Spetteren voor de Kerst 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn za nov 06, 2010 1:00 pm

Reiki-Corrie schreef:Hoi Marjo

Zou je op mijn berichtje willen reageren op pag. 8 ? Hij is je misschien ontschoten.

Groetjes Corrie

Bedankt dat je me even helpt herinneren. Mijn excuses dat ik je nog geen antwoord heb gegeven. Dat ga ik aan het eind van de middag doen. Moet nu even de deur uit maar ik kom zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord op je vraag.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 29-10-10

https://spetterenkerst2010.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur

Bericht  MarjoHorn za nov 06, 2010 7:45 pm

Reiki-Corrie schreef:Hallo Marjo en alle anderen,

Ik ben ook wel benieuwd naar die Facial Flex, niet zo zeer voor mezelf want ik doe diezelfde oefening met mijn pinken maar voor mijn dochter met Down Syndroom.Zij heeft een slappe mondmotoriek en dit zou waarschijnlijk een hele effectieve methode kunnen zijn om dit te verbeteren.
Ik heb inmiddiddels geen trek meer in hartig sávonds en ben tevreden met een beetje pijnboompitjes.
Marjo als je s,morgens je huid massert met olie moet je daarna dan dagcreme gebruiken of kun je ook met je dagcreme masseren( dat doe ik nu). Mijn huid ziet er al veel beter uit en glanst mooi. Ook een litteken op mijn bovenlip is veel zachter geworden. Ik heb helaas 2 verticale slaaprimpels bij mijn wenkbrauwen en zie dit graag verminderen. Kan ik hier nog iets extra's aan doen bijv. tijdens het masseren?

Veel succes allemaal vandaag!

Hallo Corrie,

Nogmaals excuses voor deze late reactie. Het is vreemd dat ik je niet meteen heb geantwoord, omdat ik het meteen zo'n super idee vond om je dochter de Facial Flex te laten gebruiken. Ik wou je er even over bellen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Dat komt omdat ik zoveel dingen tegelijk doe. Ik moet echt een boek 'Things to do' gaan aanschaffen.

Over je dochter. Het lijkt me een geweldig idee om jouw dochter de Facial Flex te laten gebruiken. De vraag is, of ze het zelf zou willen. Ik neem aan dat je het al met haar hebt besproken. Hoe was haar reactie?

Dagcrème om te masseren is ook prima. De olie is voor de meesten toch het handigst om 's avonds op te doen. Als je echter geen foundation opdoet kan je overdag natuurlijk ook de olie gebruiken.

Bedoel je met de vertikale rimpels bij de wenkbrauwen, de frons? Laat even weten.

Hartelijke groeten en voor allemaal nog een heel prettig weekend toegewenst,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Berichtje van Hedy die helaas niet kan registreren

Bericht  MarjoHorn za nov 06, 2010 9:17 pm

Onderstaand berichtje stuurde Hedy mij. Helaas lukt het haar niet om te registreren.

Hallo allemaal,

Leuk om alle berichtjes te kunnen lezen op jullie forum, maar het registreren gaat bij mij nog steeds mis.
Ik ben wel druk bezig met de veggiebag, dermafitness- oefeningen, massages, skin- breathing en maskers. Dit is ook de 3e keer dat ik eraan meedoe en het bevalt me prima.
Tja, het is even afzien, maar het eindresultaat zal wederom niet teleurstellen! De eerste week is al bijna voorbij.
Fijn week-end,
h.groetjes,

Hedy
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Reiki-Corrie za nov 06, 2010 11:45 pm

Hallo Marjo,

Dank voor je reactie. Mijn dochter zei eerst: Nou dat hoeft niet, hoor. Maar na mijn uitleg wil ze het wel proberen. Ik zal haar er wel steeds bij moeten begeleiden, maar als dit haar mond en gezichtsspieren sterker maakt vind ik dat geen probleem. Ze is nu 17 en vroeger hebben we met logopedie natuurlijk jaren lang o.a. haar mond en tongspieren geoefend maar dit lijkt mij nog effectiever. Ik weet alleen niet of dit makkelijk te doen is voor haar.
Ik bedoel geen fronsrimpels maar volgens mij slaaprimpels horizontale rimpels aan beide kanten in het midden van de wenkbrauw.

Fijn weekend nog,
Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 62

Bericht  Reiki-Corrie za nov 06, 2010 11:46 pm

Ik bedoel verticale rimpels.

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Dag 7 van Spetteren voor de Kerst 2010

Bericht  MarjoHorn zo nov 07, 2010 9:18 am

Hallo lieve mensen,

De 7e dag. Hoe gaat het met jullie? Zijn er bij de afvallers al wat kilootjes af? Voor degenen, die niet willen afvallen wil ik nog even benadrukken dat je goed op de inname van (langzame) koolhydraten dient te letten, zoals zilvervliesrijst, volkoren pasta en volkoren brood. Mensen die niet hoeven af te vallen, zijn vaak ook niet gefixeerd op eten en hebben al snel genoeg. Om bij te komen worden dan al snel voedingsmiddelen gepakt die wél zorgen voor het aankomen. Dat zijn vaak de voedingsmiddelen met veel transvetzuren, zoals in chips, patat frites, met andere woorden de foute vetten.

Fout vetten
Wat is er nou mis aan die foute vetten? Om te beginnen verstoppen ze de vaten en aderen, waardoor je vaatvernauwing
kunt krijgen. Daardoor kunnen de voedingsstoffen niet de cellen bereiken die deze voeding nodig hebben. De celwanden verharden en zijn niet meer in staat om voedingsstoffen op te nemen en afvalstoffen af te voeren. En dat is nou juist nodig om een mooie huid te houden. Lees je op de verpakking ‘gehard plantaardig vet’ of ‘gedeeltelijk gehard vet’ dan kun je dit product het beste laten staan.'

Junk-food
De Amerikaanse overheid adviseert consumenten absoluut niet meer dan twee gram transvetzuren per dag te consumeren. Daar ga je al snel overheen: als je een klein zakje patat eet, krijg je al ruim drie gram aan transvetzuren binnen en bij een grote portie gaat het al gauw om acht gram. Ben je echt gek op gebak en junk food? Laat jezelf dan één keer per maand gaan en laat het de zonde waard zijn!

Goede vetten
Door het eten van goede vetten krijg je een zachte en gladdere huid! Meisjes en vrouwen, maar ook mannen, die vaak op dieet zijn, zijn bang om vetten te gebruiken. Dit gaat zich op latere leeftijd wreken door sterke rimpelvorming. Elk lichaam heeft vetten nodig, maar dan wel de goede vetten. Die goede vetten stellen de celwanden in staat om afvalstoffen uit te scheiden en voedingsstoffen op te nemen. Hersen- en zenuwcellen hebben vet nodig om de communicatie tussen de cellen te verbeteren. Daardoor kunnen we ons beter concentreren en zitten we lekkerder in ons vel. In het overzicht zie je wat goede en foute vetten zijn. Daarbij is het goed om te weten dat goede vetten snel verteren, terwijl foute vetten veelal echte dikmakers zijn.

Wil je nietafvallen? Dan kun je het beste iets meer koolhydraten eten, af en toe een banaantje nemen en ook wat noten.

Nog even dit. Soms zijn er mensen die wat uitslag krijgen. In dat geval kan het zijn dat je de vitamine C niet goed verdraagt. Laat deze een paar dagen weg en check ook of het ontzuurde vitamine C is. Zodra je ontzuurde vitamine C gebruikt, is het probleem snel verdwenen.

Heel veel succes toegewenst op de 7e dag van Spetteren voor de Kerst 2010 en tot snel.

Liefs,
Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn zo nov 07, 2010 9:25 am

Reiki-Corrie schreef:Hallo Marjo,

Dank voor je reactie. Mijn dochter zei eerst: Nou dat hoeft niet, hoor. Maar na mijn uitleg wil ze het wel proberen. Ik zal haar er wel steeds bij moeten begeleiden, maar als dit haar mond en gezichtsspieren sterker maakt vind ik dat geen probleem. Ze is nu 17 en vroeger hebben we met logopedie natuurlijk jaren lang o.a. haar mond en tongspieren geoefend maar dit lijkt mij nog effectiever. Ik weet alleen niet of dit makkelijk te doen is voor haar.
Ik bedoel geen fronsrimpels maar volgens mij slaaprimpels horizontale rimpels aan beide kanten in het midden van de wenkbrauw.

Fijn weekend nog,
Met Groet, Corrie

Hallo Corrie,

Ik ga vanavond nog even extra aandacht besteden aan deze rimpels. Misschien kun je alvast via mijn website www.marjohorn.nl op de link klikken van het tv programma Health Angels, waar ik Chimène van Oosterhout uitleg hoe je deze rimpeltjes behandelt. Ik hoop dat het filmpje normaal werkt. Ik kom er vanavond op terug, want ik moet dadelijk weg voor filmopnames in de RAI.
Ook op de facial flex voor je dochter kom ik nog terug. Ik vind het echt een super-idee.

Fijne dag voor jullie allemaal.

Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty de eerste week

Bericht  Anita zo nov 07, 2010 1:07 pm

De eerste week zit er bijna op. Ik moet zeggen dat het me enorm is meegevallen. Ik wilde al heel lang een keer detoxen maar ik zag er (met een drukke baan) erg tegenop om een week lang alleen groentesap te drinken. Dit is een veel beter concept! Zowaar ben ik ook nog 1,5 kilo afgevallen, terwijl het mij daar eigenlijk helemaal niet om te doen was. Een leuke meevaller dus!

Een beetje raar probleempje, maar ik merk dat ik veel last heb van 'winderigheid'. Het zullen mijn darmen zijn die druk aan het detoxen zijn, maar op een drukke receptie is het toch een beetje gênant.

Overigens vind ik het wel stoer van mezelf dat ik al twee feestjes heb gehad zonder te drinken. Marjo gaf ergens de tip om de aandacht niet op je te vestigen en zo werkt het inderdaad. De eerste dag begon gelijk met een feestelijke lunch op mijn werk ter ere van een jubilerende collega. Niemand heeft doorgehad dat ik mijn eigen boterhammetje met avocado op mijn bordje had liggen :-)

Anita

Aantal berichten : 10

Bericht  Nymoran zo nov 07, 2010 1:51 pm

Hallo allemaal Very Happy

Het ritme zit er nu redelijk in. Ik ben voor mijn gevoel bijna de hele dag met eten bezig. De veggiebag is daar debet aan Laughing 1 appel krijg ik er nog wel door, maar de tweede blijft vaak liggen. Maakt het erg veel uit als je er 1 per dag eet? Ik vind ze niet zo heel lekker.

Ik ben 2 kilo afgevallen en zit nu op een gewicht van 62,5 kilo en dit wil ik heel graag zo houden. Dit is het gewicht wat ik altijd heb als ik niet loop te snaaien, Twisted Evil vooral chocola was mijn grootste verslaving.
De eerste dagen veel hoofdpijn gehad, terwijl ik maar 2 kopjes koffie per dag dronk.

Voordat ik aan de kuur begon had ik veel last van vochtophoping in dijen en benen. Nu moet ik er 2x per nacht uit om te plassen en zijn mijn benen niet meer zo dik. Komt dit misschien door de veggiebag?

Ook ik heb erg veel last van winderigheid. Ik heb alles al geprobeerd. Langzaam eten, goed kauwen e.d Het helpt echter niet. Thuis niet zo heel erg, maar als je onder de mensen komt wel Embarassed Wat mij verder opvalt: ik heb altijd al wel een beetje last van obstipatie gehad en hoopte dat dit probleem zou verminderen door veel vezels te eten, probiotica te nemen en genoeg water te drinken, maar ik heb er nog steeds last van Sad

In de kuur wordt bijna geen zuivel gebruikt. Krijg ik nu wel genoeg calcium binnen?

Zou het misschien een leuk idee zijn Marjo om nog eens een x een apart boekje te maken met uitsluitend recepten voor de 21 dagen kuur. Ik heb nu steeds het idee hetzelfde te eten. Ik zou wat meer afwisseling heel fijn vinden. Met meer recepten ben je ook meer gemotiveerd om na de kuur beter te blijven eten.

Very Happy Lieve groet, Nymoran
Nymoran
Nymoran

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 63

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty zadeltassen

Bericht  Ingeborg zo nov 07, 2010 2:26 pm

Hey, veggiebaglovers,

Ik lees al enkele dagen de reacties en de tips op het forum en hoopte dat er meerdere mensen net als mij van die zadeltassen af willen komen.Heeft toch ook met een slechte doorbloeding van de huis te maken denk ik.
Op mijn bovenbenen heb ik altijd last van putjes, alhoewel ik niet te zwaar ben, integendeel,( 50 kg en maatje 34) ik eet volgens mij meestal toch gezond, ben een echte gezondheidsfreeak, misschien teveel zelfs, maar heb een hekel aan die lelijke putten. Het voelt alsof het vet daar vast zit gekleefd. Ik eet weinig eiwitten, zou dat misschien een reden kunnen zijn. Ik verteer die niet echt goed, en zou het kunnen dat die slechte vertering afvalstoffen geeft die zich dan daar weer vastzetten?
Wie heeft er een goeie remedy. Ik heb al eens overwogen om de velasmooth te proberen, maar dat hakt nogal in mijn portemonnee en dat moet je dan vast blijven doen.
Heeft iemand een goeie tip om een mooie strakke doorbloede huid op mijn benen te krijgen ??

een veggiebaglover

Ingeborg

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-10-10

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Eerste week zit erop

Bericht  cunningplan zo nov 07, 2010 5:05 pm

Hallo allemaal,

Het dieet valt me mee; ik voel me er goed bij en ik ben al wat gewicht kwijt. Dat merk ik tenminste aan mijn kleding. En aan mijn gezicht kan ik zien dat er iets gebeurd is, er zit weer meer vorm aan. En dan bedoel ik minder rond, mijn jukbeenderen zijn weer te zien.

Ik krijg geen melding van nieuwe berichten, daar moet ik nog eens naar kijken. En ik zie dat ik in de fout ben gegaan met de geitenkaas. Die vind ik erg lekker en daarom heb ik wat selectief gelezen, vermoed ik. Ik ben erg blij dat ik op het spoort ben gekomen van dit 21-dagen plan, op deze manier is gezond eten en drinken voor mij goed te doen.

Hartelijke groet en nog veel succes allemaal!
Monique

cunningplan

Aantal berichten : 4

Bericht  MarjoHorn zo nov 07, 2010 6:35 pm

Lieve mensen,

Mijn filmklus in de RAI in Amsterdam zit er weer op. Vanmorgen even een lading (2x 2 druppeltjes puur deze keer) Larch (lariks) genomen voor mijn zelfvertrouwen. Ik moest filmen in een grote zaal en in mijn eentje tussen allemaal vreemde mensen staan. Nu doe ik wel stoer, maar dat is vaak ook maar spel hoor. Ik vond het best eng. Maar echt, Larch van de Bach bloesemremedies helpt om met zelfvertrouwen bepaalde dingen te doen, die je eigenlijk doodeng vindt. Weer hebben de Bach bloesemremedies mij geholpen om óók hier mijn grenzen te verleggen. Een echte aanrader die Larch voor als je zelfvertrouwen je weleens in de steek laat!!!
Hierbij nog een hoofdstukje uit Passie en Power Doelen bereiken, grenzen verleggen. http://www.passieenpower.nl/doelen.bereiken.grenzen.verleggen.htm

Even een toelichting waarom ik Bach bloesemremedies adviseer bij deze kuur en ook voor later. We zijn met de huid bezig. Negatieve gemoedsstemmingen kunnen zich op den duur uiten in de huid. Zoals gebrek aan zelfvertrouw, bijvoorbeeld. Als je daaraan onophoudelijk lijdt, kun je dat op een gegeven moment in de trekken terugzien. Maar ook een kritische instelling of overbezorgdheid voor het welzijn van anderen. Er zijn zoveel negatieve gemoedsstemmingen die ons kunnen beheersen. Deze mooie methode kan ons helpen om negatieve gemoedsstemmingen om te zetten in positieve. Doe er je voordeel mee als je dat wilt. Meer informatie: http://topcure.nl/bach-bloesemremedies-lijst.htm

Dus nu weer achter de computer kan ik jullie vragen beantwoorden.

Leuk, Anita, hoe je dat hebt gedaan met je boterhammetje met avocado. Ik hoor vaker dat mensen het eigenlijk ook wel heel stoer vinden dat ze het op deze manier gewoon doen op een feestje en niemand in de gaten heeft dat ze niet meedoen met de rest. Fijn dat je 1,5 kg kwijt bent. Super. Wat de winderigheid betreft, dat is allemaal mogelijk. Je wilt niet weten hoeveel er in onze darmen altijd aanwezig is en nu komt er een proces op gang om dat uit te scheiden.
Ik raad je aan om bij de Skin Breathing de uitademing naar de darmen te visualiseren. Voor de Skin Breathing leg je de handen al op de buik. Ga anders gewoon iets langer door met de Skin Breathing. Je moet proberen om volledig los te laten, laat de darmen ook gewoon eens los. Ga bewust met de ademhaling aan de gang en je zult zien dat je hierdoor al heel veel verlichting krijgt.
Nogmaals zeg ik, héél goed kauwen, zodat het lichaam goed kan verteren.

Nymoran, gelukkig ook weer van de hoofdpijn verlost. Kun je nagaan hoe het ervoor staat. Daarom is het zo goed om tweemaal per jaar je lichaam even rust te geven. Dit draagt allemaal bij tot het behoud van een goede gezondheid, ook op latere leeftijd. Leuke dingen doen, kan alleen als we gezond zijn. Het vocht vasthouden geeft al aan dat je lichaam protesteert. Daaruit kunnen later allerlei klachten voortkomen. Het is toch een cadeautje aan je lichaam om even de kuur te doen. Over de winderigheid. Je kunt hetzelfde doen als ik bij Anita heb vermeld. Goed met je ademhaling aan de gang. Zelf, doe ik als ik weleens last heb van obstipatie, wat al van jongsafaan een kwaal was bij mij, neem ik wat extra vitamine C, dus wel 4000 mg, wel ontzuurde hoor.
Dat zet de boel altijd weer goed aan het werk. En daarna ga ik meteen terug naar 2000 mg.
In groenten zit veel beter opneembare calcium dat in zuivelproducten, dus maak je geen zorgen. Ik heb zelf mijn hele leven geen zuivel gedronken, omdat ik koemelkallergie had. Mijn botten zijn nog steeds hartstikke goed hoor. Om je botten gezond te houden is doorbloeding heel belangrijk. Trainen, lopen, fietsen. Daarmee houd je gezonde botten.
We wilden Verjong je huid in 21 dagen handzaam houden en niet allerlei recepten plaatsen omdat het maar een kuurtje voor 21 dagen is. Je kunt toch iedere dag iets anders eten, ook vanuit het keuzemenu? Vanzelfsprekend zijn er op het internet veel recepten te vinden. En ja, misschien komt er nog wel eens zo'n boekje. Je weet maar nooit.

Zadeltassen Ingeborg, ja dat is lastig. Dat kan ik me voorstellen. Vaak is het enigszins genetisch bepaald. Toch heb ik vaak gehoord van mensen dat deze na de kuur de zadeltassen óók veel minder waren geworden. Het ontzurende voedingsprogramma van Verjong je huid in 21 dagen, werkt vaak ook erg goed bij mensen die cellulitus hebben. Ik raad je aan om een sisal handschoen te kopen, als je deze nog niet hebt en de dijen te masseren van onder naar boven, altijd in de richting van het hart. Laat het maar lekker rood worden, dat betekent dat er een goede doorbloeding komt, dat veel resten en afvalstoffen mee zal voeren.
Wat een leuke afzender: de veggiebaglover.

Monique, ook zo'n leuke reactie, goed dat je aan je kleding voelt dat je wat bent afgevallen. Leuk wat je vertelt over de vorm van je gezicht. Ja, ook geitenkaas is verzurend. Hoewel geitenkaas een stuk beter is dan koemelkkaas, eten we deze periode toch zo weinig mogelijk kaas.

Voor iedereen, heel veel succes gewenst. Geniet van deze avond. Morgen gaat de tweede week in. Nog maar twee weken; je ziet hoe snel het gaat.

Hartelijke groeten,
Marjo

Laatst aangepast door MarjoHorn op zo nov 07, 2010 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  burgwal zo nov 07, 2010 8:33 pm

hallo marjo,
welke maat bedoel je met een koffielepel green magma is dat een grote theelepel?
Je neemt zelf altijd dus alle voedingssupplementen en de green magma het hele jaar door in, waar ik naar accupunctuur ga die zij beter om dat niet te doen zeg jij doe dat maar wel? Ik neem ook daarbij quinon bio-bloeddruk in kan dat geen kwaad?
Kun je mij een bach bloesem adviseren om minder angstig naar de tandarts te gaan.
verder fijn dat we weer mee mogen doen op dit forum daar je zelf zo druk bent is dit geweldig hoor bedankt.
Groetjes,Jannie

burgwal

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10

Bericht  MarjoHorn zo nov 07, 2010 10:11 pm

burgwal schreef:hallo marjo,
welke maat bedoel je met een koffielepel green magma is dat een grote theelepel?
Je neemt zelf altijd dus alle voedingssupplementen en de green magma het hele jaar door in, waar ik naar accupunctuur ga die zij beter om dat niet te doen zeg jij doe dat maar wel? Ik neem ook daarbij quinon bio-bloeddruk in kan dat geen kwaad?
Kun je mij een bach bloesem adviseren om minder angstig naar de tandarts te gaan.
verder fijn dat we weer mee mogen doen op dit forum daar je zelf zo druk bent is dit geweldig hoor bedankt.
Groetjes,Jannie

Beste Jannie, Een koffielepel is veel groter dan een theelepel. Het zit eigenlijk tussen een theelepel en een desertlepel in.
Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Foto-1

Ja ik gebruik de voedingssupplementen altijd. Al jarenlang. Dat kan echt geen kwaad. Ik zeg niet dat je moet doen, maar het kan wel. Green Magma is overigens gewoon groenten, met heel veel vitamines, mineralen en enzymen. Daar zijn al zoveel mensen door van hun kwalen en zelfs migraines door afgekomen. Soms kan het maar net een gemis zijn aan een bepaald enzym, waardoor mensen veel klachten krijgen. Ik ken de Quinon bio-bloeddruk niet. De voedingssupplementen kunnen in ieder geval geen kwaad. Kijk op de verpakking wat er geadviseerd wordt t.a.v. Quinon bio-bloeddruk. Weet je dat zilvervliesrijst de bloeddruk ook heel mooi in balans kan houden. Check wel altijd met je arts.
Voor angst bij tandartsbezoek zou ik toch de noodbloesem van Bach Rescue Remedy adviseren. Misschien hebben anderen nog goede ervaringen op het gebied bij angsten. Alle tips zijn welkom.

Geen dank, Jannie, ik doe het met liefde.

Hartelijke groeten voor allemaal.

Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Willemijn ma nov 08, 2010 10:23 am

Goedemorgen Marjo,

Is er ook een Bach bloesem remedie tegen hoofdpijn? Mijn dochter is 19 jaar en heeft al een paar jaar last van hoofdpijn. Van de neuroloog heeft ze medicijnen, maar die helpen toch niet echt. Dus ik vroeg me af of daar ook een Bach bloesem remedie voor is. Of zijn die echt alleen maar voor stemmingen en emoties?

Groetjes,
Willemijn

Willemijn

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Openbaring...

Bericht  Giselle ma nov 08, 2010 10:55 am

Nou week 1 is voorbij en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik behalve 2 Latte Machiato's op een dag en een keer een koekje en een wijntje, niet zo heel veel anders doe dan nu bij de kuur. Vandaar dat ik er vorige week achter gekomen ben dat ik eigenlijk het hele jaar door wel een beetje goed bezig ben, Marjo. Vandaar dat ik in Maart met de voorjaarskuur startte op 68 kilo en nu op 60 kilo zit. Nu heb ik wel net een dubbele longontsteking achter de rug (2 antibiotica kuren, waarvan de laatste nog 3 dagen), dus heb ik vorige week heel af en toe gezondigd met een extra boterhammetje. Maar overall, merk ik dat ik eigenlijk veel minder eet, maar dat wat ik eet voedzaam en gezond is.

Best een openbaring als je denkt aan een 'ontgiftings/ontzuringskuur' te beginnen en het voelt ineens niet zo als een kuur omdat je altijd wel zo eet.
Vandaar deze keer minder reacties van mij dan bij de vorige kuur, Marjo ! Het is me echt gelukt bij de eerste kuur, om mijn eetgewoonten te veranderen.

Dank, dank, dank.

Voor de dame die een dochter van 19 heeft met veel hoofdpijn, die zou ik willen aanraden om eens een goede acupuncturist met haar te bezoeken. Als u me vertelt waar u woont, kan ik u misschien wel een naam geven van een hele goede ! Meestal is dit gerelateerd aan een disbalans in de organen, wat zich uit aan hoofdpijn. Elk pilletje is symptoombestrijding (en niet goed voor je lijf). Een acupuncturist pakt de oorzaak aan en zorgt dat er weer balans komt in het lichaam en zij geen hoofdpijn meer heeft. Meestal is er binnen 2-3 behandelingen al effect.

Succes allemaal deze week.

Groetjes
Giselle
Giselle
Giselle

Aantal berichten : 11

Bericht  Willemijn ma nov 08, 2010 11:09 am

Hoi Giselle,

Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hippolytushoef. Dat ligt in Noord Holland bij de afsluitdijk. Weet je daar toevallig iemand in de buurt dan?

Groetjes,
Willemijn

Willemijn

Bericht  MarjoHorn ma nov 08, 2010 11:55 am

Willemijn schreef:Goedemorgen Marjo,

Is er ook een Bach bloesem remedie tegen hoofdpijn? Mijn dochter is 19 jaar en heeft al een paar jaar last van hoofdpijn. Van de neuroloog heeft ze medicijnen, maar die helpen toch niet echt. Dus ik vroeg me af of daar ook een Bach bloesem remedie voor is. Of zijn die echt alleen maar voor stemmingen en emoties?

Groetjes,
Willemijn

Van Marjo

Onderstaand bericht schreef ik voordat het bericht van Giselle kwam. Inderdaad acupunctuur kan fantastisch helpen. Ik ben daar toen ik 34 was zelf enorm mee geholpen. Na een enorme huilbui, die loskwam door de acupunctuur behandeling, was ik een ander mens gorden.

Hallo Willemijn,

Heel vaak hebben hoofdpijnklachten te maken met bepaalde emoties. Medicijnen kunnen soms de hoofdpijn onderdrukken, maar het is natuurlijk beter om achter de oorzaak te komen. Goed van je om aan Bach remedies te denken. Heb je de lijst al eens doorgelopen op mijn website http://www.topcure.nl/bach-bloesemremedies-lijst.htm
Misschien ook niet verkeerd om eens bij een Bach bloesemtherapeut langs te gaan met haar.
Weet je dat Greem Magma ook veel hoofdpijnlijders van hun kwaal hebben afgebracht? Het kan zomaar een enzymentekort zijn.
Ik wens jullie veel succes en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty 2e week

Bericht  joke uit ois ma nov 08, 2010 12:02 pm

Hoi Dames,

De 2e week. Geven we elkaar een schouderklopje? Ik mezelf wel???!!! (Ik wou eem leuke emociton erin zetten, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik klik op zo'n leuk gezichtje, maar dan komt er een D op mijn scherm. Wie helpt me. Ik wil dat ook wel eens in Word doen, lukt me ook niet.)
Sorry, heeft helemaal niets met de kuur te maken.
Het is me heel goed gegaan vorige week. Met vriendinnen gezellgig wat gedronken. Doen we 1x per maand. Zij wijn en ik muntthee. Ik vond mezelf heel knap!!! Ik heb er wel een heeeeeeeeeeeeeeel klein koekje bij genomen. Zat bij de thee. En daat heb ik een half uur over gedaan. En genoten dat ik daarvan heb. Je geniet veel meer als je alles bewust in je mond stopt. Vind ik!!!!
En mijn man vind dat we zo lekker eten. Alles vers en veel variatie. Ik heb gisteren de rijst eerst gekookt, dan gebakken met een uitje en een beetje citroenrasp erbij.Met apart champignons. Smaakte heerlijk. Een aanrader.
Veel succes allemaal weer deze week. We kunnen het best met z'n allen.
Groetjes,
Joke

joke uit ois

Aantal berichten : 22

Bericht  MarjoHorn ma nov 08, 2010 12:05 pm

Giselle schreef:Nou week 1 is voorbij en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik behalve 2 Latte Machiato's op een dag en een keer een koekje en een wijntje, niet zo heel veel anders doe dan nu bij de kuur. Vandaar dat ik er vorige week achter gekomen ben dat ik eigenlijk het hele jaar door wel een beetje goed bezig ben, Marjo. Vandaar dat ik in Maart met de voorjaarskuur startte op 68 kilo en nu op 60 kilo zit. Nu heb ik wel net een dubbele longontsteking achter de rug (2 antibiotica kuren, waarvan de laatste nog 3 dagen), dus heb ik vorige week heel af en toe gezondigd met een extra boterhammetje. Maar overall, merk ik dat ik eigenlijk veel minder eet, maar dat wat ik eet voedzaam en gezond is.

Best een openbaring als je denkt aan een 'ontgiftings/ontzuringskuur' te beginnen en het voelt ineens niet zo als een kuur omdat je altijd wel zo eet.
Vandaar deze keer minder reacties van mij dan bij de vorige kuur, Marjo ! Het is me echt gelukt bij de eerste kuur, om mijn eetgewoonten te veranderen.

Dank, dank, dank.

Succes allemaal deze week.

Groetjes
Giselle

Hallo Giselle,

Ik dacht al zoiets. Ik weet nog hoe actief jij en de anderen waren op het forum in Maart. Het is alleen maar goed dat jullie je weg hebben gevonden. Daar doen we het toch voor. Ik ben hartstikke trots op jullie. De bedoeling is dat anderen deze weg ook vinden om samen te streven naar kwaliteit van leven. Dat is het belangrijkst. Een mooi huid is daarbij, vanzelfspekend meegenomen. De combinatie is waar we aan werken. Innerlijk en uiterlijk.

Bedankt voor je bericht. Heel lief van je.

Voor iedereen weer heel veel succes toegewenst.

Hartelijke groeten,
Marjo

MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  MarjoHorn ma nov 08, 2010 12:08 pm

joke uit ois schreef:Hoi Dames,

De 2e week. Geven we elkaar een schouderklopje? Ik mezelf wel???!!! (Ik wou eem leuke emociton erin zetten, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik klik op zo'n leuk gezichtje, maar dan komt er een D op mijn scherm. Wie helpt me. Ik wil dat ook wel eens in Word doen, lukt me ook niet.)
Sorry, heeft helemaal niets met de kuur te maken.
Het is me heel goed gegaan vorige week. Met vriendinnen gezellgig wat gedronken. Doen we 1x per maand. Zij wijn en ik muntthee. Ik vond mezelf heel knap!!! Ik heb er wel een heeeeeeeeeeeeeeel klein koekje bij genomen. Zat bij de thee. En daat heb ik een half uur over gedaan. En genoten dat ik daarvan heb. Je geniet veel meer als je alles bewust in je mond stopt. Vind ik!!!!
En mijn man vind dat we zo lekker eten. Alles vers en veel variatie. Ik heb gisteren de rijst eerst gekookt, dan gebakken met een uitje en een beetje citroenrasp erbij.Met apart champignons. Smaakte heerlijk. Een aanrader.
Veel succes allemaal weer deze week. We kunnen het best met z'n allen.
Groetjes,
Joke

Hallo Joke,

Van mij ook een schouderklopje voor jou en voor jullie allemaal. Wat ga je goed zeg. Leuk dat je man het ook allemaal leuk en lekker vindt. Grappig hè, dat een zo'n koekje dan lekkerder kan smaken dan een heel gebakje wat je achteloos naar binnenwerkt.
Dat is bewust met voeding omgaan. Dan is zo'n koekje het waard op zo'n moment.

Heel veel succes allemaal deze nieuwe week van de kuur.

Hartelijke groeten,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty 2e week - dag 8

Bericht  MarjoHorn ma nov 08, 2010 12:13 pm

Lieve mensen,

Leuke reacties weer allemaal. Van Monique (Mootje) kreeg ik door dat ze nogal wat uitslag had. We proberen erachter te komen of dat door de vitamine C komt. Of misschien door een van de oliën. Het kan zomaar zijn. Zelf ben ik heftig allergisch voor aloë vera. Onbegrijpelijk omdat het zo'n gezonde plant is en de meeste mensen bij de behandeling met aloë vera heel veel baat hebben. We houden jullie op de hoogte.

Corrie, ik kom later nog even terug op de behandeling van de vertikale lijntjes tussen de wenkbrauwen. Ik ben je niet vergeten. Ik heb vandaag een heel drukke dag in de praktijk en moet nu even voorbereiden. Maar ik kom z.s.m. bij je terug.

Mensen, laat het me weten als ik iemand niet heb beantwoord. Soms heb ik het niet in de gaten. Gewoon aan de bel trekken en mij eraan herinneren.

Heel veel succes op onze 8e dag van Spetteren voor de Kerst 2010.

Liefs,
Marjo
MarjoHorn
MarjoHorn
Admin

Bericht  Reiki-Corrie ma nov 08, 2010 12:53 pm

Hallo Marjo en de anderen,

De verticale rimpels zitten niet tussen de wenkbrauwen maar in het midden van elke wenkbrauw, Marjo. Ik weet niet of dat wat uitmaakt in behandeling. De ene kant erger dan de andere kant ( de kant waarop ik het liefste slaap). Het filmje heb ik bekeken, maar hij hapert een beetje.
Ik zou de moeder ook willen adviseren om even te kijken welke gemoedstoestand het duidelijkst bij haar dochter aanwezig is en daar de bijpassende bloesemremedie voor te gebruiken. Ook kan gekeken worden wanneer de hoofdpijn precies ontstaan is. Wat ging eraanvooraf en hoe voelde Uw dochter zich toen. Deze remedie er dan bij gebruiken.
De eerste week is heel goed verlopen. Iedereen vind het ook erg knap dat ik het volhoud. Maar het is juist prima te doen. Iemand vroeg ook: Heb je een hekel aan jezelf? Smile Nee juist het tegenovergestelde, daarom doe ik juist mee!!!!!!!!!!!!Het weekend was wel iets moeilijker omdat je dan weer een ander ritme hebt, denk ik.'Maar ik liep gisteren heel knap met mijn veggiebag in de Efteling. En de mensen maar kijken wat ik nou toch in dat bakje had zitten. Very Happy
Onze kinderen smulden ook heerlijk mee.
Succes weer allemaal.
Met Grote Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty raectie op Joke

Bericht  Reiki-Corrie ma nov 08, 2010 12:56 pm

Joke,

Je klikt gewoon een emoticon aan en ziet dan inderdaad een D of :-) , SMS-taal maar op de site zie je dan het poppetje.
probeer het maar eens.

Met Groet, Corrie

Reiki-Corrie

Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur  - Pagina 6 Empty Emoticons

Bericht  joke uit ois ma nov 08, 2010 1:11 pm

Hoi Corry,

Ik klik met de linkermuisklop het eerste plaatje aan dan krijg ik: Very Happy. plaatje eronder: Laughing laatste plaatje op de eerste rij: Cool
Ik weet niet wat ik fout doe.

Groetjes,
Joke

joke uit ois

Aantal berichten : 22

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: