Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
+25
wendy
joke uit ois
mariah
Reiki-Corrie
millie
marit
Willemijn
cathy
burgwal
maroëlla
AnneRie
mique
Fleur
Renec
Anita
Sas
meisie59
May
Ann
cunningplan
Chantal
Nymoran
anjes
Giselle
MarjoHorn
29 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
Hoi Joke,'
Je doet het helemaal goed. Kijk maar naar je bericht.
Op de site staan de poppetjes.
Met Groet, Corrie
Je doet het helemaal goed. Kijk maar naar je bericht.
Op de site staan de poppetjes.
Met Groet, Corrie
Reiki-Corrie- Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 29-10-10
Leeftijd : 62
Reactie plaatjes
Hoi Corry.
Hardstiukke bedankt.
Het gekke is als ik het intyp zie ik de D. Dan verstuur ik het berciht. Nu kijk ik op het verzonden bericht en nu staan ze er wel.
Heel vreemd.
Groetjes,
Joke
Hardstiukke bedankt.
Het gekke is als ik het intyp zie ik de D. Dan verstuur ik het berciht. Nu kijk ik op het verzonden bericht en nu staan ze er wel.
Heel vreemd.
Groetjes,
Joke
joke uit ois- Aantal berichten : 22
Re: Spetteren voor de Kerst 2010 Dé Grote Internet Groeps Huidverbetering- en Huid-verjongingskuur
Joke dat heeft iedereen! Zo kun je in je SMSje een blij poppetje uitbeelden .
Weer wat geleerd, Groetjes Corrie
Weer wat geleerd, Groetjes Corrie
Reiki-Corrie schreef:Hallo Marjo en de anderen,
De verticale rimpels zitten niet tussen de wenkbrauwen maar in het midden van elke wenkbrauw, Marjo. Ik weet niet of dat wat uitmaakt in behandeling. De ene kant erger dan de andere kant ( de kant waarop ik het liefste slaap). Het filmje heb ik bekeken, maar hij hapert een beetje.
Met Grote Groet, Corrie
Hallo Corrie,
Even over de vertikale rimpels in het midden van de wenkbrauw. Het lijkt er inderdaad op dat deze ontstaan door heel intensief slapen. Je noemde het enkele pagina's geleden slaapvouwen. Ben je een buikslaper? Bij slaaprimpeltjes adviseer ik om een zijden of een satijnen kussensloop te gaan gebruiken. Daar glijdt de huid wat gemakkelijker over dan over een katoenen sloop, waardoor minder slaaprimpels ontstaan.
Als ze er toch al zijn, kun je deze masseren. Ik raad je om de kussentjes van je middelvingers op het begin van de wenkbrauw (aan de kant van de neusbrug) te leggen. Enige druk uitoefenen en dan met deze druk over de wenkbrauw wrijven, naar buiten toe. Op de plek van de rimpel mag je wat extra draaien om meer doorbloeding te krijgen op die plek. Kijk hoe het gaat. Het is een beetje moeilijk om het schriftelijk uit te leggen. In de toekomst ga ik allemaal filmpjes op www.wellnezz.tv zetten met verschillende massages. Helaas heb ik op dit moment geen tijd om dat nu te doen. Maar ik beloof je dat het eraan komt.
Kijk maar eens hoe dit werkt voor je.
Een wenkbrauw massage is trouwens toch heel goed omdat er vaak ook afvalstoffen achterblijven daar.
Hierbij doe ik een tekening uit het boek Stop Acne Nu! waarin ik aangeef hoe de lymfebanen in het gezicht lopen. In het begin van dit forum heb ik verteld over de lymfebanen en waarom het zo goed is om de Skin Massages uit het boek Verjong je huid in 21 dagen en Stop Acne Nu! te doen. Waarom zijn de Skin Massages uit Verjong je huid in 21 dagen en Stop Acne Nu! nu zo belangrijk?
Onderstaande foto laat de lymfebanen zien in gezicht en hals. Deze raken dikwijls verstopt waardoor afvalstoffen en toxines achterblijven in de huid. De Skin Massages dragen bij tot het afvoeren van afvalstoffen.
Veel succes toegewenst voor jullie allemaal.
Hartelijke groeten,
Marjo
Dag 9 alweer
Lieve mensen,
Alweer de 9e dag van Spetteren voor de Kerst 2010. De meesten zitten nu aardig in het ritme. Ik wil het graag even over 'hangende oogleden' hebben. Dat komt, naarmate we ouder worden, het meest voor en dat kan soms zo'n vermoeide uitdrukking in het gezicht geven. Natuurlijk kun je naar de plastisch chirurg om de oogleden te liften. Maar waarom zou je dat doen als je de oogleden zelf kunt liften.
Jullie zijn nu zo'n acht dagen bezig met de gezichtsoefeningen en al aardig volleerd. Velen van jullie doen de oefeningen inmiddels ook al jaren.
Ik raad je aan om de Mond O oefening in combinatie te gaan doen met de Voorhoofdslift.
Als je een klein O doet, trek je de wenkbrauwen omhoog (met andere woorden: hééél verbaasd kijken). Bij de grote O doe je de wenkbrauwen weer in de normale stand. Ik bedoel echt normaal, dus niet in een frons, maar heel relaxed. Kijk eens in de spiegel hoe je deze oefening doet.
Je kunt deze oefening vrij snel achter elkaar doen en deze mag ook best vaak worden gedaan.
Als je er maar altijd voor zorgt dat je lippen over je tanden worden getrokken om geen rimpeltjes te creëren.
Veel succes. Als er vragen zijn hoor ik het graag. Kijk ook nog even naar het filmpje. Misschien doe je daarmee weer nieuwe inspiratie op. www.wellnezz.tv/lifestyle.html
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.stopacnenu.nl
Alweer de 9e dag van Spetteren voor de Kerst 2010. De meesten zitten nu aardig in het ritme. Ik wil het graag even over 'hangende oogleden' hebben. Dat komt, naarmate we ouder worden, het meest voor en dat kan soms zo'n vermoeide uitdrukking in het gezicht geven. Natuurlijk kun je naar de plastisch chirurg om de oogleden te liften. Maar waarom zou je dat doen als je de oogleden zelf kunt liften.
Jullie zijn nu zo'n acht dagen bezig met de gezichtsoefeningen en al aardig volleerd. Velen van jullie doen de oefeningen inmiddels ook al jaren.
Ik raad je aan om de Mond O oefening in combinatie te gaan doen met de Voorhoofdslift.
Als je een klein O doet, trek je de wenkbrauwen omhoog (met andere woorden: hééél verbaasd kijken). Bij de grote O doe je de wenkbrauwen weer in de normale stand. Ik bedoel echt normaal, dus niet in een frons, maar heel relaxed. Kijk eens in de spiegel hoe je deze oefening doet.
Je kunt deze oefening vrij snel achter elkaar doen en deze mag ook best vaak worden gedaan.
Als je er maar altijd voor zorgt dat je lippen over je tanden worden getrokken om geen rimpeltjes te creëren.
Veel succes. Als er vragen zijn hoor ik het graag. Kijk ook nog even naar het filmpje. Misschien doe je daarmee weer nieuwe inspiratie op. www.wellnezz.tv/lifestyle.html
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.stopacnenu.nl
Laatst aangepast door MarjoHorn op di nov 09, 2010 11:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Goede acupuncturiste
Willemijn schreef:Hoi Giselle,
Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hippolytushoef. Dat ligt in Noord Holland bij de afsluitdijk. Weet je daar toevallig iemand in de buurt dan?
Groetjes,
Willemijn
Hoi Willemijn,
In Noord-Holland (Andijk) dat zal misschien niet zo ver bij je weg zijn, zit een hele goede, Marjan Hoff.
Zij geeft ook les bij ons aan de Academie voor Acupunctuur en heeft daarnaast een praktijk en jarenlange ervaring.
Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk
Email: marjanhoff@planet.nl.
Tel.: +31(0)22859746
Ik ben er van overtuigd dat zij je dochter kan helpen en ik hoop dan ook dat ze snel van haar hoofdpijn verlost is, want niets is zo akelig als altijd met hoofdpijn lopen, zeker als je denkt dat niets helpt.
Succes en groetjes,
Giselle
Giselle- Aantal berichten : 11
Goedemorgen Marjo,
nog een vraagje over de bach bloesem bij angst voor de tandarts is de naam van de soort druppels noodbloesem, en hoe lang van te voren neem ik dat in en hoeveel?
Je vertelde mij ook over zilvervliesrijst dat het goed werkt bij een verhoogde bloeddruk neem je dat dan iedere dag ?
Gisteren anbos bijeenkomst gehad dus helaas wel wat verkeerde dingen gegeten en 1 glaasje roode wijn hoe kan het dat je rode wijn zo lekker vindt.
Daar was ook de spreker Erik - Alexander Richter , en het verhaal over voeding en lavieSage nutricosmetics interressant ken je deze voedingssupplementen is dit werkelijk zo goed?
Nog een fijne dag gewenst,
Groetjes
Jannie Burgwal
nog een vraagje over de bach bloesem bij angst voor de tandarts is de naam van de soort druppels noodbloesem, en hoe lang van te voren neem ik dat in en hoeveel?
Je vertelde mij ook over zilvervliesrijst dat het goed werkt bij een verhoogde bloeddruk neem je dat dan iedere dag ?
Gisteren anbos bijeenkomst gehad dus helaas wel wat verkeerde dingen gegeten en 1 glaasje roode wijn hoe kan het dat je rode wijn zo lekker vindt.
Daar was ook de spreker Erik - Alexander Richter , en het verhaal over voeding en lavieSage nutricosmetics interressant ken je deze voedingssupplementen is dit werkelijk zo goed?
Groetjes
Jannie Burgwal
burgwal- Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-10
Soya saus tip
Een smakelijke gezonde en op natuurlijke wijze bereide soya saus is die van Kikkoman.
Je kunt het in elke supermarkt kopen.
groetjes,
mique
Je kunt het in elke supermarkt kopen.
groetjes,
mique
mique- Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-10-10
burgwal schreef:Goedemorgen Marjo,
Groetjes
Jannie Burgwal
Deze specifieke remedie heet: Rescue Remedy. Je kunt deze overal krijgen, de meeste drogisterijen verkopen hem wel. Het best is om een paar dagen van te voren te beginnen. Neem een 30 ml. pipetflesje met verse blauwe spa of een andere bronwater en doe er vier druppeltjes in vanuit het voorraadflesje. Neem dagelijk 4x 4 druppels hiervan in je mond. Laat het pipetje de tong niet raken i.v.m. bacterieën. Meer innemen mag ook, bij minder inname werkt het niet zo goed meer.
Ik ken de voedingssupplementen niet van dat merk. Er zijn heel veel voedingssupplementen op de markt. Over het algemeen zijn ze allemaal goed, maar let er wel op dat het allemaal niet te prijzig wordt. Ik houd me het liefst aan de voedingssupplementen waar ik me goed bij voel.
Heel fijne avond voor iedereen en nog veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Verbijsterend!
Bedankt voor jouw antwoord op de vraag over de dosering van de Bach Bloesem, Marjo. Ik heb zelf niet nodig maar met 2 pubers in huis kan het misschien eens van toepassing komen en ik was benieuwd naar het hoe en wat van het innemen. Zodoende.
Een probleemhuid heb ik ook niet maar ik kwam in september op jouw site toen ik googlde naar 'littekenbehandeling'. Aan een ongeluk heb ik nl een lelijk litteken op mijn neus overgehouden.
Ik ben wel altijd van de gezonde voeding en het dieet vind ik dan ook prima vol te houden en de 1 1/2 kilo eraf in 8 dagen zijn een leuke oppepper.
Ook aan mijn huid merk ik verandering; strakker in m'n vel en een babyzachthuidje. Zalig toch om elke dag zoveel tijd aan jezelf te besteden?
5 dagen geleden ontdekte ik dat ik mijn tong scheef uitstak ipv recht en dat bij de O-A oefening mijn gezichtshelft links niet meedeed. Schrikken dus! Gezien de whiplash na het ongeluk zou er best ergens een zenuw knel kunnen zitten of iets anders mis zijn. Pas 30 nov. kan ik bij de neuroloog terecht dus ben ik zelf maar informatie op gaan zoeken over de ademtherapie van die Japanse dokter en dat gaan toepassen.
Al jarenlang doe ik elke ochtend adem+bewegingsoefeningen van de 5 Tibetanen en dat sluit ik nu steeds af met die van meneer Nubyo (ofzo). En wat denk je? Vandaag waren de bewegingen weer normaal en voelt mijn linker gezichtshelft ook weer een stuk normaler. Verbijsterend! Ik kan nergens terugvinden hoe lang die ademtherapie gemiddeld duurt voordat het effect oplevert maar ik vind dit wel heel erg snel... Maar goed, ook al zou het door iets heel anders weer goed zijn getrokken; ik blijf die Japanse manier wel na de Tibetaanse doen al moet ik er nog weer eerder voor mijn bed uit. Er blijft tenslotte altijd wel wat te wensen over
Bedankt voor dit initiatief en alle informatie, Marjo! Ik ben niet blij met mijn litteken maar wel blij dat ik hierdoor op jouw site kwam.
groetjes,
mique
Een probleemhuid heb ik ook niet maar ik kwam in september op jouw site toen ik googlde naar 'littekenbehandeling'. Aan een ongeluk heb ik nl een lelijk litteken op mijn neus overgehouden.
Ik ben wel altijd van de gezonde voeding en het dieet vind ik dan ook prima vol te houden en de 1 1/2 kilo eraf in 8 dagen zijn een leuke oppepper.
Ook aan mijn huid merk ik verandering; strakker in m'n vel en een babyzachthuidje. Zalig toch om elke dag zoveel tijd aan jezelf te besteden?
5 dagen geleden ontdekte ik dat ik mijn tong scheef uitstak ipv recht en dat bij de O-A oefening mijn gezichtshelft links niet meedeed. Schrikken dus! Gezien de whiplash na het ongeluk zou er best ergens een zenuw knel kunnen zitten of iets anders mis zijn. Pas 30 nov. kan ik bij de neuroloog terecht dus ben ik zelf maar informatie op gaan zoeken over de ademtherapie van die Japanse dokter en dat gaan toepassen.
Al jarenlang doe ik elke ochtend adem+bewegingsoefeningen van de 5 Tibetanen en dat sluit ik nu steeds af met die van meneer Nubyo (ofzo). En wat denk je? Vandaag waren de bewegingen weer normaal en voelt mijn linker gezichtshelft ook weer een stuk normaler. Verbijsterend! Ik kan nergens terugvinden hoe lang die ademtherapie gemiddeld duurt voordat het effect oplevert maar ik vind dit wel heel erg snel... Maar goed, ook al zou het door iets heel anders weer goed zijn getrokken; ik blijf die Japanse manier wel na de Tibetaanse doen al moet ik er nog weer eerder voor mijn bed uit. Er blijft tenslotte altijd wel wat te wensen over
Bedankt voor dit initiatief en alle informatie, Marjo! Ik ben niet blij met mijn litteken maar wel blij dat ik hierdoor op jouw site kwam.
groetjes,
mique
mique- Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-10-10
Baaldag
Hoi Dames,
Hebben jullie ook een dag gehad dat je overal trek in had?
Ik hikte erg tegen de veggiebag aan. Kreeg het echt niet op. Ik was zo flauw en wilde wel eens wat anders.
Ik heb het kunnen beperken tot 1 koekje en een stukje kaas.
Vandaag heb ik de veggiebag gehalveerd. Ik vind een hele komkommer en een hele winterwortel erg veel.
Ik ben pedicure en kan echt tijdens mijn werk geen komkommer en wortel naar binnen werken. Alleen tussen 2 klanten in.
Is het erg Marjo dat ik voortaan - niet elke dag hoor - maar een halve komkommer en winterwortel eet.
Vandaag was mijn lekkere trek weer weg.
Dus we gaan er weer voor.
Joke
Ik hikte erg tegen de veggiebag aan. Kreeg het echt niet op. Ik was zo flauw en wilde wel eens wat anders.
Vandaag heb ik de veggiebag gehalveerd. Ik vind een hele komkommer en een hele winterwortel erg veel.
Ik ben pedicure en kan echt tijdens mijn werk geen komkommer en wortel naar binnen werken. Alleen tussen 2 klanten in.
Is het erg Marjo dat ik voortaan - niet elke dag hoor - maar een halve komkommer en winterwortel eet.
Joke
Lieve mensen, Vanavond laat (als het lukt) of anders morgenvroeg zal ik weer antwoorden. Ik heb vanavond een filmklus voor www.wellnezz.tv bij www.ennuecht.nl van Nannet.
Hartstikke leuk, maar daardoor geen tijd om te antwoorden nu, want ik moet snel de deur uit.
Fijne avond allemaal.
Liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Hartstikke leuk, maar daardoor geen tijd om te antwoorden nu, want ik moet snel de deur uit.
Fijne avond allemaal.
Liefs,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje niets meer geschreven, druk met school en stage. Als ik kan lees ik wel al jullie stukjes, daar steek ik ook veel van op!
Het eten gaat ontzettend goed, de massages en de maskers schieten er alleen nog wel bij in. Ik merk dat het me daarbij nog wel ontbreekt aan discipline en motivatie. Met name 's ochtends neem ik hier eigenlijk geen tijd voor. Ik ben vaak moe en moet al vroeg op staan. Ik kan me hier 's ochtends vroeg moeilijk toe zetten. Is er iemand die dit ook heeft?
Vandaag heb ik gekeken naar de Bach Bloesems, ik ga maar weer beginnen! Ik gebruikte het zelf altijd gemengd met bronwater. Marjo; nu las ik dat jij pure Larch druppels gebruikte voordat je ging filmen in de RAI. Is het zo dat 4 pure druppels meteen al effect kunnen hebben? Ik dacht namelijk dat het pas werkte als je het langere tijd gebruikte. Als het idd zo is dat het meteen werkt als je het puur neemt, dan ga ik dit wat vaker gebruiken voor presentaties op school!
Ik ga echt proberen iets strenger te zijn, misschien dat ik een tijdschema voor mezelf maak zodat ik de massages, fitness en maskers ook echt elke dag ga doen. Ik weet zeker dat het heel goed gaat zijn voor mijn littekentjes en nog meer, nu alleen nog doen!!!
Good luck everybody!
Ik heb al een tijdje niets meer geschreven, druk met school en stage. Als ik kan lees ik wel al jullie stukjes, daar steek ik ook veel van op!
Het eten gaat ontzettend goed, de massages en de maskers schieten er alleen nog wel bij in. Ik merk dat het me daarbij nog wel ontbreekt aan discipline en motivatie. Met name 's ochtends neem ik hier eigenlijk geen tijd voor. Ik ben vaak moe en moet al vroeg op staan. Ik kan me hier 's ochtends vroeg moeilijk toe zetten. Is er iemand die dit ook heeft?
Vandaag heb ik gekeken naar de Bach Bloesems, ik ga maar weer beginnen! Ik gebruikte het zelf altijd gemengd met bronwater. Marjo; nu las ik dat jij pure Larch druppels gebruikte voordat je ging filmen in de RAI. Is het zo dat 4 pure druppels meteen al effect kunnen hebben? Ik dacht namelijk dat het pas werkte als je het langere tijd gebruikte. Als het idd zo is dat het meteen werkt als je het puur neemt, dan ga ik dit wat vaker gebruiken voor presentaties op school!
Ik ga echt proberen iets strenger te zijn, misschien dat ik een tijdschema voor mezelf maak zodat ik de massages, fitness en maskers ook echt elke dag ga doen. Ik weet zeker dat het heel goed gaat zijn voor mijn littekentjes en nog meer, nu alleen nog doen!!!
Good luck everybody!
Fleur- Aantal berichten : 26
Leeftijd : 36
mique schreef:Bedankt voor jouw antwoord op de vraag over de dosering van de Bach Bloesem, Marjo. Ik heb zelf niet nodig maar met 2 pubers in huis kan het misschien eens van toepassing komen en ik was benieuwd naar het hoe en wat van het innemen. Zodoende.
groetjes,
mique
Hallo Mique,
Wat heerlijk om te horen de je de ademhaling van dr. Nobuo Shioya nu toepast. Het is zo'n bijzonder verhaal en dat zoiets eenvoudigs ons gewoon kan helen, ja dat is verbijsterend. Wat jouw tong betreft. Wanneer één gedeelte van het gezicht niet meewerkt of er is iets scheef, dan heeft het ook vaak met integratie van linker- en rechterhersenhelft te maken. Door de ademhalingsoefening gun je jezelf de rust om alles weer in balans te brengen. En het werkt zó snel. Mijn schoonzuster is erdoor van haar hyperventilatie afgekomen, mijn man van zijn hartfibrileren.
In Passie en Power heb ik geschreven hoe zij echt niet van het ademen zijn, maar het uiteindelijk toch maar hebben gedaan, omdat er geen andere uitweg was: http://www.passieenpower.nl/geef.ziektes.geen.kans.htm
Geweldig fijn om te horen dat jij er ook zoveel baat bij hebt, terwijl je toch al zo goed bezig bent met de 5 Tibetanen.
Mensen hebben ook vaak problemen met de wanglift. De ene kan gaat wel, maar de andere kant niet. Als je rechtshandig bent, is links je emotie kant en andersom. Vaak lukt links dan niet omdat de emoties dikwijls onderdrukt worden. Dat is een teken dat eraan dient te worden gewerkt. Je kunt je er wel bij neerleggen, maar dan leef je het leven niet ten volle. Dit is een mooie kans om ervoor te gaan, zoals jij hebt gedaan toen je het ontdekte dat linkerkant niet meewerkte.
Fijn dat je huid lekker zacht is en dat je je er goed bij voelt. Dat is ook de bedoeling. Die 1,5 kg is ook vaak meegenomen. Dan past alles weer zo lekker. Dikwijls hoor ik van mensen dat het bij deze methode ook juist op de goede plaatsen slanker wordt. Dat komt voornamelijk omdat we rommel opruimen in ons lichaam gedurende de 21 dagen. Rommel die er niet hoort te zijn, zoals vetophopinkjes in de bovenbenen of buikvet.
Bach bloesemremedies zijn óók voor pubers hartstikke geweldig. Nooit opdringen, want dat werkt niet. Dan willen ze het juist niet. Gewoon een voorbeeld zijn. Als een moeder opeens niet meer zo kritisch is na het innemen van bijvoorbeeld Beech of niet meer zo overbezorgd reageert na het innemen van Red Chestnut, dan zien de pubers dat Bach remedies werken en gaan ze langzamerhand interesse krijgen en willen ze er vaak wel meer van weten. Misschien een tip om ze eens op de website van Topcure te laten kijken of ze er iets bij zien. http://topcure.nl/bach-bloesemremedies-lijst.htm
Op dit moment ben ik heel leuke filmpjes aan het maken voor WWW.WELLNEZZ.TV met alle soorten gemoedsstemmingen. Juist om mensen die denken dat je er maar mee moet leven als je gebrek aan zelfvertrouwen hebt of geen NEE kunt zeggen of jaloers bent, terwijl je dat helemaal niet wilt zijn. We hebben net jaloezie in de relatie afgerond met de acteurs Pepijn en Larissa. Gewoon bij mij in huis gefilmd. Erg leuk geworden. Ik ben druk aan het monteren om het zo snel mogelijk op Wellnezz.tv te kunnen zetten. De volgende wordt: overbezorgdheid voor het welzijn van geliefden.
Nu Mique, ik ben ook heel blij dat je de website hebt gevonden en we moeten het nog maar eens hebben over je litteken. Tenslotte ben ik littekenspecialist en ik wil niet dat iemand met een litteken loopt als dat niet nodig is.
Voor iedereen een heel fijne dag gewenst en heel veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
joke uit ois schreef:Hoi Dames,
Joke
Hallo Joke,
Zo'n baaldag komt vaker voor. Niets aan de hand. Goed dat je het hebt kunnen beperken. Niet aan de hand, toch? Je hebt gewoon de draad weer opgepakt. Moet kunnen. Pas als je daardoor zo'n baaldag uit je ritme raakt, is het jammer, maar in jouw geval is er gewoon niets aan de hand. Even aan toegeven en dan merken dat het niet eens zo lekker meer is, omdat je een andere mindset hebt gekregen inmiddels. En soms is het wél heel lekker. Prima, over 11 dagen kan het weer, maar je zult zien dat je behoefte daaraan dan veel minder is geworden, zoals je ook in het verhaal van Giselle gelezen hebt.
Wat betreft de veggiebag. De keuze is aan jou. Jij bent altijd de baas over je eigen lichaam en als je téveel voor je is, pas je het gewoon aan. Waar je alleen wel op moet letten is, dat je niet gaat compenseren met andere dingen, omdat je toch rondom 4 uur trek krijgt en tegen de tijd van het avondeten veel meer gaat snacken. We zijn aan het ontzuren en daar hoort gewoon groenten bij, maar wissel het gewoon eens af. Als je bijvoorbeeld een courgette in stukjes snijdt of in dunne plakjes en deze even in de koekenpan doet met een drupje olie. Daarover wat Herbamare van A. Vogel dan heb je weer een heerlijk hapje. Bak ook tussendoor wat champignons, daar heb je ook bijna geen olie voor nodig, alleen een drupje. Champignons zijn ook vaak van die heerlijke hartige hapjes én heeeel basisch, dus goed voor het ontzuren.
Eerstdaags ga ik nog iets over champignons plaatsen, omdat er wetenschappelijk onderzoeken zijn geweest naar de consumptie van champignons in relatie met kanker. Vooral in het Verre Oosten en Australië hebben ze ontdekt dat deze heel gezond zijn.
Komt er nog aan. Even weer zoeken in mijn archieven.
Dus lekker snacken met groenten geeft weer wat afwisseling.
Maar je gaat hartstikke goed.
Heel veel succes voor jullie allemaal. Houd de moed erin, je weet waarvoor je het doet en tenslotte is het nog maar 11 dagen.
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Marjo bedankt voor je antwoord.
Dat van de courgette bakken en champignons ga ik zeker doen.
Gisteren ging het al weer goed en geen lekkere trek gehad.
Marjo je hebt iets geschreven over hangende oogleden. Die oefening heb ik al gedaan en het voelt heel goed.
Ik heb nl. hangende oogleden en ook wallen onder mijn ogen.
Heb je ook gerichte oefeningen - of iets wat ik daar aan kan doen zonder chirurgische ingrepen - voor de wallen onder mijn ogen.
Het is genetisch bepaald, want ik zag het oog bij mijn moeder en broer en ook mijn dochter krijgt er al last van.
Liefs.
Joke
Dat van de courgette bakken en champignons ga ik zeker doen.
Gisteren ging het al weer goed en geen lekkere trek gehad.
Marjo je hebt iets geschreven over hangende oogleden. Die oefening heb ik al gedaan en het voelt heel goed.
Ik heb nl. hangende oogleden en ook wallen onder mijn ogen.
Heb je ook gerichte oefeningen - of iets wat ik daar aan kan doen zonder chirurgische ingrepen - voor de wallen onder mijn ogen.
Het is genetisch bepaald, want ik zag het oog bij mijn moeder en broer en ook mijn dochter krijgt er al last van.
Liefs.
Joke
Fleur schreef:Hallo allemaal,
Good luck everybody!
Hallo Fleur,
Leuk weer van je te horen. Ja, het is druk deze tijd. Je hebt je handen vol aan de maskertjes e.d. Vandaar dat het voor velen ook niet lukt om te reageren op het forum. Maakt niets uit. Ik weet dat velen wel zoveel mogelijk proberen mee te lezen. Leuk dat je toch de tijd hebt genomen om nog weer te schrijven.
Over Bach bloesemremedies. Normaal gesproken vermeng je deze ook. Soms, echter, zoals ik dat zondag had voordat ik moest filmen en me moest vertonen tussen zoveel mensen, bekruipt je het gevoel dat je eigenlijk niet zo goed durft. In zo'n geval neem ik gewoon pure druppeltjes. Bij de een werkt dat wel, bij de ander niet. Ikzelf neem heel snel op. Beter is natuurlijk om het al een tijdje van tevoren te gebruiken. Maar omdat ik normaal geen gebrek aan zelfvertrouwen heb, is het in dit geval een stemmingsremedie. Het gebrek aan zelfvertrouwen overviel me op de ochtend van het filmen en dan grijp ik meteen in om een paar druppeltjes te nemen. Ik had ook Rescue Remedy kunnen nemen, maar ik was niet nerveus of zo. Ik had alleen even een zetje nodig van: Kom op, meid, ga ervoor! En dat kreeg ik door de Larch druppeltjes.
Ja, Fleur, ik ken dat heel goed. Je wilt wel van alles, maar je doet het niet. Je wilt jezelf graag aanpakken, maar het komt er gewoon niet van. Uitstelgedrag is dat en daar heb ikzelf hééél veel last van. Ook al lijkt het niet zo, omdat ik zoveel doe. Maar dingen die me niet zo leuk lijken om te doen, zoals bijveerbeeld in jouw geval de massages of je kunt er de discipline niet voor opbrengen, stel je gewoon uit, terwijl je weet dat het zo goed voor je is.
Dé oplossing hiervoor is Hornbeam. Als ik deze Bach remedie neem, ga ik weer als een speer en ben ik niet te stuiten, doe ik alle klussen die zijn blijven liggen. Het lijkt op een wonder, maar zo werkt het echt voor mij.
Dus als je toch al aan de bloesemremedie gewend bent, raad ik je Hornbeam aan hiervoor. Je mag in een 30 ml. pipetflesje 7 remedies tegelijk doen, hoor, maar het hoeft niet. http://topcure.nl/bach-bloesemremedies.htm
Heel veel succes gewenst en we hopen je snel weer te zien op het forum.
Bedankt allemaal voor jullie leuke bijdrage op het forum.
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Giselle schreef:Willemijn schreef:Hoi Giselle,
Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hippolytushoef. Dat ligt in Noord Holland bij de afsluitdijk. Weet je daar toevallig iemand in de buurt dan?
Groetjes,
Willemijn
Hoi Willemijn,
In Noord-Holland (Andijk) dat zal misschien niet zo ver bij je weg zijn, zit een hele goede, Marjan Hoff.
Zij geeft ook les bij ons aan de Academie voor Acupunctuur en heeft daarnaast een praktijk en jarenlange ervaring.
Haar gegevens:
Marjan Hoff
Dijkweg 416
1619 JP Andijk
Email: marjanhoff@planet.nl.
Tel.: +31(0)22859746
Ik ben er van overtuigd dat zij je dochter kan helpen en ik hoop dan ook dat ze snel van haar hoofdpijn verlost is, want niets is zo akelig als altijd met hoofdpijn lopen, zeker als je denkt dat niets helpt.
Succes en groetjes,
Giselle
Hoi Giselle,
Ik heb het idee dat jij verstand hebt van acupnuctuur. Nu is het zo dat ik eigenlijk altijd spannings knobbels in mijn nek/schouders heb. Ik vroeg me af of acupunctuur hier ook nuttig voor kan zijn?
Eerder liet ik me masseren en was ik hiervoor aan het trainen. Het masseren hielp wel alleen was dit symptoombestrijding. Van het trainen kreeg ik eigenlijk alleen maar nog meer spanning. Ik weet zeker dat het komt omdat ik een piekeraar ben, dus het zou het mooiste zijn als ik psychisch meer kan loslaten en ontspannen. Maar ik hoor vaak zulke wonderlijke dingen over acupunctuur dus ik dacht, misschien kan dat me ook wel helpen?
Groetjes, Fleur
MarjoHorn schreef:Fleur schreef:Hallo allemaal,
Good luck everybody!
Hallo Fleur,
Leuk weer van je te horen. Ja, het is druk deze tijd. Je hebt je handen vol aan de maskertjes e.d. Vandaar dat het voor velen ook niet lukt om te reageren op het forum. Maakt niets uit. Ik weet dat velen wel zoveel mogelijk proberen mee te lezen. Leuk dat je toch de tijd hebt genomen om nog weer te schrijven.
Over Bach bloesemremedies. Normaal gesproken vermeng je deze ook. Soms, echter, zoals ik dat zondag had voordat ik moest filmen en me moest vertonen tussen zoveel mensen, bekruipt je het gevoel dat je eigenlijk niet zo goed durft. In zo'n geval neem ik gewoon pure druppeltjes. Bij de een werkt dat wel, bij de ander niet. Ikzelf neem heel snel op. Beter is natuurlijk om het al een tijdje van tevoren te gebruiken. Maar omdat ik normaal geen gebrek aan zelfvertrouwen heb, is het in dit geval een stemmingsremedie. Het gebrek aan zelfvertrouwen overviel me op de ochtend van het filmen en dan grijp ik meteen in om een paar druppeltjes te nemen. Ik had ook Rescue Remedy kunnen nemen, maar ik was niet nerveus of zo. Ik had alleen even een zetje nodig van: Kom op, meid, ga ervoor! En dat kreeg ik door de Larch druppeltjes.
Ja, Fleur, ik ken dat heel goed. Je wilt wel van alles, maar je doet het niet. Je wilt jezelf graag aanpakken, maar het komt er gewoon niet van. Uitstelgedrag is dat en daar heb ikzelf hééél veel last van. Ook al lijkt het niet zo, omdat ik zoveel doe. Maar dingen die me niet zo leuk lijken om te doen, zoals bijveerbeeld in jouw geval de massages of je kunt er de discipline niet voor opbrengen, stel je gewoon uit, terwijl je weet dat het zo goed voor je is.
Dé oplossing hiervoor is Hornbeam. Als ik deze Bach remedie neem, ga ik weer als een speer en ben ik niet te stuiten, doe ik alle klussen die zijn blijven liggen. Het lijkt op een wonder, maar zo werkt het echt voor mij.
Dus als je toch al aan de bloesemremedie gewend bent, raad ik je Hornbeam aan hiervoor. Je mag in een 30 ml. pipetflesje 7 remedies tegelijk doen, hoor, maar het hoeft niet. http://topcure.nl/bach-bloesemremedies.htm
Heel veel succes gewenst en we hopen je snel weer te zien op het forum.
Bedankt allemaal voor jullie leuke bijdrage op het forum.
Hartelijke groeten,
Marjo
www.marjohorn.nl
www.wellnezz.tv
Hoi!!
Daar ben ik ALWEER, ik heb een tussenuur op school dus dan kan het! Ik ga zeker weer aan de slag met de bach bloesems, en Hornbeam ga ik uitproberen! Ik hoop dat ik dan makkelijker aan de massages en maskers toe kom. Ik heb laatst een leuke site gevonden van een bachbloesemtherapeut die via de mail gratis bach bloesem advies geeft. Ik heb mijn verhalen en gevoelens opgeschreven en toen kreeg ik dezelfde dag al advies! Erg leuk. Hornbeam zat daar niet bij, maar ik ga die toch ook echt bestellen
Tot snel hopelijk weer!
Groetjes, Fleur
Hallo Marjo,
Ik had vanmorgen een berichtje voor jou geplaatst, maar nu staat hij bij mijn eigen visitor messages. Het is een heel verhaal , weet jij hoe ik hem op de site krijg?
Ik kon nl. een tijdje niet meer reageren. Hoop dat het nu wel lukt.
Wil jij hem anders lezen en reageren?
Met Groet, Corrie
Ik had vanmorgen een berichtje voor jou geplaatst, maar nu staat hij bij mijn eigen visitor messages. Het is een heel verhaal , weet jij hoe ik hem op de site krijg?
Met Groet, Corrie
Reiki-Corrie schreef:Hallo Marjo,
Met Groet, Corrie
Hallo Corrie, Ik weet niet waar het staat. Kan je het anders kopiëren en naar mij toe mailen dan zet ik het bericht in deze post.
Het gaat goed!
Hallo Marjo en mededetoxers,
Het lukte me eerst niet om te antwoorden, maar ik ben weer aangemeld en nu lukt het weer.
Marjo bedankt voor alle info. Ik ben begonnen met de wenkbrauwmassage. Moet je in 1 x van begin naar eind wrijven of in kleine stukjes en dan draaien bij de rimpel?
Ik heb net als ? ook een litteken op mijn neus maar dat plekje is al veel egaler geworden door de massages. Ik heb dat litteken ooit d.m.v. dermabrasie laten vervagen maar er is daardoor een rond plekje ontstaan met een rode rand eromheen, huidverkleuring( het heeft een naam). Waarschijnlijk omdat ik toen niet van het korstje af kon blijven. Ik camoufleer dat altijd met poeder maar ik hoop dat dat door de huidmassages en betere doorbloeding misschien vervaagt. Marjo heb jij een idee of ik daar nog iets aan kan doen?
Ik heb de kleine dokter gekocht( n.a.v. jou boek ) en las dat Johannesolie goed voor de bloedvaatjes is . Is dat misschien een idee?
Wat jammer dat ik dat boek niet eerder heb gekocht trouwens.
De huidmassages gaan goed, ik weet alleen niet of ik te hard wrijf want de huid van mijn wangen trek ik wel naar boven. Mag dat wel, want je huid verplaatsen is toch niet goed?
De combi oefening heb ik 2 x geprobeerd maar dat is lastig zeg. Zodra ik in de spiegel kijk raak ik de kluts kwijt. Vaak oefenen dus.
Ik ook 1,5 kilo kwijt en ik voel me super. Ik ben vooral trots dat ik zoveel tijd in mezelf steek. Want door een druk gezin met 3 kinderen die allen een zorgvraag hebben kwam ik daar nooit aan toe en door een gevoelvan anderen belangrijker vinden dan mezelf. Ik loop fluitend in de rondte.
Veel liefs voor jullie allen Corrie
Het lukte me eerst niet om te antwoorden, maar ik ben weer aangemeld en nu lukt het weer.
Marjo bedankt voor alle info. Ik ben begonnen met de wenkbrauwmassage. Moet je in 1 x van begin naar eind wrijven of in kleine stukjes en dan draaien bij de rimpel?
Ik heb net als ? ook een litteken op mijn neus maar dat plekje is al veel egaler geworden door de massages. Ik heb dat litteken ooit d.m.v. dermabrasie laten vervagen maar er is daardoor een rond plekje ontstaan met een rode rand eromheen, huidverkleuring( het heeft een naam). Waarschijnlijk omdat ik toen niet van het korstje af kon blijven. Ik camoufleer dat altijd met poeder maar ik hoop dat dat door de huidmassages en betere doorbloeding misschien vervaagt. Marjo heb jij een idee of ik daar nog iets aan kan doen?
Ik heb de kleine dokter gekocht( n.a.v. jou boek ) en las dat Johannesolie goed voor de bloedvaatjes is . Is dat misschien een idee?
Wat jammer dat ik dat boek niet eerder heb gekocht trouwens.
De huidmassages gaan goed, ik weet alleen niet of ik te hard wrijf want de huid van mijn wangen trek ik wel naar boven. Mag dat wel, want je huid verplaatsen is toch niet goed?
De combi oefening heb ik 2 x geprobeerd maar dat is lastig zeg. Zodra ik in de spiegel kijk raak ik de kluts kwijt. Vaak oefenen dus.
Ik ook 1,5 kilo kwijt en ik voel me super. Ik ben vooral trots dat ik zoveel tijd in mezelf steek. Want door een druk gezin met 3 kinderen die allen een zorgvraag hebben kwam ik daar nooit aan toe en door een gevoelvan anderen belangrijker vinden dan mezelf. Ik loop fluitend in de rondte.
Veel liefs voor jullie allen Corrie
Bach remedies
Hoi hoi,
Marjo heeft al het een en ander over het flesje Hornbeam verteld. Dit is een van de remedies die ik regelmatig gebruik. Hornbeam staat bij mij altijd op de slaapkamer. Als ik 's ochtends wat moe uit bed kom, dan pak ik hier gelijk 2 druppels van, gelijk op de tong. Het komt dan goed binnen via de slijmvliezen. Dit helpt me echt om in actie te komen.
Ik heb tal van flesjes staan, allen binnen handbereik, en ik gebruik ze regelmatig voor mezelf en anderen. Ik heb er al zo veel plezier van gehad en ik kan het enorm aanraden. Zoals Marjo al zei, kun je ze op langere termijn gebruiken maar ook voor alleen vandaag bijvoorbeeld. Je kunt het mengen met bronwater maar puur kan ook. Met de dosering kan je ook variëren. Je lichaam geeft zelf aan wat je nodig hebt. Aangezien het puur natuur is, geen bijwerkingen kent, voor jong en oud, ... het is super.
Vorig jaar heb ik het huis van Bach in Engeland bezocht. Dat was pas een ervaring! De tuin was niet extreem groot maar er wordt wel geexporteerd naar 70 landen over de wereld. Van te voren dacht ik dat ze velden vol met bloemen nodig hadden. Niets is minder waar.
Als je er meer over wilt leren, denk dan eens over de cursussen die op een aantal plekken in Nederland aangeboden worden.
Groetjes,
Marit
Marjo heeft al het een en ander over het flesje Hornbeam verteld. Dit is een van de remedies die ik regelmatig gebruik. Hornbeam staat bij mij altijd op de slaapkamer. Als ik 's ochtends wat moe uit bed kom, dan pak ik hier gelijk 2 druppels van, gelijk op de tong. Het komt dan goed binnen via de slijmvliezen. Dit helpt me echt om in actie te komen.
Ik heb tal van flesjes staan, allen binnen handbereik, en ik gebruik ze regelmatig voor mezelf en anderen. Ik heb er al zo veel plezier van gehad en ik kan het enorm aanraden. Zoals Marjo al zei, kun je ze op langere termijn gebruiken maar ook voor alleen vandaag bijvoorbeeld. Je kunt het mengen met bronwater maar puur kan ook. Met de dosering kan je ook variëren. Je lichaam geeft zelf aan wat je nodig hebt. Aangezien het puur natuur is, geen bijwerkingen kent, voor jong en oud, ... het is super.
Vorig jaar heb ik het huis van Bach in Engeland bezocht. Dat was pas een ervaring! De tuin was niet extreem groot maar er wordt wel geexporteerd naar 70 landen over de wereld. Van te voren dacht ik dat ze velden vol met bloemen nodig hadden. Niets is minder waar.
Als je er meer over wilt leren, denk dan eens over de cursussen die op een aantal plekken in Nederland aangeboden worden.
Groetjes,
Marit
marit- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-10-10
Hoi Marit,
Neem jij de druppels puur in of in bronwater?
Groetjes,
Joke
Neem jij de druppels puur in of in bronwater?
Groetjes,
Joke
11e dag
Lieve mensen,
Het ritme zit er aardig in nu. De meesten zitten op schema. De volhouders onder jullie wil ik zeggen hoe fantastisch ik het vind dat je ervoor bent gegaan. Achteraf zul je denken: 'wat was nou 21 dagen? Het ging voorbij voordat ik er erg in had.'
Zo gaat het altijd. Als je tegen een bepaalde tijd zit aan te kijken duurt het altijd lang.
Daarom probeer ik altijd - in zo'n situatie als deze - naar de tijd te kijken dat het voorbij is. Op de een of andere manier helpt me dat om de tijd goed door te komen. Het heeft alles te maken met afspraken met jezelf.
http://www.passieenpower.nl/van.passiviteit.naar.passie.htm
Misschien zul je denken: 'We hebben het toch over de huid? Waarom komt ze dan steeds met die psychische aspecten aan?'
Dat wil ik graag uitleggen. In mijn huidpraktijk heb ik jarenlang de huid bestudeerd van de mensen en daarbij hun verhalen gehoord. Iedere keer valt mij op dat bepaalde negatieve gemoedsstemmingen gezichten vervormen. Natuurlijk nog niet als je twintig of dertig bent, maar zo tegen de veertig begint het, bij sommigen overigens al veel vroeger.
Een ontevreden houding 'slachtoffer van het lot' vertaalt zich dikwijls in hangende mondhoeken, waarbij de kin ook niet meer zo veerkrachtig is. Zorgen om van alles en nog wat, vertaalt zich in de huid meestal met een heel diepe frons. Snel ontmoedigd zijn zou zich kunnen vertalen in hangende oogleden.
De plek waar de frons - de rimpel(tjes) tussen de wenkbrauwen - zich bevindt, correspondeert met de lever. Wanneer je regelmatig fronst (kan zijn door ergernis of zorgen, maar ook door extra te willen concentreren) geeft dat een lichamelijk druk op de lever. Op den duur wreekt zich dat en uit zich in een grauwere huid, een huid die niet straalt en qua lichamelijke gezondheid, in spijsverteringsklachten én het ontwikkelen van galsteentjes.
Alleen daarom al, is het belangrijk dat we aan onszelf werken. Dat we proberen om geestelijk in optimale conditie te komen. Onszelf bevrijden van negatieve gemoedsstemmingen. Moeilijk? Ja, dat wel. Maar het is de moeite van het proberen wel waard.
In Passie en Power heb ik regelmatig geschreven waar ik de mist in ging in mijn leven. Ik vertel dat graag om te laten zien, dat het kan lukken om van negatieve gemoedsstemmingen, die ons zo kunnen beheersen door allerlei omstandigheden, onze jeugd, onze relatie, het werk kunnen beheersen. Wat denk je dat die collega of die baas, waar we ons zo aan ergeren, met onze huid doet. Die geven ons rimpels! Hij of zij verandert niet. Dus moeten we onszelf veranderen en ons niets meer van die persoon aantrekken en alles langs de kouwe kleren laten afglijden. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel. Nu, dáár gebruik ik gewoon de Bach remedie Beech voor. Na een tijd innemen hiervan, heb je opeens het idee dat het je totaal niet meer interesseert wat die collega of die ellendige baas doet. Je kijkt naar hen en denkt: 'OK, het zal wel.'
En weg gaat je frons om plaats te maken voor een zachte uitdrukking in je ogen en je huid krijgt de kans om te stralen.
Veel van mijn klanten heb ik totaal zien veranderen hierdoor. Lees het verhaal van Kitty in Passie en Power http://www.passieenpower.nl/prikkelbaar.niet.in.balans.htm
Als je geen NEE kunt zeggen, neem er dan ook Centaury bij.
Veel succes op deze 11e dag van Spetteren voor de Kerst 2010.
Hartelijke groeten,
Marjo
Het ritme zit er aardig in nu. De meesten zitten op schema. De volhouders onder jullie wil ik zeggen hoe fantastisch ik het vind dat je ervoor bent gegaan. Achteraf zul je denken: 'wat was nou 21 dagen? Het ging voorbij voordat ik er erg in had.'
Zo gaat het altijd. Als je tegen een bepaalde tijd zit aan te kijken duurt het altijd lang.
Daarom probeer ik altijd - in zo'n situatie als deze - naar de tijd te kijken dat het voorbij is. Op de een of andere manier helpt me dat om de tijd goed door te komen. Het heeft alles te maken met afspraken met jezelf.
http://www.passieenpower.nl/van.passiviteit.naar.passie.htm
Misschien zul je denken: 'We hebben het toch over de huid? Waarom komt ze dan steeds met die psychische aspecten aan?'
Dat wil ik graag uitleggen. In mijn huidpraktijk heb ik jarenlang de huid bestudeerd van de mensen en daarbij hun verhalen gehoord. Iedere keer valt mij op dat bepaalde negatieve gemoedsstemmingen gezichten vervormen. Natuurlijk nog niet als je twintig of dertig bent, maar zo tegen de veertig begint het, bij sommigen overigens al veel vroeger.
Een ontevreden houding 'slachtoffer van het lot' vertaalt zich dikwijls in hangende mondhoeken, waarbij de kin ook niet meer zo veerkrachtig is. Zorgen om van alles en nog wat, vertaalt zich in de huid meestal met een heel diepe frons. Snel ontmoedigd zijn zou zich kunnen vertalen in hangende oogleden.
De plek waar de frons - de rimpel(tjes) tussen de wenkbrauwen - zich bevindt, correspondeert met de lever. Wanneer je regelmatig fronst (kan zijn door ergernis of zorgen, maar ook door extra te willen concentreren) geeft dat een lichamelijk druk op de lever. Op den duur wreekt zich dat en uit zich in een grauwere huid, een huid die niet straalt en qua lichamelijke gezondheid, in spijsverteringsklachten én het ontwikkelen van galsteentjes.
Alleen daarom al, is het belangrijk dat we aan onszelf werken. Dat we proberen om geestelijk in optimale conditie te komen. Onszelf bevrijden van negatieve gemoedsstemmingen. Moeilijk? Ja, dat wel. Maar het is de moeite van het proberen wel waard.
In Passie en Power heb ik regelmatig geschreven waar ik de mist in ging in mijn leven. Ik vertel dat graag om te laten zien, dat het kan lukken om van negatieve gemoedsstemmingen, die ons zo kunnen beheersen door allerlei omstandigheden, onze jeugd, onze relatie, het werk kunnen beheersen. Wat denk je dat die collega of die baas, waar we ons zo aan ergeren, met onze huid doet. Die geven ons rimpels! Hij of zij verandert niet. Dus moeten we onszelf veranderen en ons niets meer van die persoon aantrekken en alles langs de kouwe kleren laten afglijden. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel. Nu, dáár gebruik ik gewoon de Bach remedie Beech voor. Na een tijd innemen hiervan, heb je opeens het idee dat het je totaal niet meer interesseert wat die collega of die ellendige baas doet. Je kijkt naar hen en denkt: 'OK, het zal wel.'
En weg gaat je frons om plaats te maken voor een zachte uitdrukking in je ogen en je huid krijgt de kans om te stralen.
Veel van mijn klanten heb ik totaal zien veranderen hierdoor. Lees het verhaal van Kitty in Passie en Power http://www.passieenpower.nl/prikkelbaar.niet.in.balans.htm
Als je geen NEE kunt zeggen, neem er dan ook Centaury bij.
Veel succes op deze 11e dag van Spetteren voor de Kerst 2010.
Hartelijke groeten,
Marjo
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: