages al veel egaler geworden maar ik heb dat litteken ooit d.m.v. dermabrasie laten verminderen en daardoor is er een rond licht plekje ontstaan met een rode huidverkleuring omheen( het heeft een naam). Marjo weet jij of ik daar nog ies aan kan doen?'Ik heb daar best last van.Ik las in de Kleine dokter dat Johannesolie goed is voor de haarvaatjes is dat misschien een idee?

De wenkbrauwmassage doe ik nu zoals jij zei. Moet ik in 1 keer van begin naar eind of met kleine bewegingen en dan draaien bij de verticale rimpel?
Met de gezichtsmassage trek ik tovh behoorlijk aan de huid bij de wangen. Verplaats ik dan de huid niet teveel?
Dan nog een vraagjë: Mijn Neus-Lippenlijn is bijna weg maar de lijnen van mijn mond naar mijn kin vervagen niet. Die masseer ik ook bijna niet omdat je langs de kin omhoog gaat of doe ik hier iets verkeerd?

Even voor Fleur. De Ambachtlijke waar ik ook de olieën van heb, die hebben een natuurlijk dagcreme in hun assortiment die de huid kleurt( bruin zonderzon) Is dat misschien een idee ?

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27

Bericht  joke uit ois zo nov 14, 2010 1:58 pm

Marjo je schreef:We gaan spoedig de hals behandelen. Kijk vast even op het filmpje boven, waarin ik vertel dat de hals dikwijls het stiefkindje is.
Waar kam ik dit filmpje vinden?
Liefs,
Joke

joke uit ois

Bericht  MarjoHorn zo nov 14, 2010 2:08 pm

joke uit ois schreef:Marjo je schreef:We gaan spoedig de hals behandelen. Kijk vast even op het filmpje boven, waarin ik vertel dat de hals dikwijls het stiefkindje is.
Waar kam ik dit filmpje vinden?
Liefs,
Joke

Hallo Joke, dat is het filmpje waar ik uitleg wat de Facial Flex met de hals doet. Daarin zeg ik dat de hals vaak als een stiefkindje behandeld wordt. Het staat op de vorige pagina.

Groetjes,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: